Je mag de hoofdkaart wel open maken anders! En het eerste cadeautje ofzo. Of alle kaartjes als je nog maar even van mijn ware identiteit afblijft (die zit afgeplakt).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:58 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk dat ik het niet red tot twaalf, maar check wat ik moet weerstaan
![]()
[ afbeelding ]
Okquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:07 schreef Suikertante het volgende:
JA DOEEOEOEOEEEI daar trap ik heus niet in.
Heus niet
Dan hoop ik maar dat je straks niet teleurgesteld bent als je weet wie je SV is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Suikertante het volgende:
Ik zit een beetje te glunderen hier![]()
Kak het hadden 5 pakjes moeten zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:26 schreef Mineola het volgende:
Ja! Vier pakjes en envelop, en een losse grote envelop, dat klopt toch?
Ik ben het weer Suiker... Sorryquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Suikertante het volgende:
Ik zit een beetje te glunderen hier![]()
*SV-samenwerk-boks*quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja? Zou ik me vergist hebben? Of werk ik toch nauwer samen met je SV dan je denkt?
Oh jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:14 schreef Suikertante het volgende:
die eerste kaart!
Die is te privé om hier te showen hoor
Ik sta er namelijk zelf op, terwijl ik op de wc zit
Jij kent mij langer dan vandaag!
Eerste pakje ja? Zal ik??
STELT NIKS VOOR?!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:18 schreef Sugar_daddy het volgende:
[..]
Oh jaWas alweer vergeten dat die in de eerste kaart zat
![]()
Als je aan de pakjes begint, moet je eigenlijk ook de andere kaarten lezen ivm de mini-rijmpjes die erbij horen enzo.
En pak gerust het eerste pakje uit, dat stelt toch niks voor nog![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Min-oeh-lala het volgende:
[..]
Kak het hadden 5 pakjes moeten zijn, in een grote envelop en daarnaast nog een klein envelopje..
Jeetje, dan moet die envelop wel erg kapot zijn geweesteens kijken of ik een klacht kan indienen
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:14 schreef Suikertante het volgende:
die eerste kaart!
Die is te privé om hier te showen hoor
Ik sta er namelijk zelf op, terwijl ik op de wc zit
Jij kent mij langer dan vandaag!
Eerste pakje ja? Zal ik?? Cocozillah?
De 15equote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:50 schreef Gulara het volgende:
Uuhm, ik ben in de veronderstelling dat we zondag pas uitpakken?
Maar vandaag dus?
Een dun langwerpig pakje, ik twijfel even over de kleur, volgens mij was het dat gekleurd..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:39 schreef Mineola het volgende:
[..]![]()
Oh wat jammer... Twee groene vierkante en twee zware (:o) pakjes met gekleurd papier heb ik. En de envelop.
Wat voor iets mis ik nog? Iets kleins misschien? Wie weet ligt het dan nog ergens hier in huis, dan ga ik nog even goed zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |