Turkenbak.quote:
Komt allemaal. Waarschijnlijk volgend jaar zwembad, daarna thuisbios.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Die heb echt de broek aan he.
Hoe zit het met dat zwembad? En nog georienteerd naar die 'kamer' waar we het ooit over hadden?
Ja jongens, Don gaat aan een SM-hotel.
Doe het vice versa man. Echt. Thuisbioscoop heb je zoveel meer plezier van.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt allemaal. Waarschijnlijk volgend jaar zwembad, daarna thuisbios.
Turken rijden Mercedes, kut merk en kut auto'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Turkenbak.
Wel rijke Turken dan he..
Bij voorkeur Mercedessen van 20+ jaar oud.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Turken rijden Mercedes, kut merk en kut auto's
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Turken rijden Mercedes, kut merk en kut auto's
Nee, zwembad komt in een speciale aanbouw. Bios komt in de kelder en ik wil de komende tijd geen gedoe in huis qua verbouwingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe het vice versa man. Echt. Thuisbioscoop heb je zoveel meer plezier van.
Je moet eens komen kijken in mijn mooie stad bij mijn twee maatjes. Of naar onze beamerruimte (thuisbios is het niet meer te noemen).
Dat is wel nice.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zwembad komt in een speciale aanbouw. Bios komt in de kelder en ik wil de komende tijd geen gedoe in huis qua verbouwingen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zwembad komt in een speciale aanbouw. Bios komt in de kelder en ik wil de komende tijd geen gedoe in huis qua verbouwingen.
Laat die act toch vallen Ron. Stokstaartje wist het 2 jaar terug al te melden. Mensen met een Evoque FOK!ken niet, laat staan met een zwembad en thuisbioscoop.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat was Caland. Evoque heptie trouwens niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat die act toch vallen Ron. Stokstaartje wist het 2 jaar terug al te melden. Mensen met een Evoque FOK!ken niet, laat staan met een zwembad en thuisbioscoop.
Busted.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat die act toch vallen Ron. Stokstaartje wist het 2 jaar terug al te melden. Mensen met een Evoque FOK!ken niet, laat staan met een zwembad en thuisbioscoop.
Nee was echt onze maoist.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was Caland. Evoque heptie trouwens niet.
Ik zie een referrerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:46 schreef Helpmefok het volgende:
Welk een idioot koopt iets als dit:
http://www.bol.com/nl/p/p(...)70065bba51d000002853
Selfmade milionairequote:
Ok just a sec.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Selfmade milionaire
Kan jij trouwens mijn DM-ban eraf krijgen?.
Ik wil vragen naar een kwestie van een aantal maanden terug, of dat nog opgelost was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |