Wauw..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent niet eens de Homo-hommo.
Ik las "Hema-homo"quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent niet eens de Homo-hommo.
Maandagochtend, 8 uur.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Maar waarom sta ik er niet tussen; ik zie jullie allebei achter CS station over een uur, dan vechten we 't daar uit
Ja, verdomme, dan kom ik net van m'n werk kerelquote:
Welk station?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Maar waarom sta ik er niet tussen; ik zie jullie allebei achter CS station over een uur, dan vechten we 't daar uit
Kut voor jou, ik win.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, verdomme, dan kom ik net van m'n werk kerel
'zwaard'vechten zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wij doen liever andere dingen achter het station.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef Tassendief het volgende:
Vecht het gewoon uit achter het station morgen
En waarom denk je dat? Jij bent de pussy hier die niet na middernacht de straat op durft.quote:
Gewoon in huis tochquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij doen liever andere dingen achter het station.
Net alsof je wat beters hebt te doen, vieze uitkeringstrekker.quote:
Jongen, ik ben daar dan toch. Ga toch niet reizen, omdat jij jezelf wil bewijzen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En waarom denk je dat? Jij bent de pussy hier die niet na middernacht de straat op durft.
Daar kunnen mijn klanten me niet goed vinden.quote:
Blijft pauper. Kontje verkopen achter station dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:55 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb geen uitkering, ik heb alleen geen werk.
Dan ben je helemaal niks, nog erger.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:55 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb geen uitkering, ik heb alleen geen werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |