Daarom kijk jij zeker mee?quote:
Moet je nagaan als je ook nog eens een kleine tv hebt. Ik ga maandag meteen naar de opticienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Die cijfertjes zijn zowat onleesbaar
Moet je aan Ambrosius vragen, die geeft graag antwoord.quote:
Ik kom alleen maar hier om te broezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom kijk jij zeker mee?
Mondialisering van het schaatsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:47 schreef Muto het volgende:
Wel leuk visitekaartje voor de sport. Saaie wedstrijdjes, lege tribunes etc.
Je kunt ook naar de MediaMarkt gaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je ook nog eens een kleine tv hebt. Ik ga maandag meteen naar de opticien
Voedselbank heeft nog wel wat TV's staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je ook nog eens een kleine tv hebt. Ik ga maandag meteen naar de opticien
Jij zou toch niet gaan kijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft nou niemand de PR's van de kneusjes?
Doe ik wel als ik op mezelf woonquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt ook naar de MediaMarkt gaan
Je zou het kunnen proberen op de officiële site van de Spelen, maar dat is een wilde gok.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft nou niemand de PR's van de kneusjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |