quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zendt ook Game of Thrones en dergelijke uit?
Uhm nee??quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zendt ook Game of Thrones en dergelijke uit?
Doe niet tijger als je pussy bentquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
Niet minstens 30cm volgens de FOK!-standaard hebben.
Was een heel flauw grapje, HBO zendt GOT namelijk uit.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe niet tijger als je pussy bent
hahaha ahh zo...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was een heel flauw grapje, HBO zendt GOT namelijk uit..
Pas je wel op voor Rezania?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat niet kennen volgens de FOK! standaard![]()
Jouw uitspraken zijn geen FOK!-standaard.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat niet kennen volgens de FOK! standaard![]()
Is niet van mijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw uitspraken zijn geen FOK!-standaard.
ONZ / Doe niet tijger als je pussy bentquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is niet van mijTyp maar in op youtube!
Dat zijn vermakelijke vissen om te vangen trouwens. Ik vis meestal in Thailand maar karpers zijn sterke beesten, die er best een sport van maken.quote:
Doe je ook nog andere dingen in Thailand?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn vermakelijke vissen om te vangen trouwens. Ik vis meestal in Thailand maar karpers zijn sterke beesten, die er best een sport van maken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe je ook nog andere dingen in Thailand?
Jazeker, cultuur snuiven. Kennismaken met de lokale bevolking. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe je ook nog andere dingen in Thailand?
Uhuh uhuh, alleen kennismaken ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker, cultuur snuiven. Kennismaken met de lokale bevolking. Dat soort dingen.
Ze staan anders prima bekend om hun, en ik kan dat beamen, gastvrijheid.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhuh uhuh, alleen kennismaken ja.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze staan anders prima bekend om hun, en ik kan dat beamen, gastvrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |