Ja, maar volgens mij is het dan zo dat ze op het verkeerde moment in hun slaap wakker worden...quote:Op zondag 9 februari 2014 02:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Toch hoor ik velen die weten waar ze over dromen... ik heb ook nooit nachtmerries. Dat wel.
Ik slaap wel erg vast jahquote:Op zondag 9 februari 2014 02:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het dan zo dat ze op het verkeerde moment in hun slaap wakker worden...
Nee, niet echt. Voornamelijk hele lelijke mannen die bij de 5e zin al een seksdate willen bespreken.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:39 schreef Cosmo. het volgende:
Die rare reactie terzijde, is dat badoo serieus iets?
Beetje langzame grindrquote:Op zondag 9 februari 2014 02:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Voornamelijk hele lelijke mannen die bij de 5e zin al een seksdate willen bespreken.
Maar op grindr heb ik er niet egt last van tot nu toe.quote:
Nouja ik zit in Amsterdam Centrum, dus gays overal. Vooral toeristenquote:Op zondag 9 februari 2014 02:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar op grindr heb ik er niet egt last van tot nu toe.
Maar ik heb dat pas sinds gisteren.
huehue iddquote:Op zondag 9 februari 2014 02:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nouja ik zit in Amsterdam Centrum, dus gays overal. Vooral toeristen
Ja kan, maar wil nietquote:Op zondag 9 februari 2014 02:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
huehue idd
Maar dan kan je wel wat regelen toch? Ik heb altijd wel aanspraak daar tenminste.
Niet iedereen staat achter het station...quote:Op zondag 9 februari 2014 02:47 schreef Aiciu het volgende:
Of je doet zoals mij en je laat je regelen
Neuken dan maar?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:57 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben gewoon populair onder de homo's, hoewel dat meestal irritant is trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |