Dat had toch ook zonder het verhaal omtrent je vriend gekund? Alleen de vraag: "Kan het voorkomen dat er staat dat iemand online is geweest op whatsapp, maar hij niet online is geweest naar eigen zeggen?"quote:Op zondag 9 februari 2014 21:18 schreef bulbjes het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd of meer mensen van dit issue last hebben. Normale, technische vraag.
Dat had ook gekund jaquote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat had toch ook zonder het verhaal omtrent je vriend gekund? Alleen de vraag: "Kan het voorkomen dat er staat dat iemand online is geweest op whatsapp, maar hij niet online is geweest naar eigen zeggen?"
Hij lultquote:Op zondag 9 februari 2014 21:18 schreef bulbjes het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd of meer mensen van dit issue last hebben. Normale, technische vraag.
Absurd toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Altijd als ik zulke topics lees vind ik het een bizarre gedachte dat zoiets als een 'last seen' record in een database zoveel relationele problemen kan veroorzaken.
Duizenden relaties zijn er al op kapot gelopen. Kan haast niet anders.
Appen kost geen geldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef bulbjes het volgende:
[..]
bellen kost weer geld en appen als ik alleen maar een korte vraag heb of leuke opmerking lijkt me dan snellerhij neemt bovendien z'n telefoon niet vaak op.
haha moest ik ook aan denken, daarnaast is last-seen ontiegelijk interpetabel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Altijd als ik zulke topics lees vind ik het een bizarre gedachte dat zoiets als een 'last seen' record in een database zoveel relationele problemen kan veroorzaken.
Duizenden relaties zijn er al op kapot gelopen. Kan haast niet anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |