Dat is een rare zin. Als je haar de mond gesnoerd zou hebben kan ze ook niks zeggen. Dus of ze je negeert ligt daar buiten.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus omdat ik jou de mond heb gesnoerd ga je mij negeren.
Hulde aan sof
Jullie kijken buiten tv?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:59 schreef JanCees het volgende:
Straks foebele kijken bij een mattie
als het droog blijft tenminste
Oh jij bent woensdag jarig he?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Saaimaar straks naar een vriendin toe die jarig is en dan krijg ik ook al een cadeautje van haar
Dan kun je daar iig trots zijn op de lichaamsbeweging die je hebt gehadquote:Op zondag 9 februari 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
moet er wel heen fietsen en het waait super hard
-cries-
ja maar dan zie ik er niet uit als ik daar aan kom, haar en make-up enzo verregendquote:Op zondag 9 februari 2014 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kun je daar iig trots zijn op de lichaamsbeweging die je hebt gehad
Ohhh zoquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 9 februari 2014 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jij bent woensdag jarig he?![]()
Welnee. Haar even in een knotje doen. Muts op, zonnebril op. En eenmaal daar alles weer afdoen, borsteltje door je haar en alles zit weer picobelloquote:Op zondag 9 februari 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dan zie ik er niet uit als ik daar aan kom, haar en make-up enzo verregend
Mijn haar is niet zo makkelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee. Haar even in een knotje doen. Muts op, zonnebril op. En eenmaal daar alles weer afdoen, borsteltje door je haar en alles zit weer picobello
Toppertje zijquote:Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
andere vriendin komt speciaal naar school om in de pauze taart te eten en cadeautje te geven op de dag zelf
succesquote:Op zondag 9 februari 2014 12:59 schreef JanCees het volgende:
Straks foebele kijken bij een mattie
als het droog blijft tenminste
ja hequote:
Ohquote:Op zondag 9 februari 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn haar is niet zo makkelijkzonnebril is nog wel een goedje op zich
Lekker rellen enzo jeweetzquote:Op zondag 9 februari 2014 13:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ze verliezen ga ik het veld op rennen
wat is de standquote:Op zondag 9 februari 2014 13:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ze verliezen ga ik het veld op rennen
als ik het borstel wordt het heel erg statisch en pluizig en gaat het alle kanten opquote:Op zondag 9 februari 2014 13:04 schreef essnhills het volgende:
Maar wat moet je dan met je haar doen sof?
14 - 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |