SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Spees_Eend op 08-02-2014 22:39:14 ]
Als je jou als referentie aanhoudt niet nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Volgens mij heb jij anders niks te klagen over je vajajay.
Ik heb anders een jaloersmakend strak k*tje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als je jou als referentie aanhoudt niet nee.
Ik niet meer na die dikkequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb anders een jaloersmakend strak k*tje.
Het scheelt ook als je vent 1.36m is, toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je weet toch. Veel roken en snuiven. Krijg je lekker kleine kindjes van.
Gaan we doen!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je weet toch. Veel roken en snuiven. Krijg je lekker kleine kindjes van.
Geen idee... alleen jij weet wat het is om de 1.40 nog niet aan te tikkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:39 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Het scheelt ook als je vent 1.36m is, toch?
Oh, nee, wacht effe. Nou ben ik geïntimideerd, hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:48 schreef Loj het volgende:
Poeh, ben er 1 avondje niet en het loopt meteen uit de hand!
Zet strenge juffenblik op
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:44 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind een kring om die reden wel op zijn plaats, nu.
Dan kom je hier toch niet meer? Als je het allemaal niet aan kut.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:51 schreef Juud-- het volgende:
En Spees, haal in vredesnaam die koeienkut uit de OP. Ik zie 'm steeds bovenin staan als ik dit topic open
Nu al?! Ik heb nog niet eens met strafwerk hoeven te dreigen!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:51 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Oh, nee, wacht effe. Nou ben ik geïntimideerd, hoor.
Zeg, ga je lekker jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:53 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dan kom je hier toch niet meer? Als je het allemaal niet aan kut.
Ach denk maar zo, het kan altijd erger!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:51 schreef Juud-- het volgende:
En Spees, haal in vredesnaam die koeienkut uit de OP. Ik zie 'm steeds bovenin staan als ik dit topic open
gelukkig ik begon me al een beetje zorgen te makenquote:Op zondag 9 februari 2014 09:23 schreef pASsie1981 het volgende:
As!
Ik was m'n wachtwoord kwijt...
Alles loopt precies volgens plan! Ik duik morgen nog even de stad voor je in.
Hij zat al in mijn tas sinds je postte dat je bij de brievenbus zat te wachten.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:45 schreef L-E het volgende:
Ik kreeg een kaartje.
Dank je wel, lieve L-Ellebel!
Heb je m'n kaartje gehad, of heb ik daar overheen gelezen?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:44 schreef As1981 het volgende:
[..]
gelukkig ik begon me al een beetje zorgen te maken
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:45 schreef Hilzillah het volgende:
Jah, haske leuk natuurlijk dat gezeiknicht naar elkaar, maar laten we eens even bespreken wat écht belangrijk is. .. Waar is Heelzwoellah![]()
Mijn tropische verrassing, wat ik van jou graag weten wouquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef Ducklover het volgende:
Lieve Spees,
De envelop ligt klaar,
Morgen opsturen maar!
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:25 schreef pASsie1981 het volgende:
[..]
Heb je m'n kaartje gehad, of heb ik daar overheen gelezen?
Rijmen op de vroege morgen,quote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef Cuddlylara het volgende:
[..]
Mijn tropische verrassing, wat ik van jou graag weten wou
Is de inhoud van je envelop, verzonden in de kou
Wel goed aangekomen in je crib hier ver vandaan?
En zit alles nog steeds dicht, of heb je stiekem al wat opengedaan?!
Nog heel eventjes geduld mijn lieve kind
Maar ik ben nu al benieuwd wat jij ervan vindt...!
xoxo
Droomvrouwtje, dan maar even op repeat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:53 schreef Slagroomvrouwtje_ het volgende:
Droomvrouwtje, wat ben je hier toch stil meid
Je hebt van je deelname toch geen spijt?
Nog even en De Dag staat voor de deur
Toch moet je nog heel eventjes wachten heur...
Dit weekend ga ik er écht voor zitten
Terwijl ik wegdroom bij jouw titten
Een inspiratiebron, die bulten van jou
Goeie volle jetsers, dat is waar ik van hou
Dus heb nog eventjes geduld, mijn eigen Pamela
Je bent steeds in mijn gedachten, tot in de eeuwigheid en erna
Het enige wat jij voor mij moet doen
Is sit and be pretty. Dikke zoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |