Haar gewoon nokkie slaan met je harde piem0l natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je laten vermoorden door een vrouw
Ookal is het van een vorige dode partnerquote:Op zondag 9 februari 2014 14:05 schreef deadprez het volgende:
Niet janken,wees blij dat je gratis kleding krijgt.
TS zegt dat het een auto ongeluk was, dat is iets anders dan moordquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je laten vermoorden door een vrouw
Voel je niks van.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ookal is het van een vorige doden partnerYeah right
Ik ga jou dus nooit dm'en voor een datequote:Op zondag 9 februari 2014 14:06 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
TS zegt dat het een auto ongeluk was, dat is iets anders dan moord
Mss deden zijn remmen het gewoon ineens niet meer zo goed?
Ze gaat zeker vertellen dat ze de remkabels door heeft gesnedenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:06 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
TS zegt dat het een auto ongeluk was, dat is iets anders dan moord
Mss deden zijn remmen het gewoon ineens niet meer zo goed?
Dat je dit uberhaupt van plan wasquote:Op zondag 9 februari 2014 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga jou dus nooit dm'en voor een date
Heb je een blauwtje gelopen?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga jou dus nooit dm'en voor een date
Ja want dat staat erquote:Op zondag 9 februari 2014 14:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat je dit uberhaupt van plan was
Nog nietquote:Op zondag 9 februari 2014 14:08 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Heb je een blauwtje gelopen?
niet weten dat remleidingen van metaal zijn ... metaal is niet te snijdenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ze gaat zeker vertellen dat ze de remkabels door heeft gesneden
Goed planquote:Op zondag 9 februari 2014 14:01 schreef CarltonBanks het volgende:
een beetje wel
mss moet ik die trui en ketting aan doen, een pica van mezelf maken, en die in die foto van haar 'ex' fotosoepen, deze op haar nachtkastje zetten...?
https://www.google.nl/sea(...)l+snijden&aqs=chrome..69i57j0l5.1778j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8quote:Op zondag 9 februari 2014 14:09 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
niet weten dat remleidingen van metaal zijn ... metaal is niet te snijden
Magoed, als je daar een gat in maakt dan valt dat vast wel op, ik denk dat de truuk is om de remvloeistof eruit te laten lopen, achter hem aan te rijden, hem zien crashen... snel de klep open en remolie toevoegen... komen ze nooit achter
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Rechter; Mevrouw, ik alle begrip voor u, uw eerste man overleed aan een paddestoel vergiftiging, en uw tweede ook, dat is een groot drama, maar waarom heeft u uw derde man met een braadpan doodgeslagen?
> Hij luste geen paddestoelen
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef Woelwater het volgende:
Wees je wel een beetje zuinig op die kleren, die zijn namelijk ook voor het volgende slachtoffer.
Gewoon geen Photoshop dan. Is voor haar ook wel zo praktisch, kan ze die na volgende week gewoon blijven gebruikenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:25 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat voor muziek wil je op je begrafenis Carlton?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |