weet je hoe duur dat is?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:02 schreef Chanttie het volgende:
Ik zou zeggen, ga naar een kapper. Die weet het beste wat je kunt doen.
Zelf doen is inderdaad veel goedkoper. Maar nu heb je rood haar dankzij je eigen onkunde.quote:
En het was dus uiteindelijk goedkoper.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:09 schreef Tinos85 het volgende:
Als je gelijk naar de kapper gegaan was had je dit probleem ook niet gehad.
Datquote:Op zondag 9 februari 2014 11:09 schreef Tinos85 het volgende:
Als je gelijk naar de kapper gegaan was had je dit probleem ook niet gehad.
En dit van mijn schatjequote:Op zondag 9 februari 2014 11:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En het was dus uiteindelijk goedkoper.
Maar goed ik ga ook voor 200 eu naar de kapper.quote:
Resultaat mag er zijn !quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar goed ik ga ook voor 200 eu naar de kapper.
Dank je mooierd!quote:
Ik denk dat je geluk hebt dat je haar niet net als barbie bij 5 cm af is gebroken.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik had mijn haar zwart geverfd en heb het zelf weer blond gekregen. Eerst 2x ontkleuren, daarna donkerblond erin, weer ontkleuren en vervolgens natuurlijk blond erin. Kreeg een beetje een oranje gloed maar na 4x wassen met zilvershampoo was het blond.
Let wel op de conditie van je haar, bij dood/droog haar lijkt het me niet verstandig. Bij mij ging het allemaal goed.
Je bent ook best wat kwijt als je 2x moet ontkleuren en opnieuw moet kleuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef dahippieunicorn het volgende:
![]()
![]()
Zelf proberen weer terug naar blond te gaan
![]()
![]()
Beter bel je even een kapper. (Oh ja, een goede kapper, niet de brainwash ofzo)
Ongeveer ¤60 (ligt aan je kapper) en je hebt weer een leuk kapsel.
Ontkleuring zonder amoniak gebruiken. Kennis van me die kapster is raadde me het aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je geluk hebt dat je haar niet net als barbie bij 5 cm af is gebroken.
u wot ..quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar goed ik ga ook voor 200 eu naar de kapper.
Oh ja ach. Soms probeer je eens wat.quote:
Jammer juist dat het geen blauw of paars is geworden. Nu het rood is is ze ook meteen haar ziel kwijt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef appelepent het volgende:
Rood zie je zo vaak. Gewoon zeggen dat het zo hoort. Wees blij dat het geen blauw of paars is geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |