Ik moest opboksen tegen al die mensen die op hem fapten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw gedrag was te debiel voor woorden dat je niet meer serieus meer te nemen bent omtrent Strootman.
.
Een echte stofzuiger die ook nog eens kan ballen, exceptioneel talent zeg ik je!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige Nederlandse talent die het naast techniek/inzicht ook fysiek kan overbruggen. Ik zie hem ook overal kunnen slagen indien het spel het toelaat.
Lul niet man. Iedereen op FOK! was negatief over Strootman op een enkeling naquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest opboksen tegen al die mensen die op hem fapten.
Ik heb daar nog een keer heel slecht getrollt en werd totaal niet gebannedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar 1 post geplaatst en daarna voor het leven gebanned.
Dat waren er niet veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest opboksen tegen al die mensen die op hem fapten.
Hoezo was?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lul niet man. Iedereen op FOK! was negatief over Strootman op een enkeling na
Zou voor het Nederlands voetbal prima zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Khedira slaagt wel. Touré deed het ook jaren meer dan goed.
Hij zal nog moeten groeien, maar hij is nog redelijk jong en zet nu een goede tussenstap.
Gelukkig zagen wij het beter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat waren er niet veel eigenlijk.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lul niet man. Iedereen op FOK! was negatief over Strootman op een enkeling na
Ik kreeg toch altijd wel flink wat haters tegenover me toen ik mijn mening gaf over Strootman.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat waren er niet veel eigenlijk.
Sherlock hem eensquote:
quote:
Dat komt omdat de domheid van je posts afdroop. Domheid wordt ten alle tijde afgestraft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg toch altijd wel flink wat haters tegenover me toen ik mijn mening gaf over Strootman.
Zeg even wie jij de meeste potentie toedicht van Ajax.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig zagen wij het beter.Mijn visie is dan ook opzichzelfstaande en superieur.
Soms moet je chargeren om je punt duidelijk te maken. Zelfde deed ik bij Siem de Jong.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat de domheid van je posts afdroop. Domheid wordt ten alle tijde afgestraft.
Lastig, heel lastig. Blind zeggen zou logisch zijn maar op zijn positie zijn er vele anderen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg even wie jij de meeste potentie toedicht van Ajax.
Ik heb ook nog steeds vertrouwen in Fischer. Dat rustige komt wel als hij volwassener wordt denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lastig, heel lastig. Blind zeggen zou logisch zijn maar op zijn positie zijn er vele anderen.
Qua carrière maken zou ik dan toch nog eerder voor een Fischer gaan. Momentenspelers zijn altijd gewild en als hij ooit leert de rust te bewaren...
Ik krijg er buikkramp van.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Comic Sans, vet koel.
[ afbeelding ]
Al zie ik eigenlijk niemand bij een echte CL-kandidaat terecht komen van de huidige selectie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds vertrouwen in Fischer. Dat rustige komt wel als hij volwassener wordt denk ik.
Ik zat net ook al eraan te denken. Ik dacht eerst Veltman en Klaassen misschien, als ze uit hun dipje komen. Misschien dat Andersen zich nog geweldig gaat ontwikkelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al zie ik eigenlijk niemand bij een echte CL-kandidaat terecht komen van de huidige selectie.
Tja... die kunnen stappen zetten, maar de top?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat net ook al eraan te denken. Ik dacht eerst Veltman en Klaassen misschien, als ze uit hun dipje komen. Misschien dat Andersen zich nog geweldig gaat ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |