Dat is inderdaad zo, dat eerste. Die wintersporters in de jaren negentig vielen met hun neus in de boter, met drie OWS in zes jaar tijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef thettes het volgende:
Daehlie had ook het geluk dat er binnen zes jaar drie winterspelen waren. Overigens wordt Bjorndahlen de meest succesvolle winter-olympiër met nog 1 goud. De estafette is daarvoor een serieuze optie.
Noriaki Kasai werd wereldkampioen skivliegen toen Bjoerndalen nog 47e werd op het WK junioren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:41 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb de carrièreduur van OEB wel eens in het perspectief van mijn leven geplaatst.
Hij was al een wereldtopper toen ik nog op de basisschool zat. Inmiddels ben ik dertig, werkend, afgestudeerd enzovoorts en wint Bjoerndalen nog gewoon effe een gouden medaille.
Die helemaal inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Noriaki Kasai werd wereldkampioen skivliegen toen Bjoerndalen nog 47e werd op het WK junioren.
Mooi vind ik dat, die oude toppers die als sinds ik sport volg gewoon meedoen. Ik kan me nog net schaatsen zonder Bob de Jong herinneren, maar voetbal zonder Seedorf en Biatlon zonder Bjorndalen eigenlijk niet. Jammer dat de eerste gestopt is, ik heb nu alleen nog Bjorndalen overquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:41 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb de carrièreduur van OEB wel eens in het perspectief van mijn leven geplaatst.
Hij was al een wereldtopper toen ik nog op de basisschool zat. Inmiddels ben ik dertig, werkend, afgestudeerd enzovoorts en wint Bjoerndalen nog gewoon effe een gouden medaille.
Demchenko en Zöggelerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die helemaal inderdaad.Dat zijn wel de twee mastodonten.
Stiekem gaat Bode Miller ook al lang mee trouwens. Die is er toch ook al sinds Nagano bij.
En uiteraard Claudia Pechstein, hoewel niet geliefd.
Edit - En Bob. En die Mexicaan.
Yep, Kasai, Bjorndalen, Bob de Jong, Pechstein. Zij hebben sportcarrières die zowat al mijn levensfases tot nu toe bestrijken. Als je daar over nadenkt is dat bijna onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Mooi vind ik dat, die oude toppers die als sinds ik sport volg gewoon meedoen. Ik kan me nog net schaatsen zonder Bob de Jong herinneren, maar voetbal zonder Seedorf en Biatlon zonder Bjorndalen eigenlijk niet. Jammer dat de eerste gestopt is, ik heb nu alleen nog Bjorndalen over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |