abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136524103
bla bla bla niet zeuren mens. Als je hem niet gelooft praat het uit met hem en val ons niet lastig met je paranoïde onzin.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_136524331
Ik ben gewoon benieuwd of meer mensen van dit issue last hebben. Normale, technische vraag.
pi_136524587
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:18 schreef bulbjes het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd of meer mensen van dit issue last hebben. Normale, technische vraag.
Dat had toch ook zonder het verhaal omtrent je vriend gekund? Alleen de vraag: "Kan het voorkomen dat er staat dat iemand online is geweest op whatsapp, maar hij niet online is geweest naar eigen zeggen?"
pi_136524738
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat had toch ook zonder het verhaal omtrent je vriend gekund? Alleen de vraag: "Kan het voorkomen dat er staat dat iemand online is geweest op whatsapp, maar hij niet online is geweest naar eigen zeggen?"
Dat had ook gekund ja :P Was misschien handiger geweest :@
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:16:20 #30
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_137650571
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:18 schreef bulbjes het volgende:
Hij lult
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_137650724
Mensen die aannames maken aan de hand van een app die ze niet eens begrijpen. :')
Whatsapp servers kunnen dingen aan de app doorgeven, kan goed zijn dat die niet altijd kloppen, zelfde met die bullshit,' van je hebt mij berichtje toch gelezen? Ik zag twee vinkjes.' :') Dat is natuurlijk ook niet altijd waar.

Het is een chatapp, geen persoonlijk spionage camera. :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_137652181
kan uit eigen ervaring zeggen dat die tijd gewoon neit klopt..

Naar beide kanten toe. Ik zou er dan ook geen waarde aan hechten. Blijkbaar komt het bij jou niet door dat hij soms gewoon GEEN ZIN heeft in de telefoon of een sociaal gesprek. Nu verzint ie maar smoesjes omdat jij dat niet kunt begrijpen blijkbaar.

Ikzelf neem ook regelmatig geen telefoon op als ik er geen zin in heb of iets anders aan het doen ben. Dus ik snap jou vriend wel, jouw gedrag is gewoon een kwelling :D
newb
pi_137652374
Altijd als ik zulke topics lees vind ik het een bizarre gedachte dat zoiets als een 'last seen' record in een database zoveel relationele problemen kan veroorzaken.

Duizenden relaties zijn er al op kapot gelopen. Kan haast niet anders.
pi_137652586
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Altijd als ik zulke topics lees vind ik het een bizarre gedachte dat zoiets als een 'last seen' record in een database zoveel relationele problemen kan veroorzaken.

Absurd toch?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:18:39 #35
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137652656
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef bulbjes het volgende:

[..]

bellen kost weer geld en appen als ik alleen maar een korte vraag heb of leuke opmerking lijkt me dan sneller ;) hij neemt bovendien z'n telefoon niet vaak op.
Appen kost geen geld :D, deze wereld is echt naar de kloten aan het gaan.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:19:43 #36
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137652690
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef Cracka-ass het volgende:

haha moest ik ook aan denken, daarnaast is last-seen ontiegelijk interpetabel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')