Die Metabo is dacht ik met geleider 230,-quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef TR08 het volgende:
Ik zoek specifiek iets met een aparte geleider. Ik heb nu een zaag zonder (die nog werkt) en merk dat een geleende zaag met geleider 10x sneller werkt.
Daarom dus 100% met. Die Metabo ga ik even verder bekijken, bedankt
Spero is vanaf circa 150,-quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:38 schreef bleiblei het volgende:
Hoe duur zijn de Spero of Scheppach? Daar hoor ik wel aardige verhalen van.
Die Metabo + geleider zit geloof ik vandaag in de zgn. "dag"aanbieding van toolnation.
Is overigens wel een cirkelzaag, geen invalzaag.
Goede verhalen als in, niet vergelijkbaar met mafell of festool maar wel waar voor je geld. Dwz. Ga je veel plezier aan beleven. Wattage is wat aan de lage kant, maar als je er rustig mee aan doet en geen 5cm hardhout probeert te schulpen gaat dat wel goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 06:59 schreef TR08 het volgende:
[..]
Spero is vanaf circa 150,-
http://www.toolmax.nl/spe(...)agmachine-1010w.html
Scheppach idem:
http://www.toolmax.nl/sch(...)1010-watt-motor.html
Welke goede verhalen hoor je erover?
Daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:59 schreef bleiblei het volgende:
Kortom, lijkt mij relabeld chinees spul. Maar goed, het schijnt wel aardig gereedschap voor die prijs te zijn.
Buiten China wordt gelukkig ook genoeg gerelabeledquote:Op zondag 9 februari 2014 14:59 schreef bleiblei het volgende:
Nou, als je het model ziet, zie je dat de Spero en Scheppach in feite dezelfde machine zijn.
Kortom, lijkt mij relabeld chinees spul. Maar goed, het schijnt wel aardig gereedschap voor die prijs te zijn.
Een interessante variant op Value Added Servicesquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:42 schreef TR08 het volgende:
[..]
Buiten China wordt gelukkig ook genoeg gerelabeled
Spero ken ik niet, maar over Scheppach hoor ik ook alleen maar lof. Als in: gewoon goed spul en degelijk, goed mee te werken. Goedkoper dan een topmerk, zaagt net zo goed, alleen wat simpeler van constructie. (Moet je bij een topmerk bv iets ontgrendelen door een knop in te drukken, kan dat bij Sheppach gewoon een knop zijn die je los en vast moet draaien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:38 schreef bleiblei het volgende:
Hoe duur zijn de Spero of Scheppach? Daar hoor ik wel aardige verhalen van.
We zijn benieuwd!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:28 schreef TR08 het volgende:
Er is een zaag besteld inmiddels
Van Scheppach.
Om uit je vel te springen. Heb dat ook wel met onderdelen "die vooradig zijn', maar dan "door omstandigheden 2 weken later worden geleverd" .. Hoe zo "5 st. op vooraad\"...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef TR08 het volgende:
Wel erg jammer hoe het loopt, in allerlei reviews staat Toolmax.nl echt heel goed aangeschreven. Ik snap niet dat mijn bestelling nu zo in de soep moet lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |