hommos houden niet van papzakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:28 schreef Aiciu het volgende:
Of ik eet nog een zak chips op. Vrijdag cheatdag
First world problemsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:30 schreef Aiciu het volgende:
Nu even een whisky cola![]()
Ik had gezeik met m'n vader dat ik een fles rum bij de whisky deed![]()
Dus voor straf neem ik een 12 jaar oude whisky met cola
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:30 schreef Aiciu het volgende:
Nu even een whisky cola![]()
Ik had gezeik met m'n vader dat ik een fles rum bij de whisky deed![]()
Dus voor straf neem ik een 12 jaar oude whisky met cola
Damn, so truequote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
hommos houden niet van papzakken [ afbeelding ]
Ik heb om 23.15 nog Oreo brownies gemaaktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is normaal voor de SC'ers hier heb ik het idee. Lees regelmatig posts van mensen die om 11 uur 's avonds nog even uitgebreid kip klaar staan te maken ofzo.
Lanaatje?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:31 schreef BlueJeans het volgende:
You open up a beer
You say get over here
And play a Video Game
Het schema is het probleem niet. Gaat om het uivoerenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je puur spier wilt aankomen en weinig vet heb ik wel eetschematje voor je. Moet je wel minimaal 4x per week goed trainen.
Al een winkel ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb om 23.15 nog Oreo brownies gemaakt
Dus het klopt wel
MOTIVATION BROquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het schema is het probleem niet. Gaat om het uivoeren
dat roep ik ook al 3 wekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ook niet naar gym geweest vandaagmorgen ga ik. Echt
Neeen!quote:
Fatty boom boomquote:
Omdat weekendquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie posten zelfs op dit uur nog snel.
Gewoon niets lezenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie posten zelfs op dit uur nog snel.
Ik heb nog verscheidene dingen voor mijn werk af te maken dus ik ken het weekend niet, al ben ik thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |