Zo liefquote:Op zondag 9 februari 2014 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, van hem heb ik vandaag ook een zakje wiet gekregen
[..]
Nice. Ik kan binnenkort haze opkopen waarschijnlijk
Jawel maar die is een uur geleden al gaan slapenquote:
Dat is waar maar ik ben echt zo stonedquote:
Je hebt toch een relaxte stoel?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik ben echt zo stoned
Ik zit in de woonkamer, mijn vriend ligt te slapen. De bank zit ook wel chill maar mijn laptop is ook bijna leeg, geen zin om mijn oplader te pakken enzquote:
Op die manier. Trusten dan maar alvastquote:Op zondag 9 februari 2014 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer, mijn vriend ligt te slapen. De bank zit ook wel chill maar mijn laptop is ook bijna leeg, geen zin om mijn oplader te pakken enzIk kan beter ook gaan slapen zo
Eerst nog even een sigaretje rokenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Op die manier. Trusten dan maar alvast
Ah, zo. Ik ga ook nog ff roken (buiten) en ga dan ook slapen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst nog even een sigaretje roken
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik ga ook nog ff roken (buiten) en ga dan ook slapen.
quote:
Al lang bezig met bondage?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar dat is stiekem wel nog te mild hoor![]()
Ik dacht in eerste instantie dat jij de TS had, soort van huppellokTT
[..]
Al lang bezig met bondage?
Jup, vanaf mijn 14 eigenlijk al. Ik dacht destijds dat ik gestoord was (internet was toen nog niet zo voorhanden als nu) maar hield me er desondanks wel mee bezig. Een paar jaar later, toen ik toegang had tot internet, kwam ik erachter dat het eigenlijk niet eens zo heel gek was. Sindsdien hou ik me er volop mee bezig, en ben ik eigenlijk best wel blij met mijn bondage fetishquote:
Dat lijkt me stiekem best wel moeilijk dan. Dat is geen discussiepunt in de relatie?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, vanaf mijn 14 eigenlijk al. Ik dacht destijds dat ik gestoord was (internet was toen nog niet zo voorhanden als nu) maar hield me er desondanks wel mee bezig. Een paar jaar later, toen ik toegang had tot internet, kwam ik erachter dat het eigenlijk niet eens zo heel gek was. Sindsdien hou ik me er volop mee bezig, en ben ik eigenlijk best wel blij met mijn bondage fetishJammer genoeg heeft mijn vrouw er niets mee en ze laat zich ook niet vastbinden.
Het is lastig, ik vind het ook best wel jammer. Echter heeft mijn vrouw aangegeven dat ik het eventueel met iemand anders mag doen als er maar geen seks aan te pas komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lijkt me stiekem best wel moeilijk dan. Dat is geen discussiepunt in de relatie?
Ja maar wat is daar nou leuk aan dan, je raakt er opgewonden van en wil hem dan toch ook erinraggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is lastig, ik vind het ook best wel jammer. Echter heeft mijn vrouw aangegeven dat ik het eventueel met iemand anders mag doen als er maar geen seks aan te pas komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |