4x per maand ongesteldquote:Op zondag 9 februari 2014 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik was natuurlijk altijd ziek met gym
Lijkt mij nog heel lastig. Die had ook een toptijd.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:10 schreef marcodej het volgende:
De Jong gaat Graf van het podium rijden.
Ik mag t hopen..dopingrusquote:Op zondag 9 februari 2014 14:10 schreef marcodej het volgende:
De Jong gaat Graf van het podium rijden.
Die meisjes hadden wij op schoolquote:
Commentaar bij Maas was beter.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:11 schreef DeeBee het volgende:
Dat commentaar van Herbert trouwens, op 1800 meter weer gaan zeggen 'dit kan niet meer mis!'
Gelijk op mute gezet, die gozer jinxed alles normaal.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:11 schreef OProg het volgende:
Deze heeft misschien radioactieve doping.
zij is cutequote:
Mooi man.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:12 schreef itsme het volgende:
Irene Wust heeft iets wat Amerikanen bijna allemaal hebben en wij allemaal bijna niet. Die vechtlust. Amerikanen kunnen enorm pieken juist tijdens de spelen juist door die vechtlust maar ook enorme doorzettingsvermogen.
Ik heb respect voor Irene Wust.
Wow.![]()
Oke.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:12 schreef itsme het volgende:
Irene Wust heeft iets wat Amerikanen bijna allemaal hebben en wij allemaal bijna niet. Die vechtlust. Amerikanen kunnen enorm pieken juist tijdens de spelen juist door die vechtlust maar ook enorme doorzettingsvermogen.
Wow.![]()
Irene Wust is het rolmodel voor alle Amerikanen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:12 schreef itsme het volgende:
Wow.![]()
*pinkt traan weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:12 schreef itsme het volgende:
Wow.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |