Blijkbaar nooit eentje in een sneeuwsport.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lol wut, heeft engeland nog nooit een os medaille gewonnen op de winterspelen?
Sneeuwmedaillequote:Op zondag 9 februari 2014 11:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lol wut, heeft engeland nog nooit een os medaille gewonnen op de winterspelen?
Sneeuwsporten zijn wat anders dan de winterspelen in zn gehee?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar nooit eentje in een sneeuwsport.
Ik meld me aan voor het team.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga vanaf morgen elke dag curling training doen. Over 4 jaar ben ik erbij en ga ik zelf die vrouwelijke slopestylers geven...
Maar wij hadden mevr. Terpstra én de Majesteit ter plaatse!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Haha, die presentatoren zitten te juichenMaar zo zijn de onze ook!
Ja want schaatsen doe je op ijsquote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sneeuwsporten zijn wat anders dan de winterspelen in zn gehee?
Kun je beter meedoen aan de vijfkamp. Of is dat alleen met de zomerspelen?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga vanaf morgen elke dag curling training doen. Over 4 jaar ben ik erbij en ga ik zelf die vrouwelijke slopestylers geven...
4 jaar geleden hadden ze goud bij het Skeleton, maar dat is net zoals rodelen en bobsleeën een ijssport.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sneeuwsporten zijn wat anders dan de winterspelen in zn gehee?
oh pff, niet zo heel bijzonder dusquote:
Ze zit er omdat ze goed is in ontvangen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Szura het volgende:
Die analiste in de studio voegt ook niet veel toe
Er is ooit wel eens een winterse vijfkamp geweest, maar dat is al lang geledenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kun je beter meedoen aan de vijfkamp. Of is dat alleen met de zomerspelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |