http://www.reddit.com/r/dogecoinquote:
Echt investeren in Dogecoin zou nu eventueel wel winstgevend zijn. Ik ben er niet zo heel mee bezig maar heeft dit potentieel? Bij BTC is de kans klein dat het bijvoorbeeld verdubbelt denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef richolio het volgende:
Alhoewel het snel populair is geworden in een best korte tijd, zie ik het nooit uitgroeien tot eej serieus iets of groter dan LTC/BTC die wel in mijn ogen wel potentie hebben.. Al is het alleen al door de naam.
(Btc is al aardig popi jopi, daar kan je al op aardig wat plekken mee betalen. Wilt een coin dit inhalen, moet het wel heeel goed zijn)
Dit, en de community is super behulpzaam voor iedereen die ook maar iets wil weten. Weer wat anders dan het elitaire gedoe van BTC aanhangers (jaja, generalisatie).quote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef Terrorizer het volgende:
Ik zie DOGE momenteel als de 3e cryptocurrency na BTC en LTC.
Vooral de lage drempel doet het hem goed. Iedereen kan Doge minen, en dat blijf zo.
Goede coin voor een leek om te starten met cryptos.
Ow, toch vind ik dat ik er nog redelijk vroeg bij ben dan hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 20:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/dogecoin
Bijna 60k subs is heel erg veel in zo'n korte periode, tevens een van de actiefste non default subreddits. Als die groei zo door blijft gaan is het binnen een paar maanden groter dan /r/bitcoin.
DOGE moet je vooral minen voor DOGE.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ow, toch vind ik dat ik er nog redelijk vroeg bij ben dan hoorOok wel mooi dat ik zie dat mijn vermoedens al voor een deel bevestigd worden. Reddit is ook stap 1 denk ik, daarna volgt nog 9gag en facebook en ieders oma.
Is het rendabel om dogecoins te minen op een laptop? Intel HD graphics en een i5. Ik snap dat dat voor bitcoins de moeite niet is, maar hier zal het toch niet zo moeilijk zijn?
Toevoeging hier op: kijk met een laptop wel uit, die dingen zijn niet gemaakt om tijden achter elkaar 100% te werken en willen wel eens te warm worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:55 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
DOGE moet je vooral minen voor DOGE.
Of het rendabel is maakt niet uit, je wisselt ze niet meer voor euro's. :p
Heb een zwikkie gemined gewoon omdat ik ze wilde hebben voor fun.
Welke versie gebruik je? Versie 1.5.1 is de laatste.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 06:57 schreef µ het volgende:
Ik krijg die wallet maar niet aan de babbel.
Hoe kom je aan die 4m?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:04 schreef Rakker70 het volgende:
(Trotse bezitter van 4.000.000 Dogecoins)
Doge gaat binnen 3 dagen flink stijgen in prijs wegens de halvering van het aantal coins in de te minen blocks. Ik denk zelf dat Doge binnen 1 jaar nummer 2 zal staan, ofwel Litecoin voorbij, met een waarde rond de $0,01. Redenen:
1) grote en actieve community
2) actieve developers
3) ijzersterke marketing, zoals liefdadigheid
4) laagdrempelig voor nieuwe crypto gebruikers, geen technisch geneuzel
Ik wil de latest builden op Fedora 19. En dat lukt niet echt omdat openssl en die nieuwe curves niet samen willen werkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:58 schreef Rakker70 het volgende:
[..]
Welke versie gebruik je? Versie 1.5.1 is de laatste.
Gekocht op de 3e dag na de start van Doge via Coinedup.com voor zo'n 0,00017 mBTC per stukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 4m?
Heb zelf 10.000 gekocht en mine nu ook wat.
Ok, sorry, daar heb ik geen verstand vanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:25 schreef µ het volgende:
[..]
Ik wil de latest builden op Fedora 19. En dat lukt niet echt omdat openssl en die nieuwe curves niet samen willen werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |