Ik ga met Gibson mee in Bondage's auto. Uns zou ook meegaan..quote:
Is die niet klaar met ons?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga met Gibson mee in Bondage's auto. Uns zou ook meegaan..Maar dat is nog de vraag dus *lijkt me*
Daarom dat laatste dus ook. Maar Mei duurt nog even en ik zie Uns nog wel terugkomen voor die tijd. Eens checken of hij nog verbannen is.. Ja dusquote:
even afkloppen dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom dat laatste dus ook. Maar Mei duurt nog even en ik zie Uns nog wel terugkomen voor die tijd. Eens checken of hij nog verbannen is.. Ja dus
We zullen het zien. Hij kan zo mee als hij dat wil.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom dat laatste dus ook. Maar Mei duurt nog even en ik zie Uns nog wel terugkomen voor die tijd. Eens checken of hij nog verbannen is.. Ja dus
AAAAWWWWHHHHH HELLLL NNNNOOOOO!!!!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik vroeg hem er dus naar, was z'n reactie: "Is normaal hoor, mijn stiefvader heeft dat ook"![]()
Waarom
weet
ie
dat
van
zijn
stiefvader
Nice. Ik vind vruchtensap altijd heerlijk na het smokenquote:Op zondag 9 februari 2014 05:25 schreef Viro het volgende:
Tering, ik ben helemaal weg![]()
![]()
![]()
![]()
Tijdens het smoken mango eten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |