SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
drukke dagen met mijn bizz .. maar deze wou ik wel ff met jullie delen!
mancrush
hij is echt flink bezig de laatste tijd .. man man man kijk hoe droog met zoveel massa.. alsof iemand met een mes zijn blokken heeft uitgekerfdBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
It was a bad day...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
drukke dagen met mijn bizz .. maar deze wou ik wel ff met jullie delen!
mancrush
hij is echt flink bezig de laatste tijd .. man man man kijk hoe droog met zoveel massa.. alsof iemand met een mes zijn blokken heeft uitgekerfd![]()
Looking good though.![]()
Blijft mijn favoriete lifter, bescheiden..beleefd en beresterkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
It was a bad day...![]()
Looking good though.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Same. En altijd geweldig om hem aan het werk te zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Blijft mijn favoriete lifter, bescheiden..beleefd en beresterk![]()
Dit is trouwens ook een goede voor de BP. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Blijft mijn favoriete lifter, bescheiden..beleefd en beresterk
Ik heb het boek, erg interesant.![]()
nice,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een goede voor de BP. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/
Ik heb het boek, erg interesant.
mijn bench voelt steeds beter, mijn 1rm heeft nooit zo "explosief" aangevoeldBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heerlijk gevoel als je je groove vindt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice,
mijn bench voelt steeds beter, mijn 1rm heeft nooit zo "explosief" aangevoeld![]()
Toch maar eens in verdiepen. Vind bench press zo ultiem kut. Laat mij maar squatten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een goede voor de BP. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/
Ik heb het boek, erg interesant.
Heb ik veel meer het gevoel dat ik echt maximaal ga. Met BP zijn mn armen altijd de beperkende factor heb ik het idee
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
wie gebruikt er allemaal zo'n trapbar?quote:
Lijkt mij wel goed voor je gewone deadlift, of beetje zelfde idee ala deficit dl?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
goed kijken naar bar path en tightnessquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch maar eens in verdiepen. Vind bench press zo ultiem kut. Laat mij maar squatten.
Heb ik veel meer het gevoel dat ik echt maximaal ga. Met BP zijn mn armen altijd de beperkende factor heb ik het ideeBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
hebben wij helaas niet,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wie gebruikt er allemaal zo'n trapbar?
Lijkt mij wel goed voor je gewone deadlift, of beetje zelfde idee ala deficit dl?
ja en de focus ligt meer op het omhoog squatten van het gewicht. Konstantin is één van de weinige lifters die deze echt fanatiek gebruikt voor zijn deadlift.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het is moeilijk om er iets over te zeggen zonder je BP te zien. Maar waarschijnlijk wat dreamer hierboven zegt, plus je grip wat smaller pakken, opletten dat je je rug en met name je lats gebruikt. En proberen twee keer per week te benchen, gewicgt wat terugbrengen en vooral op techniek letten. Zwaarder liften komt daarne wel weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch maar eens in verdiepen. Vind bench press zo ultiem kut. Laat mij maar squatten.
Heb ik veel meer het gevoel dat ik echt maximaal ga. Met BP zijn mn armen altijd de beperkende factor heb ik het idee![]()
Ik wist tot gisteren dus ook niet dat je polsen kaarsrecht moeten zijn bij het benchen lol. Voelt wel raar aan moet ik zeggen.If not now, then when.![]()
lolwut? dat ligt echt helemaal aan de individuquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist tot gisteren dus ook niet dat je polsen kaarsrecht moeten zijn bij het benchen lol. Voelt wel raar aan moet ik zeggen.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
bedoel je nou handen of polsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je polsen moeten recht staan en niet naar achter hangen.
Zolang de bar maar recht op je polsen staat. Dan nog verschilt het per persoon, maar de meeste mensen zijn op die manier het sterkst.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je polsen moeten recht staan en niet naar achter hangen.![]()
dit iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang de bar maar recht op je polsen staat. Dan nog verschilt het per persoon, maar de meeste mensen zijn op die manier het sterkst.
bij mij staat ie recht op mijn polsen bij een extended vorm
Is het niet zo dat je de beste krachtoverbrenging hebt als je handen in een lijn staan met je armen, dus rechte polsen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lolwut? dat ligt echt helemaal aan de individu
[ afbeelding ]![]()
http://www.liftbigeatbig.(...)-wrist-position.htmlquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:32 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je de beste krachtoverbrenging hebt als je handen in een lijn staan met je armen, dus rechte polsen?
ligt er trouwens maar echt aan, kijk bijv hoe Eric Lilliebridge benched... die lijn is helemaal buitenaards .. die begint recht bij uitracken .. en naarmate hij verder zakt buigt het ver door
dit doet hij omdat hij zo in de beste lijn van zijn lichaam blijft, daarom is het voor iedere bouw weer andersBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik ook een extended grip. Daar ligt de bar het meest confortabel wat mij betreft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit idd
bij mij staat ie recht op mijn polsen bij een extended vorm
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: