Is feitelijk natuurlijk onjuist.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:23 schreef Woman1 het volgende:
je kan beter als vrouw tot je 25ste single blijven want de relaties die daarvoor komen zijn gedoemd te mislukken.
Gedeeltelijk is het wel zo, aangezien zowel man als vrouw voor die tijd vaak toch nog uitgaanstypes zijn vaak en nog van hun vrijheid willen genieten en dus nog niet volwassen genoeg zijn voor een serieuze relatie samen.quote:
Die mogen bij opa op schoot, duh.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:57 schreef KingKloon het volgende:
Wat vind die opa dat de vrouwen moet doen tot hun 25ste?
Daarom kan er nooit een concreet antwoord gegeven worden in dit topic. Het verschilt per persoon. De een wil inderdaad liever plezier maken, afwisselende relaties/scharrels hebben en pas na zijn/haar 25e (en eventueel na studietijd) een vaste relatie. Terwijl anderen (zoals ik) het liever vroeg hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:42 schreef Oja-Joh het volgende:
Ik vind het onzin. Ik ben al 10 jaar samen met dezelfde meid en ben nu 26.
We zijn 7 okt getrouwd en heel gelukkig samen, ook gewoon nogsteeds meerdere keren per week seks.
Ik ken meerdere mensen die van de ene vriendin naar de ander zijn gegaan en die nu dus moeite hebben om een serieuze relatie te vinden omdat ze niet gewend zijn aan iets wat langer duurt dan een paar maanden en ze dan vaak in paniek raken. Daarbij is de wereld erg klein en veel mensen kennen elkaar zonder dat je het door hebt al dan niet via social media waardoor je uiteindelijk een stempel krijgt.
Ik snap dat niet iedereen zo vroeg al zolang samen wilt blijven bij iemand, maar het kan dus wél.
Het hangt ook een beetje van levensstijl af misschien en in wat voor omgeving je het zoekt.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:35 schreef Woman1 het volgende:
Ik heb wel een beetje een fobie tegen het uitgaan van een relatie.
Misschien moet je daar wat aan gaan doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:35 schreef Woman1 het volgende:
Ik heb wel een beetje een fobie tegen het uitgaan van een relatie.
Doe ik ook wel.. ik heb geen verlatingsangst..dat is iets veel ergers.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Misschien moet je daar wat aan gaan doen.
Maar voordeel is wel weer dat als je zo gevoelig bent, dat je niet snel met een verkeerd persoon een relatie aangaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:16 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel.. ik heb geen verlatingsangst..dat is iets veel ergers.
Ik ben gewoonweg een gevoelig persoon met vrij weinig relatie ervaring.. omdat ik niet snel relaties aanga en vrij bewust in relaties stap..duurt het voor mij langer om het te vergeten
Ja dat is zeker waar..quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Maar voordeel is wel weer dat als je zo gevoelig bent, dat je niet snel met een verkeerd persoon een relatie aangaat.
Waardoor de kans van slagen met een juist iemand juist groeit.
Alles in het leven heeft zijn voors en tegens tenslotte.
Het komt uiteindelijk allemaal op een paar grote zaken neer: (zijn er misschien nog wel een paar hoor, maar even een paar voorbeelden).
Wat heb je over voor een ander
Zit je op 1 lijn met elkaar op de grote zaken
Gedeelde interesses
En karakters die bij elkaar passen
Vertrouwen en eerlijkheid
en als het slecht gaat even, diegene niet laten vallen
Stop je al je tijd in een relatie wanneer je er één hebt?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar..
Te kieskeurig, too high standards etc. heb ik niet. Zoals gezegd gewoonweg gevoelig en nu dat ik 23 ben, slechts tweetal relaties gehad die niet langer dan elk 3 maanden hebben geduurd..
Het voelt soms wel eenzaam hoor op deze manier.. dat ik weet wat bij mij past (maar niet snel vind) en als het uitgaat ik lang daarna nog moeite heb ermee...terwijl mijn ex dan gelijk aan het daten geslagen is!
Bij een van de 2 was dat wel het geval ja...maar ik was zeker geen claimerige vriendin. ik hield gewoonweg mijn vrije dagen open voor hemquote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Stop je al je tijd in een relatie wanneer je er één hebt?
Nou ja, persoonlijk vind ik het wel fijn om iemand goed te leren kennen voordat ik die kinderwens in vervulling laat gaan. Of word jij pas serieus als je een baby wilt? (ergens laat in je dertiger jaren)quote:Op zondag 9 februari 2014 23:41 schreef Wazzim het volgende:
'Serieuze relatie' klinkt niet eens leuk, wtf mensen.![]()
Wat moet je daarmee behalve als je een kinderwens hebt?
Heb je verder geen vriend/dinnen?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:01 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Bij een van de 2 was dat wel het geval ja...maar ik was zeker geen claimerige vriendin. ik hield gewoonweg mijn vrije dagen open voor hem
Jawel maar de meesten zitten in een relatiequote:Op maandag 10 februari 2014 00:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heb je verder geen vriend/dinnen?
En die kunnen niet een keer een vrijdagavond / zaterdagavond / zondagmiddag voor je vrijmaken?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Jawel maar de meesten zitten in een relatie
Ik denk gewoonweg dat ik sneller bereid was tot het e.a bv
tijd vrijhouden
Weinig.. maar is het dan fout om prioriteit te geven aan een vriend?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
En die kunnen niet een keer een vrijdagavond / zaterdagavond / zondagmiddag voor je vrijmaken?
Niet perse, maar als je verder niks hebt, dan weet je in ieder geval waarom je kan blijven hangen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Weinig.. maar is het dan fout om prioriteit te geven aan een vriend?
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Niet perse, maar als je verder niks hebt, dan weet je in ieder geval waarom je kan blijven hangen.
Je bedoelt wanneer de relatie over is?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Niet perse, maar als je verder niks hebt, dan weet je in ieder geval waarom je kan blijven hangen.
Eh ja. Als je pas bij 30+ een kind wil hoef je op je 24e ofzo echt geen serieuze relatie aan te gaan, kan je beter gewoon genieten van je vrijheid.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:06 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Nou ja, persoonlijk vind ik het wel fijn om iemand goed te leren kennen voordat ik die kinderwens in vervulling laat gaan. Of word jij pas serieus als je een baby wilt? (ergens laat in je dertiger jaren)
Ja. Mensen die hun partner ook zien als hun beste vriend/vriendin weten niet dat ze zo hun echte vrienden/vriendinnen kwijtraken.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Weinig.. maar is het dan fout om prioriteit te geven aan een vriend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |