Niet gewoon haar tietenpics kunnen vinden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
* MMGYMCMB opent Photoshop en gaat X-rayen.
"Moet je vooral niet komen in de SC waar Rezania de baas is."quote:
Hommo snel op teentjes getraptquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
"Moet je vooral niet komen in de SC waar Rezania de baas is."
Hoezo niet? Daar staan nooit homoplaatjes. Geen enkele reden om daar niet te komen.
Niet gewoon 170 Hz kijken enkel om Gaite en haar teddies.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet gewoon haar tietenpics kunnen vinden..
Nee, je argument slaat gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hommo snel op teentjes getrapt
Ik kan me wel een SC herinneren waar het wemelde van de tongzoenende gayboysquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je argument slaat gewoon nergens op.
Dat droomde je maar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kan me wel een SC herinneren waar het wemelde van de tongzoenende gayboysVandaar
Nee. Ik doe alleen mannen die minstens twee masters, een jaarinkomen van 3 ton en een lul van 30cm hebben. Oh, wacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, dat wil jij maar al te graag.
Alles door de helft en ik kom redelijk in de buurt...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Ik doe alleen mannen die minstens twee masters, een jaarinkomen van 3 ton en een lul van 30cm hebben. Oh, wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alles door de helft en ik kom redelijk in de buurt...Nep-FOK!ker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ah, dan ben ik ook veilig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Ik doe alleen mannen die minstens twee masters, een jaarinkomen van 3 ton en een lul van 30cm hebben. Oh, wacht.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alles door de helft en ik kom redelijk in de buurt...Bij jou ook op het inkomen na?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah... HBO bijna klaar, rond 13.000 per jaar ( studeer nog ) en de pener haalt de 20cm nietquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah... HBO bijna klaar, rond 13.000 per jaar ( studeer nog ) en de pener haalt de 20cm niet
Jij zendt ook Game of Thrones en dergelijke uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah... HBO bijna klaar, rond 13.000 per jaar ( studeer nog ) en de pener haalt de 20cm niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |