Heddy Lesterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:15 schreef livelink het volgende:
Ontcijfer de initialenquiz
We zijn bij HL en het is een vrouw.
Hedy Lamarr
Harper Lee
Henriette Lacks
waren niet goed.
En Heddy Lester is ook niet goed. Het is een Amerikaansequote:
Niet goed, het is een Amerikaanse actrice. Niet echt onbekend.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:52 schreef Pugg het volgende:
Helen Lasichanh (met google , geen idee namelijk)
Lenny Kuhrquote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef livelink het volgende:
Ja sorry, ik was net schaatsen aan het kijken en toen kwam Falko spontaan terug in mijn geheugen.
LK
Lenny Kravitzquote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef livelink het volgende:
Ja sorry, ik was net schaatsen aan het kijken en toen kwam Falko spontaan terug in mijn geheugen.
LK
Ook niet. Het is iemand die zijn hoogtijdagen in de jaren 80 en 90 had en die de laatste jaren meer negatief in het nieuws is gekomen dan positief.quote:
Nee, degene die ik zoek leeft nog. Acteur, regisseur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door Pugg op 24-02-2014 15:46:10 ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:20 schreef livelink het volgende:
Audrey Hepburn (voor de spraaklessen). Het ontbijten zie ik even niet.
Peter Crouchquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:25 schreef livelink het volgende:
Dat had ik niet verwacht, zo snel.
PC
Petula Clarckquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:25 schreef livelink het volgende:
PC
Pat Cashquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:25 schreef livelink het volgende:
PC
Zo origineel ben ik nietquote:
Perry Comoquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo origineel ben ik niet![]()
Pat Cash was ook niet goed.
Ook niet, maar je moet het inderdaad wel in de muziek zoeken.quote:
Paul Carrackquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet, maar je moet het inderdaad wel in de muziek zoeken.
Vicky Pattisonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is LapsanSouchong even afwezig. Zal ik er een makkelijke voor tussendoor ingooien?
VP
Vicky Pollardquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is LapsanSouchong even afwezig. Zal ik er een makkelijke voor tussendoor ingooien?
VP
En die is goed!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 06:45 schreef Pugg het volgende:
[..]
François Boulangé / Frans Bakker ik doe het zo want het is één persoon
Heb je mijn voorgaande post nog gezien?quote:
Nee, die had ik niet gezien.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je mijn voorgaande post nog gezien?
Dan had je de lijst van de leden van de Eerste Kamer er ook nog even bij moeten pakken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:
Ik heb de hele tweede kamer zitten doorzoeken....ik dacht echt dat je nu bedoelde .
Moet een , tussen en je denkt niet juist, denk feestelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:37 schreef Limburg82 het volgende:
'Het', ook nog?!
Nee, hierbij valt mij alleen de Romeinse overheersing te binnen. Met Hadrianus schiet ik ook niets op.
Nou... ik heb me suf gegoogled.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:36 schreef livelink het volgende:
Knap hoor. Ik zat inmiddels ook wel op Brittania rules the waves, maar de stap richting de Night of the Proms had ik nog niet gemaakt.
Demi Lovatoquote:Op zondag 13 april 2014 11:19 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ook niet.
Tijd voor een eerste hint;
Muziek
Denise Lopezquote:Op zondag 13 april 2014 11:19 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ook niet.
Tijd voor een eerste hint;
Muziek
Ja... Die is goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:07 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ja... Die is goed!Foutje! Maar aan een muzikale DL kan ik je nu niet helpen, vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Met een eerder antwoord zat je bijna goed qua voornaam,quote:Op zondag 20 april 2014 14:52 schreef livelink het volgende:
Ik vond etentje en getuige anders ook wel heel toepasselijk voor Badr. Nu even geen idee meer.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:24 schreef livelink het volgende:
Bertus Hendriks
Het zat niet meer in mijn actieve geheugen, zeg maar.
Lesley Bamberger.quote:Op maandag 21 april 2014 18:01 schreef livelink het volgende:
Ook niet goed. Ik zoek een man, maar hij heeft een voornaam die vooral als meisjesnaam bekend is.
Lindsey Buckinghamquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:42 schreef livelink het volgende:
Nee, ook niet. Ik zoek een Amerikaan. Hij is producer, gitarist en zanger.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:07 schreef livelink het volgende:
Dan zal het niet Dries, maar Dave Roelvink zijn.
Een echt persoon. Een echte superman dus ook. Hoewel ik soms twijfel of hij niet wat hulpmiddeltjes tot zich heeft genomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |