abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136464754

Plot
In de serie speelt Michael Emerson Mr. Finch, een mysterieuze miljardair, die software heeft ontwikkeld voor de overheid om terroristische bedreigingen te voorspellen.

De software was ontwikkeld om een tweede 11 september te voorkomen, maar Finch ontdekt dat de software ook vele irrelevante misdaden voorspelt. De informatie van de irrelevante (geen terroristische) misdaden wordt geplaatst in een aparte database en wordt elke nacht gewist.

Finch realiseert zich dat er vele binnenlandse misdaden voorkomen kunnen worden als die data gebruikt wordt. Finch heeft een achterdeur in het systeem gebouwd, waardoor hij elke dag lijsten krijgt met burgerservicenummers van mensen die betrokken gaan raken bij een toekomstige misdaad.

Aangezien hij niet in staat is deze informatie zelf te onderzoeken, huurt hij John Reese (Jim Caviezel) in. Reese is een voormalig Special Forces officier, waarvan de staat denkt dat hij dood is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jim Caviezel as Reese
Former CIA agent presumed dead who teams up with Mr. Finch to stop violent crimes before they happen.

Michael Emerson as Mr. Finch
Mysterious billionaire genius who invented a program that can identify people about to be involved in violent crimes.

Taraji P. Henson as Detective Carter
NYPD officer who crosses paths with Reese and tries to track him down.

Kevin Chapman as Detective Fusco
Corrupt cop blackmailed by Reese into being a source inside the police department.
pi_136464764
Hier verder.
pi_136484857
Wordt langzamerhand best wel een :')-serie...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:23:22 #4
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_136488668
Ik heb me wel vermaakt met de aflevering :Y .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_136488850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef Kenju het volgende:
Wordt langzamerhand best wel een :')-serie...
Mee eens. Vind nog steeds dat de afleveringen lekker wegkijken, maar de sterke afleveringen zoals het seizoen begon, nee, dat is niet meer.
pi_136489722
Vermaakt mij nog steeds prima, ben wel benieuwd op welk niveau de serie gaat eindigen aangezien het vrij lokaal en behapbaar begon. De nummers worden nu wel een beetje te ingewikkeld.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_136490791
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef tofastTG het volgende:
Vermaakt mij nog steeds prima, ben wel benieuwd op welk niveau de serie gaat eindigen aangezien het vrij lokaal en behapbaar begon. De nummers worden nu wel een beetje te ingewikkeld.
Ook dit inderdaad. En dat heeft niets te maken met een complexiteit uit slim schrijfwerk, maar gewoon minder verzorgd allemaal.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:37:54 #8
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_137410647
De laatste paar afleveringen waren minder, maar dit vond ik echt weer een ijzersterke aflevering _O_

Mooi hoe alle verhaallijnen op een eerder moment al samenkomen zonder dat de karakters het weten :Y Ben benieuwd wat er in Cartagena is en wie Mr. Greenfield is (of is dat al bekend?)...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:57:54 #9
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137422072
Nu moet ik zeggen dat ik dat laatste moment minder verassend vond. Immers wisten we dat ze daar vandaan kwam. Zeker als ze spreken in de vrouwelijke vorm.

Maar dat moment waarop Dillinger Reese ziet, was wel sterk. Wel jammer datDillinger tov Reese niet veel voorstelt, en dat het een typische Blackwater-zak is.

Het was interessanter geweest als het ook gewoon een operative met een moreel besef was waarvan het niet duidelijk was of hij opgewassen zou zijn tegen Reese. Misschien in de toekomst. Immers zijn er meerderen voor Reese geweest. Dillinger was er slechts één. Hopelijk dat er eentje ook nog leeft, op de een of andere manier. Iemand die stopte en niet door Finch terug te halen was...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_137455154
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
De laatste paar afleveringen waren minder, maar dit vond ik echt weer een ijzersterke aflevering _O_

Mooi hoe alle verhaallijnen op een eerder moment al samenkomen zonder dat de karakters het weten :Y Ben benieuwd wat er in Cartagena is en wie Mr. Greenfield is (of is dat al bekend?)...
Mee eens, hele interessante aflevering!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:57:40 #11
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_137455668
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:37 schreef InTrePidIvity het volgende:

Greenfield is al bekend. In de aflevering dat Reese zijn partner moet doden daar in China (en andersom). Hij is lid van een consortium dat handelt in gegevens.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:53:37 #12
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_137460716
Greenfield Greer
pi_137502039
Wat een aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wat is Root toch een griezelig maar ook een lekker wijf. :P Ze lijkt best nogal op die zus van the arrow maar die is minder creepy.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_137502365
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat een aflevering.
SPOILER
Oh, wat is Root toch een griezelig maar ook een lekker wijf. :P Ze lijkt best nogal op die zus van the arrow maar die is minder creepy.
Continuity was slecht deze aflevering
SPOILER
pi_137526601
Was op zich een goede aflevering, alleen moest ik wel diep nadenken hoe het ook alweer in elkaar zat. :P
pi_137532053
Even topic volgen.

Laatste aflevering was wel weer leuk, even anders dan de vorigen.
pi_137763687
Leuke serie ben in 2 maanden helemaal bij tot nu. Ik vind het echt heeel erg jammer van Carter, maar ik hoopte in het begin ook dat Reese toch nog ergens bij Jessica kon komen en dat Finch haar dood in scene had gezet.
Of saté?
pi_137936696
leuke ep ^O^
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_137939602
Topshow. _O_
Jack does it in real time...
  woensdag 19 maart 2014 @ 23:09:44 #20
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_137948031
Goddomme strakke ep :Y
pi_137955440
Leuke ep, de afleveringen waarin Root voorkomt vind ik het leukste.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:28:27 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137960966
Spannend! Ben inderdaad wel benieuwd wat er nou met die Samaritan gaat gebeuren de komende tijd :9. Één of andere cyberbattle tussen digitale omnipresente entiteiten. Geile shit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:36:37 #23
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_137961167
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 05:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Leuke ep, de afleveringen waarin Root voorkomt vind ik het leukste.
Root en Shaw O+
pi_137982546
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:36 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Root en Shaw O+
Gaan die nog daten? :Y ^)
Of saté?
pi_138283900
Root die Nederlands praat O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties