SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jim Caviezel as Reese
Former CIA agent presumed dead who teams up with Mr. Finch to stop violent crimes before they happen.
Michael Emerson as Mr. Finch
Mysterious billionaire genius who invented a program that can identify people about to be involved in violent crimes.
Taraji P. Henson as Detective Carter
NYPD officer who crosses paths with Reese and tries to track him down.
Kevin Chapman as Detective Fusco
Corrupt cop blackmailed by Reese into being a source inside the police department.
Mee eens. Vind nog steeds dat de afleveringen lekker wegkijken, maar de sterke afleveringen zoals het seizoen begon, nee, dat is niet meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef Kenju het volgende:
Wordt langzamerhand best wel een-serie...
Ook dit inderdaad. En dat heeft niets te maken met een complexiteit uit slim schrijfwerk, maar gewoon minder verzorgd allemaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef tofastTG het volgende:
Vermaakt mij nog steeds prima, ben wel benieuwd op welk niveau de serie gaat eindigen aangezien het vrij lokaal en behapbaar begon. De nummers worden nu wel een beetje te ingewikkeld.
Mee eens, hele interessante aflevering!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
De laatste paar afleveringen waren minder, maar dit vond ik echt weer een ijzersterke aflevering
Mooi hoe alle verhaallijnen op een eerder moment al samenkomen zonder dat de karakters het wetenBen benieuwd wat er in Cartagena is en wie Mr. Greenfield is (of is dat al bekend?)...
Greenfield is al bekend. In de aflevering dat Reese zijn partner moet doden daar in China (en andersom). Hij is lid van een consortium dat handelt in gegevens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
De laatste paar afleveringen waren minder, maar dit vond ik echt weer een ijzersterke aflevering
Mooi hoe alle verhaallijnen op een eerder moment al samenkomen zonder dat de karakters het wetenBen benieuwd wat er in Cartagena is en wie Mr. Greenfield is (of is dat al bekend?)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, wat is Root toch een griezelig maar ook een lekker wijf.Ze lijkt best nogal op die zus van the arrow maar die is minder creepy.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat een aflevering.Continuity was slecht deze afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, wat is Root toch een griezelig maar ook een lekker wijf.Ze lijkt best nogal op die zus van the arrow maar die is minder creepy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Root en Shawquote:Op donderdag 20 maart 2014 05:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Leuke ep, de afleveringen waarin Root voorkomt vind ik het leukste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |