Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ziet liever die halfnaakte CR7 en Strootman plaatjes? Ok...
Niks mis met mijn naam. Ietwat lang wellicht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iedereen vind zijn eigen naam stom. Ik ook
Jij lijkt me echt zo'n vies glampertje uit 't Gooi.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met mijn naam. Ietwat lang wellicht.
ja dat dus. Ik vind lange namen niet leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind hem echt lijken op Valerio Zeno.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n vies glampertje uit 't Gooi.
Frederik-Wilhelm.
We kunnen je toch gewoon JC noemen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn chick dan? Die heeft toch een toffe naam?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat dus. Ik vind lange namen niet leuk.
Dan valt Pieter-Jan nog meequote:
Johan Cruijff mocht willen dat hij mijn wijsheid in pacht had.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We kunnen je toch gewoon JC noemen?
jawel, maar wel te langquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn chick dan? Die heeft toch een toffe naam?
Ik werk nu samen met een Arthur-Hendrik. Hij staat erop dat je zijn naam volledig gebruikt. Needless to say: Ik negeer hem.quote:
nee Roderickquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n vies glampertje uit 't Gooi.
Frederik-Wilhelm.
Een naam mag maximaal 3 letters zijn?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, maar wel te lang![]()
Meer dan 5 letters is te lang
Ik zou hem gewoon AH noemen. of Appiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werk nu samen met een Arthur-Hendrik. Hij staat erop dat je zijn naam volledig gebruikt. Needless to say: Ik negeer hem.
Jij gaat altijd in Nazi-kostuum de deur uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alleen een snorretje nodig en je hebt Hitler
Niet die idioot. De Heiland, de Zoon Gods.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan valt Pieter-Jan nog mee
[..]
Johan Cruijff mocht willen dat hij mijn wijsheid in pacht had.
En als je zijn naam niet volledig gebruikt? Krijgt hij dan ongecontroleerde woedeaanvallen? Is het zo'n gladjakkertje? Een gymnast?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werk nu samen met een Arthur-Hendrik. Hij staat erop dat je zijn naam volledig gebruikt. Needless to say: Ik negeer hem.
Dat is wel een goed beroerde combinatie. Bekt ook totaal niet, de naam dan. Over de rest kan enkel jij oordelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
nee 4quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een naam mag maximaal 3 letters zijn?
Je weet hoe ik de mijne noem. "He A". Gewoon 1 letter. Simpel. Geeft ze het gevoel wie de baas is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan reageert hij niet. Of hij verbetert je.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je zijn naam niet volledig gebruikt? Krijgt hij dan ongecontroleerde woedeaanvallen? Is het zo'n gladjakkertje? Een gymnast?
Wat een gedoe allemaal die regels van jou. Maar als 4 ineens mag, is je regel inconsistent.quote:
Dat zijn mensen waar je op het werk het meeste plezier aan beleeft, je verveelt je iig nooit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan reageert hij niet. Of hij verbetert je.
GGMM-trekjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is zeker vrij klein in lengte?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |