quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
True... Maar hij komt me over als iemand die zich nergens voor schaamt...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je weet toch niet of hij er zich voor schaamt?
Is er daar meer variatie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef drakin het volgende:
Jaarlijkse boekenmarkt in Deventer heb je veel meer aan.
Ja, veel antiquariaten geloof ik ook en die zie je al niet op het boekenfestijn.quote:
Boeken kopenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:17 schreef Robby87 het volgende:
Is dat leuk, een boekenfestijn? Wat doe je er zoal?
Hmja, dat valt een beetje tegen. Tenzij je van mensenmassa's en lange rijen houdt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:24 schreef Robby87 het volgende:
Het is een festijn, dus ik verwacht gezelligheid!
Ik vind het altijd heel vies om in oude/tweedehandse boeken te lezen, heb jij dat ook? Dan heb ik de neiging om het heel snel uit te lezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, dat valt een beetje tegen. Tenzij je van mensenmassa's en lange rijen houdt.
Ik noem de locatie (MECC, Maastricht) niet en ik heb er zelf niet bepaald financieel belang bij. Of er moeten duizenden mensen extra komen, dan kan ik een uurtje langer doorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je weet toch niet of hij er zich voor schaamt?
Echt wel leuk, topsfeertje onder werknemers en ook altijd nieuwe boeken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef drakin het volgende:
niet bal, festijn. En dat festijn is elke week of om de paar weken in een andere plaats en heeft al jaren veel dezelfde boeken. Dus niet veel aan, stomme TT dus.
Geen rij, alleen dringen geblazen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Boeken kopen
En vaak is er ook een gratis boek dat je kunt ophalen met een bon, staat dan zo'n lekker lange rij voor.
Hm nee dat heb ik niet echt, maar ik lees ook bijna nooit tweedehands boeken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel vies om in oude/tweedehandse boeken te lezen, heb jij dat ook? Dan heb ik de neiging om het heel snel uit te lezen.
Ja dat zei je alquote:
Haha.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat zei je al
Is er al een Alexandra Daddario langsgekomen?
Sands en ik hebben een hele innige band, druiloor.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet op ingaan! Hij is aan het vissen!
Ik snap wat je bedoelt, bij de echt oude, van die vergeelde exemplaren die uit elkaar vallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het altijd heel vies om in oude/tweedehandse boeken te lezen, heb jij dat ook? Dan heb ik de neiging om het heel snel uit te lezen.
Waarop is zo'n match dan gebaseerd?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:59 schreef Lemans24 het volgende:
Haha.
Vijf matches, niet slecht, met mijn kritische houding. Leuk aan het chatten
Dat jullie deze Sands missenquote:
Oh spannend?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands en ik hebben een hele innige band, druiloor.
Er is een match als beide partijen elkaar leuk vinden, volgens het 'hot or not'-principe.quote:
Even in- en uitloggen?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat vervelend... mijn auto update werkt niet meer...
Nou ben benieuwd of er wat komt van je matches.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Er is een match als beide partijen elkaar leuk vinden, volgens het 'hot or not'-principe.
En beoordelen gaat op basis van een paar facebookfoto's, gemeenschappelijke likes en soms een omschrijving.
Op z'n minst een egoboostquote:Op zondag 9 februari 2014 09:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd of er wat komt van je matches.
En als je nou door heel veel vrouwen wordt 'afgewezen', krijg je daar dan bericht van? Ik zou echt veel te onzeker zijn voor die app denk ikquote:
Nee, dat is het mooie, je ziet alleen de matches. Krijg je er nul in een paar dagen, zet je er toch gewoon een betere eerste foto op?quote:Op zondag 9 februari 2014 10:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En als je nou door heel veel vrouwen wordt 'afgewezen', krijg je daar dan bericht van? Ik zou echt veel te onzeker zijn voor die app denk ik
Maar je weet wel op hoeveel vrouwen jijzelf 'ja' hebt gezegd, dus dan weet je ook ongeveer door hoeveel mensen je bent afgewezen, toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, dat is het mooie, je ziet alleen de matches. Krijg je er nul in een paar dagen, zet je er toch gewoon een betere eerste foto op?
Oh dat zal wel meevallen zeker met die Sands en Robby.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:09 schreef drakin het volgende:
Mij bekruipt een naar gevoel dat er steeds minder fmt kluizenaars zullen zijn hier.
En het is allemaal de schuld van tinder.
Maar goed match zegt nog niet alles, is er al een eerste date geplanned Lemans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |