topnummer!quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
topnummer!
en ik ben ooit door iemand gecomplimenteerd. ik leek volgens haar op Jamai. ze was in de 80...
dat weet ik eigenlijk niet....ze sprak wel plat-Hogelands en ze zei het later die avond nog een keer....in een zaaltje bij de kerk in Uithuizermeeden was dat. lang geleden.quote:
slaap zacht!quote:
Slaap lekkerquote:
Ze was je gewoon aan het versierenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet....ze sprak wel plat-Hogelands en ze zei het later die avond nog een keer....in een zaaltje bij de kerk in Uithuizermeeden was dat. lang geleden.
Welterusten Pinoquote:
oudere vrouwen vinden me leuk. toen ik net mijn lange haar eraf had zei de hrm-adviseuse (in de 40 schat ik) dat ze het wel had geweten als ze wat jonger was geweest....dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze was je gewoon aan het versieren
trusten pino! en doe een beetje rustig met je sesamzaad!quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oudere vrouwen vinden me leuk. toen ik net mijn lange haar eraf had zei de hrm-adviseuse (in de 40 schat ik) dat ze het wel had geweten als ze wat jonger was geweest....dus.
quote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 07-02-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 053 3rdRock
02. 031 Pino112
03. 031 ChatGirl
04. 027 Bronson
05. 025 ddx
06. 024 Qunix
07. 021 SilentChaos
08. 020 ieniminimuis
09. 020 Pandaplint
10. 015 wolfrolf
11. 011 alors
12. 010 Roel_Jewel
13. 009 Tim_Schuhmacher
14. 009 JDude
15. 009 Holenmens
16. 008 minthy
17. 007 remcoP
18. 003 Cee
19. 002 MarijeH
20. 002 Elfletterig
Reeks-statistieken!
jezus. ik was pas om 22u online volgens mijquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jezus. ik was pas om 22u online volgens mij
die had ik toen net weggestuurd.quote:
Haal ik ook eens een top 3quote:
Dat afkicken gaat nog best aardig de laatste tijd!quote:
ja, je hebt dan ook buitenFok!se activiteiten gevonden. fröbelen bijvquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat afkicken gaat nog best aardig de laatste tijd!
yeah! in t kader van de zeroteesquote:
En veul, heul veul afspraken ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, je hebt dan ook buitenFok!se activiteiten gevonden. fröbelen bijv
mijn philips van dat formaat bevalt me prima. specs zijn redelijk gelijk dus ik zou ja zeggenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.modern.nl/nl/t(...)ps/46pfl4908h/p51350
is dit een goede tv groeten
De Philips TVs van een paar jaar terug hadden een enorm trage interface die je afstandsbedieningen tegen de muur laat smijten..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind hem schitterend, alleen wel wat prijzig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
600 voor een 46" is niet al te duur afaikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind hem schitterend, alleen wel wat prijzig.
volgens mij was de mijne een half jaar geleden ook ong die prijs...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
600 voor een 46" is niet al te duur afaik
bij mij ook tikkie traag, maar niet te traag wmb. en ik ben blij met de ingebouwde decocder. lekker digitaletv kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De Philips TVs van een paar jaar terug hadden een enorm trage interface die je afstandsbedieningen tegen de muur laat smijten..
Dus ik zou dat even checken
Hoogiebaastwitter:sander3fm twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 00:47:33Shockjock “@Domien: Rebel. http://t.co/dTZyKXxwVZ” reageer retweet
Met zo'n CAM card?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was de mijne een half jaar geleden ook ong die prijs...
[..]
bij mij ook tikkie traag, maar niet te traag wmb. en ik ben blij met de ingebouwde decocder. lekker digitaletv kijken
Oh wacht, da's iets groter dan die van mij. Ik heb niks gezegd ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
600 voor een 46" is niet al te duur afaik
Kan jij mij dmv een rolmaat de breedte van t scherm roepen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was de mijne een half jaar geleden ook ong die prijs...
[..]
bij mij ook tikkie traag, maar niet te traag wmb. en ik ben blij met de ingebouwde decocder. lekker digitaletv kijken
Staat toch op Philips site?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan jij mij dmv een rolmaat de breedte van t scherm roepen?Pretty please
incl rand 107cm, excl rand 103cmquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan jij mij dmv een rolmaat de breedte van t scherm roepen?Pretty please
nee. upc levert standaard zowel analoog als digitale tv. coax in je tv, wat moeilijk te vinden codes invoeren en klaar. prima beeldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met zo'n CAM card?
Dat is wel ideaal inderdaad.
1,046mquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie 1,04 m en 1,22 m staan
Wat is het
nja, het kan een mm-tje schelen hoor.quote:
http://www.bol.com/nl/p/p(...)oduct_specificationsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het kan een mm-tje schelen hoor.
dit is trouwens van jou tv...
http://www.modern.nl/nl/t(...)50#section-kenmerken
Is de maat van de doosquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/p(...)oduct_specifications
Afmetingen (b x h x d) 1222x725x134
geen probleemquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef wolfrolf het volgende:
Maargoed, tot zover mijn TV spam.
Thanks Rock voor de meetmoeite
Slaap ze!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ah lezen is ook een vak
Ik ben dan ook doodmoe
Ik ga maar eens slapen
Welterustenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ah lezen is ook een vak
Ik ben dan ook doodmoe
Ik ga maar eens slapen
1 vraag: is het een mat scherm of glanzend scherm wat jij hebt?quote:
quote:
Slaap lekker Rockjenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn goddelijke lichaam maar eens in mijn bed deponeren.
trusten en tot de volgende keer
het scherm glanst meer dan de LG die ik hiervoor had. ik zou dus zeggen: glanzend....maar tot nu toe stoort me dat nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
1 vraag: is het een mat scherm of glanzend scherm wat jij hebt?
hmz. Okeequote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het scherm glanst meer dan de LG die ik hiervoor had. ik zou dus zeggen: glanzend....maar tot nu toe stoort me dat niet
Volgens mij had afgelopen vrijdag meegedaan maar door Zeroes niet. Tja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:13 schreef remcoP het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog een Sid-ui nemen.
Volgende week dus pas?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij had afgelopen vrijdag meegedaan maar door Zeroes niet. Tja.
twitter:wijnand3fm twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 16:27:22Vreemd dat Lesser zo matig presteert. Kwalificatie was perfect. 2e bij wereldbeker in Frankrijk. Het kan raar lopen. #OS2014 #kenner reageer retweet
Leuk artikel. Ik heb het net gelezen. Wilde de link net posten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:18 schreef Pino112 het volgende:
De Muziekbeleving van… Michiel Veenstra
3FM-deejay Michiel Veenstra heeft een goed gevulde platenkast, maar een nog beter gevulde iPod, iPhone, iPad en harde schijf. De hemel op aarde, volgens de populaire diskjockey? Spotify op Sonos. "Ik kan me de laatste keer dat ik ergens een schijfje in stopte niet meer herinneren." We togen naar 3FM voor De Muziekbeleving van een streaming-adept.
"Candy van Robbie Williams of iets van Taylor Swift. Bij dat soort liedjes veert mijn dochtertje van vier op. Ik herken dat wel, ook ik vond vroeger de makkelijkst in het gehoor liggende popliedjes het leukst. We hadden thuis een radio met van die grote draaiknoppen en zo'n groen display. Ik zocht altijd naar Hilversum 3, want ik wist dat die de nieuwste hits draaiden. De muzikale verdieping kwam pas veel later."
Deze Muziekbeleving is één van de vele redactionele stukken in ons Hifidelity Jaarboek 2013-2014 voor FWD*HiFi Gold-abonnees, dat je nu ook voor een tientje los kunt bestellen
Doe Maar
"Ik keek Toppop en Countdown, dat begon rond 1986 echt te leven voor mij. Daarvoor had je Stuif 's in, daar kwam Doe Maar optreden, mijn eerste idolen! Ik kocht al hun buttons en sjaaltjes, vond ze vooral erg stoer. Ze vloekten zelfs in hun liedjes, dat was bij ons thuis echt uit den boze. Ik heb Doe Maar één keer live gezien, laatst op dat verschrikkelijke Symphonica in Rosso-ding, maar het optreden was erg goed. Henny heb ik één keer ontmoet, ik mocht hem aankondigen op een avond in Paradiso. Mijn God, dacht ik, Henny Vrienten, bizar."
Draak
"De eerste song die ik me herinner die vanachter die groene display tevoorschijn kwam, was Waarom fluister ik je naam nog? Vond ik mooi, maar was natuurlijk een draak van een plaat. Ik moest altijd rekening houden met mijn ouders en mijn zusje, er werd niet veel muziek geluisterd thuis. Vonden ze snel te druk. Mijn vader vond sowieso alles uit de sixties beter. En dat liet hij dan ook steeds merken. In de auto draaiden ze cassettes van John Denver en The Carpenters. Gedver. Zijn singles uit die tijd, Beatles en Stones enzo, die heb ik later nog wel gedraaid."
Lijn 21
"Mijn eerste single was We are the world en kort daarna Living doll. Kocht ik voor zes gulden van mijn zakgeld. Dat was nog een hele onderneming voor één liedje: op de strippenkaart van mijn ouders met Lijn 21 naar het centrum van Almelo. Daar stonden in een platenzaakje alle Top 40-singles op een rij. Vier planken met elk tien singles.
Vaak kocht ik de singles ook puur op de hoes, zoals Stuck on earth van ALF featuring Ben Liebrand. Tegen de tijd dat ik meer geld had dankzij een krantenwijk, was de cd-single al in zwang geraakt. Ik heb helemaal geen pick-up meer thuis, maar die eerste singles heb ik bewaard."
Ter Meulen Post
"Mijn eerste eigen installatie kocht ik bij Ter Meulen Post, zo'n lelijk grijze kast met ingebouwde cassetterecorder. Kon ik lekker op mijn kamertje mijn eigen gang gaan en was ik niet meer gedoemd om mee te luisteren in de huiskamer. Bandjes opnemen met nummers, waar je dan na ieder liedje nog even de stem van Lex Harding hoorde. Dat ding heeft het niet lang volgehouden, was snel kapot gespeeld. Daarna kocht ik bij de lokale 'Mediamarkt avant la lettre' my first Yoko, haha. Dacht met die stereo radiootje te kunnen spelen, maar dat ging niet. Was dat een tegenvaller.
Niet lang daarna haalde ik alles, inclusief mengpaneel, in huis om wel radioprogramma's in elkaar te kunnen zetten. Speelde ik bijvoorbeeld Los Vast na. Super no budget allemaal, maar het werkte wel. Ik heb laatst op Marktplaats nog een cassettedeck gekocht, om mijn oude radiobandjes nog 's te kunnen beluisteren."
Lees meer : http://www.hifi.nl/artike(...)a.html#ixzz2skROAFXf
torrentsites en utorrent. en meer mag ik daar waarsch niet overzeggen want grijs gebiedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb eigenlijk geen muziek op mijn eigen pc. Ik luister erg vaak via spotify. Vandaag heb ik besloten dat ik muziek op mijn pc wil hebben. Hoe downloaden jullie muziek?
itunesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb eigenlijk geen muziek op mijn eigen pc. Ik luister erg vaak via spotify. Vandaag heb ik besloten dat ik muziek op mijn pc wil hebben. Hoe downloaden jullie muziek?
soulseekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef MarijeH het volgende:
limewire of napsterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef MarijeH het volgende:
Nostalgiequote:Op zondag 9 februari 2014 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
limewire of napsterof shareaza ook best goed grgr
Meest gedraaide platen-gegevens van 07-02-2014 18:00 tot 09-02-2014 11:00.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:35 schreef JDude het volgende:
[..]
In de Zeroes al een kudtplaat, nu nog steeds. Sorry Pienjoo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi bakkertjequote:Op zondag 9 februari 2014 10:35 schreef JDude het volgende:
[..]
In de Zeroes al een kudtplaat, nu nog steeds. Sorry Pienjoo.
absoluut. met mn vlaggetjequote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Zit iedereen klaar voor Open radio met Timur en Ramon?
Michielquote:Op zondag 9 februari 2014 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
wie vervangt Coen eigenlijk de aankomende week. die gaat toch skieen?
verrassendquote:
ik vind het pet.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat geval staat hier nog een oude uitzending die je niet mag missen: www.3fm.nl/toppertje
Wat een rare titelquote:Op zondag 9 februari 2014 15:19 schreef Pino112 het volgende:
Dolkomisch! Nieuwslezer komt live te laat bij zijn microfoon
Huisartiest!11twitter:giel3fm twitterde op zondag 09-02-2014 om 18:27:00De hele week @JettRebel met covers uit de Zeroes! Gaaf he!!! Welke cover wil je horen? http://t.co/u4xBsH1Uyy reageer retweet
Alles om die gast te (butt)pluggen hè.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:27 schreef Pino112 het volgende:
Huisartiest!11twitter:giel3fm twitterde op zondag 09-02-2014 om 18:27:00De hele week @JettRebel met covers uit de Zeroes! Gaaf he!!! Welke cover wil je horen? http://t.co/u4xBsH1Uyy reageer retweet
Sandra van Nieuwlanddagquote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar één dag 3FM-dag op stage
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
Even een Warsteiner opengetrokken
#yolo
Wolken is al 3 keer gedraaidquote:Op zondag 9 februari 2014 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
Heb ik nog iets noemenswaardigs gemist mbt 00s request?
Vet.quote:
EDIT, staat blijkbaar nog in een moderatie ding ofzo, is nog niet te zien.twitter:NLRolf twitterde op zondag 09-02-2014 om 21:10:08"Wilbertgod kijkt naar de nummer 2 in deze lijst en ziet dat het goed is." Rolfz http://t.co/Cx8dEnQGB5 reageer retweet
heb je chocomel gedronken en sokken gepunnikt?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman, wat een weekend, WAT EEN WEEKEND!
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
Domien, ben jij het?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
details! wat heb je gedaan? waar heb je je snikkel nou weer ingehangen en naast wat werd je vanochtend wakker?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
Niks gebeurd, ze vond me te dronken
Aiquote:Op zondag 9 februari 2014 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb niks gedaan
Zaterdag verhuisd met m'n werk, zaterdagavond met m'n oude schoolgenoten van de HTS wezen stappen, oke er was ook een zekere krullenbol bij die ik 2 weken geleden heb leren kennen
Dit doet mij gewoon pijn...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb niks gedaan
Zaterdag verhuisd met m'n werk, zaterdagavond met m'n oude schoolgenoten van de HTS wezen stappen, oke er was ook een zekere krullenbol bij die ik 2 weken geleden heb leren kennen
ROCKquote:Op zondag 9 februari 2014 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
details! wat heb je gedaan? waar heb je je snikkel nou weer ingehangen en naast wat werd je vanochtend wakker?
Heui woflroflquote:
Ik trek mij snel teveel aanquote:
Altijdquote:Op zondag 9 februari 2014 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
Heb je nog wat legendarische grappen gemaakt tijdens de verhuizing?
Het is een andere krullenbol dan jij denkt btwquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd
Ik liep met twee beeldschermen, toen kwam m'n nu al legendarische opmerking: "ik ben in ieder geval beschermd!"
Klinkt goed!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb dit weekend in mijn nissan micra o.a. IKEA pakketten weten te vervoeren van een bureau en van ladekasten!
nou, ik ben hier niet zo lang meer denk ik. heb al een paar nachten tekort geslapen dus eigenlijk wil ik vandaag een beetje op tijd mijn bed op zoeken. en dan waarsch nog tot een uur of 1 lezenquote:
Compensatieautoquote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb dit weekend in mijn nissan micra o.a. IKEA pakketten weten te vervoeren van een bureau en van ladekasten!
[..]
Altijd
Ik liep met twee beeldschermen, toen kwam m'n nu al legendarische opmerking: "ik ben in ieder geval beschermd!"
mwoah, matig.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd
Displayboyquote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd
Zondag is die winkel echt een kansloze hel trouwensquote:
Heb je doorgezakt op je feestje?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik ben hier niet zo lang meer denk ik. heb al een paar nachten tekort geslapen dus eigenlijk wil ik vandaag een beetje op tijd mijn bed op zoeken. en dan waarsch nog tot een uur of 1 lezen
Of heb jij er wat mee te maken?quote:
Nope.quote:
wahahahahaha. nee. ik ben gewoon de hele week te laat naar bed gegaan en te vroeg opgestaan....geloof dat ik vannacht rond half 1 in bed lag dus dat viel mee. bezoek had ik rond een uur of half 8 al weggewerkt.quote:
[..]
Het is een andere krullenbol dan jij denkt btw
Maar ik baal ook
Dan moet je zo belachelijk vaak zeikenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Dat dacht ik al![]()
Volgende keer maar aan de cooolaaaa
Ja dat zei ze ook net via de whatsappquote:Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Dat dacht ik al![]()
Volgende keer maar aan de cooolaaaa
Haha even naar je eigen gezeik luisterenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan moet je zo belachelijk vaak zeiken
Als je even snel drinkt als de bierdrinkers
Daar krijg je na 2 glazen zo'n ontzettende muffe bek van. Cola tijdens het stappenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De leiding in handen nemenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha even naar je eigen gezeik luisteren
#klassieker
Dan drink je minder snel, het is gvd geen wedstrijdje!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een wel heel snelle conclusie, hoeft niet zo te zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat zei ze ook net via de whatsapp
Maar ze vond me wel heel lief
M.a.w. ben ik dus keihard gefriendzoned
Tijdens een date moeten de glazen gevuld blijvenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan drink je minder snel, het is gvd geen wedstrijdje!
quote:
en dan na de date de dame zeker vullen?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tijdens een date moeten de glazen gevuld blijven
Komend weekend naar van Muiswinkel trouwens en de week daarna naar van Luyn.quote:
de vorige show van Van Muiswinkel, over Obama, vond ik niet goed, over Van Luyn twijfel ik nog. ga de dag ervoor wel naar Jochem Myjer en ik weet niet hoeveel centjes ik tegen die tijd heb.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komend weekend naar van Muiswinkel trouwens en de week daarna naar van Luyn.
Dus toch de deur uit
Halfvol is ook goed!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tijdens een date moeten de glazen gevuld blijven
Ik heb me kostelijk vermaakt bij de Obama showquote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de vorige show van Van Muiswinkel, over Obama, vond ik niet goed, over Van Luyn twijfel ik nog. ga de dag ervoor wel naar Jochem Myjer en ik weet niet hoeveel centjes ik tegen die tijd heb.
vooral het woord "doendenker" doet mijn linkerknie jeuken. yukquote:Laatbloeier, verkijker, ontwerper en doendenker. Eerlijke economie. Speakers Academy. Ook wel: 'rare man met een raar bedrijf'. Van Tegenlicht naar tegenwicht.
ik had naar Hans Dorrestein gewild, maar was te laat met kaartje kopenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt bij de Obama show
En van Luyn vind ik baas
Erg veel zin in iig
ik heb die hele cd nog! met ook Ready to go natuurlijk...quote:
Awh!!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had naar Hans Dorrestein gewild, maar was te laat met kaartje kopen
je hebt in dat glas staan pissen en die knuffel wil ik best, maar dan krijg ik vast ruziequote:Op zondag 9 februari 2014 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Awh!!
Glaasje appelsap en een knuffel van Noesje dan maar ?
... niet....quote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt in dat glas staan pissen en die knuffel wil ik best, maar dan krijg ik vast ruzie
wat een rotleven heb ik toch ook
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef minthy het volgende:
Worden hier zomaar knufjes van mij uitgedeeld?
ja, maar ik heb toch maar besloten af te slaan. ik vind niet dat je iets van iemand anders kunt weggeven. tenzij Wolfje je knuffelpimp is natuurlijk...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef minthy het volgende:
Worden hier zomaar knufjes van mij uitgedeeld?
Of is het Russisch kraanwater?quote:
ok, zitten pissen danquote:
ik snap em welquote:Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is dit die oldbiehumor die niemand snapt?
jouw account is ruim een jaar ouderquote:
okequote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jouw account is ruim een jaar ouder
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is dit die oldbiehumor die niemand snapt?
twitter:StacyStClair twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 04:57:34Water restored, sorta. On the bright side, I now know what very dangerous face water looks like. #Sochi #unfiltered http://t.co/sQWM0vYtyz reageer retweet
Teringquote:Op zondag 9 februari 2014 23:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]twitter:StacyStClair twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 04:57:34Water restored, sorta. On the bright side, I now know what very dangerous face water looks like. #Sochi #unfiltered http://t.co/sQWM0vYtyz reageer retweet
Moet je voor de lol ook @SochiProblems volgenquote:
Alleen digitaal!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik heb toch maar besloten af te slaan. ik vind niet dat je iets van iemand anders kunt weggeven. tenzij Wolfje je knuffelpimp is natuurlijk...
slaap lekker lief wolfje!quote:Op zondag 9 februari 2014 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben een te grote galbak vanavond
Ik ga maar voordat iedereen me haat
laters
Slaap ze knuffelbipsquote:Op zondag 9 februari 2014 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben een te grote galbak vanavond
Ik ga maar voordat iedereen me haat
laters
Rolfjenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef -BladHark- het volgende:
Goedenavond!
Het wil maar geen winter worden! Ik zit weer vol met grassprieten en dat is leuk!
bladhark! heb jij ook zo'n hekel aan bladblazers? die stoere gasten met hun motoren die de bladharken voorbijstuiven? boycotten moeten we ze!quote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef -BladHark- het volgende:
Goedenavond!
Het wil maar geen winter worden! Ik zit weer vol met grassprieten en dat is leuk!
Je kan die lamp beter uit doen voordat je gaat slapenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook slapen. misschien lukt het an om de lamp voor 0u uit te doen.
trusten
Slaap ze!quote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
nou ja, je snapt me vast wel. bijdehandje!quote:Op zondag 9 februari 2014 23:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je kan die lamp beter uit doen voordat je gaat slapen
Trustequote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
Ik heb daar zelf nooit zo last van ...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar krijg je na 2 glazen zo'n ontzettende muffe bek van. Cola tijdens het stappen
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf nooit zo last van ...
De mensen om me heen daarentegen![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 09:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godsamme, hoe vaak gaan we deze kutherrie nog horen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Moest je dit weekend ook QOTSA?quote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 10 februari 2014 10:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Moest je dit weekend ook QOTSA?
Oh god nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
In de zeroes maakte Gavin Degraw nog goede muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |