Haile kan ik er alleen nog bij verzinnen. Maar dat is alweer zomersport en die loopt tegenwoordig ook 2:08, geen 2:03 meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, Kasai, Bjorndalen, Bob de Jong, Pechstein. Zij hebben sportcarrières die zowat al mijn levensfases tot nu toe bestrijken. Als je daar over nadenkt is dat bijna onvoorstelbaar.
Ah ja, die twee rodelaars mag ik ook niet vergeten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Demchenko en Zöggeler
Maar goed, dat neemt niet weg wat voor ongelooflijke eindbaas Bjoerndalen is
Laatste wereldtitel (individueel) is ook alweer 5 jaar geleden als ik het goed zag, en laatste individuele olympisch goud dus 12 jaar. We hebben vandaag echt sporthistorie gezien
Wereldtopper toen ik nog op de basisschool zat is misschien wat overdreven als ik Bjoerndalen beschrijf.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Mooi vind ik dat, die oude toppers die als sinds ik sport volg gewoon meedoen. Ik kan me nog net schaatsen zonder Bob de Jong herinneren, maar voetbal zonder Seedorf en Biatlon zonder Bjorndalen eigenlijk niet. Jammer dat de eerste gestopt is, ik heb nu alleen nog Bjorndalen over
edit: Pechstein inderdaad!
Ik doe het hem niet na.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef thettes het volgende:
[..]
Haile kan ik er alleen nog bij verzinnen. Maar dat is alweer zomersport en die loopt tegenwoordig ook 2:08, geen 2:03 meer.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:36 schreef komrad het volgende:
Over een paar minuten is OEB de grootste winter olympiër aller tijden
Njah, ik snap het wel. Hij heeft hier een record verbroken he?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS geilt wel enorm hard op deze man, wat voor held het ook moge zijn.
Een beetje de Leo Messi van de Biatlon dus.
Het is altijd zo met de NOS dat ze zo blind zijn hoor. Messi, Bolt, Bjorndalen, Phelps...quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, ik snap het wel. Hij heeft hier een record verbroken he?
Maar het is soms wel zo dat ze een hele samenvatting op Bjoerndalen afstemmen, terwijl dan na één schietbeurt al blijkt dat hij geen kans meer maakt op goud.
Ze overdrijven soms wel in de adoratie inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is altijd zo met de NOS dat ze zo blind zijn hoor. Messi, Bolt, Bjorndalen, Phelps...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |