ze heeft je binnen en hoeft haar best niet meer te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:23 schreef Desmosedici het volgende:
Waarom zou het ineens een probleem moeten zijn?
Heel toevallig dat ze dit een keer heeft toegegeven. Echt heel irritant. Dan heb je een relatie, moet over alles moeilijker gedaan worden...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ze heeft je binnen en hoeft haar best niet meer te doen
omdat ze je shit niet wil is zr een onstabiel kutwijf?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Direct dumpen. Als zo'n onstabiel kutwijf heb je niets en ga je enkel nog problemen krijgen. Heb hetzelfde probleem gehad nu geen last meer van.
Je doet je naam geen eer aan. Eigenlijk is het een schande wat voor onzin je uitkraamt met zon nick.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:45 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Doe je ogen nou eens open en lees het hele topic nog eens. (zoveel staat er nog niet).. met name de reactie van TS boven mijn eerste reply.
En daarom, jazeker.
Ze was ook ineens geen zoener meer... Tijdens het daten wel heel veel. Ik moet nu ook sterk genoeg zijn om er iets mee te doen en niet alles maar accepteren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef Zolder het volgende:
Zeg tegen haar dat je geen voorspel meer wil, niet meer wil zoenen en niet meer wil knuffelen. Omdat je dat deed om haar te pleasen.
Er-uit met dat wijfquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Ze was ook ineens geen zoener meer... Tijdens het daten wel heel veel. Ik moet nu ook sterk genoeg zijn om er iets mee te doen en niet alles maar accepteren.
wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Direct dumpen. Als zo'n onstabiel kutwijf heb je niets en ga je enkel nog problemen krijgen. Heb hetzelfde probleem gehad nu geen last meer van.
Precies zoals je het leest. Mevrouw heeft de buit binnen en denkt de kantjes er vanaf te kunnen lopen. Korte metten mee maken.quote:
jup logisch, stel je voor dat je over iets onbelangrijks als het slikken van zaad ineens een andere mening krijgt, dan moet de logische conclusie zijn dat het om een labiel wijf gaat, geen enkele andere optie dan dumpen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Precies zoals je het leest. Mevrouw heeft de buit binnen en denkt de kantjes er vanaf te kunnen lopen. Korte metten mee maken.
Dat iets voor jou onbelangrijk is wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld er precies hetzelfde over denkt of moet denken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jup logisch, stel je voor dat je over iets onbelangrijks als het slikken van zaad ineens een andere mening krijgt, dan moet de logische conclusie zijn dat het om een labiel wijf gaat, geen enkele andere optie dan dumpen.
prima, kerel. Dat was ook echt de kern van mijn beknopte betoog.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat iets voor jou onbelangrijk is wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld er precies hetzelfde over denkt of moet denken.
Volgende klacht van TS is dat ze haar kop kort heeft laten knippen met rooie verf erdoor en dat ze 30 kilo is aangekomenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Precies zoals je het leest. Mevrouw heeft de buit binnen en denkt de kantjes er vanaf te kunnen lopen. Korte metten mee maken.
Dit inderdaad. Vaak genoeg de slachtoffers zien voorbij komen in R&P.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:35 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Er-uit met dat wijf
Je eindigt alsnog rukkend met lelijke kinderen en een berg aan gezeik. Plus een buurman die in je vriendins mond mag klaarkomen
ik denk dat je dat verkeerd zag danquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:23 schreef Desmosedici het volgende:
Normaal was klaarkomen in de mond van mijn vriendin geen probleem. Ze slikte het ook lekker door. Nu uit het niets vind ze het niet meer fijn. Ze zei dat ze het eerst deed om mij te pleasen. Maar ik kon wel zien dat ze het altijd geil vond. Nu wil ze het niet eens meer in de mond.
neequote:Op maandag 10 februari 2014 08:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ga jij nou maar terug naar de keuken
Dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jup logisch, stel je voor dat je over iets onbelangrijks als het slikken van zaad ineens een andere mening krijgt, dan moet de logische conclusie zijn dat het om een labiel wijf gaat, geen enkele andere optie dan dumpen.
homoquote:Op maandag 10 februari 2014 08:20 schreef Azorius het volgende:
[..]
Dit.
Kan me trouwens wel voorstellen dat je het als meisje absoluut niet fijn vindt.
Dit. Gewoon ranzig vet blijven eten of het nou beter gaat smaken of niet ze draait vast niet meer bij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ze heeft je binnen en hoeft haar best niet meer te doen
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef emotionalism het volgende:
TS moet zich niet zo aanstellen. Hier om advies vragen aan onbekenden op een forum ipv de ballen te hebben en hier gewoon met je vriendin over te praten.
Want ja de mond van een vrouw volblaffen is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld en als vrouwen dat niet willen moeten ze eigenlijk maar dood, maar omdat je dit niet mag zeggen ga je gewoon lekker vrouwen afzeiken en vernederen want YOLO en vrouwen zijn kut....
Jouw vriendin zou JOU moeten dumpen...
Hoe wet je dat? Zelf geproefd?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Ze komt eindelijk eens voor zichzelf op en heeft besloten geen dingen meer te doen die ze smerig vindt.
Je smaakt smerig, TS.
Prima, kan zij het pijpen ook wel afzweren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef Zolder het volgende:
Zeg tegen haar dat je geen voorspel meer wil, niet meer wil zoenen en niet meer wil knuffelen. Omdat je dat deed om haar te pleasen.
Wanneer was eik de laatste keer dat een schone dame gretig jouw zaad slikte zonder daarvoor een paar tientjes af te rekenen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Aldus een vrouw met meer dan 60 bedpartnersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wanneer was eik de laatste keer dat een schone dame gretig jouw zaad slikte zonder daarvoor een paar tientjes af te rekenen?
Net voor/tijdens je hoogtepunt denk ik niet dat je perceptie zo enorm scherp is, dat wat je waarneemt ook daadwerkelijk de realiteit is. Blijkbaar is het toch niet zo fijn voor haar als je dacht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:23 schreef Desmosedici het volgende:
Normaal was klaarkomen in de mond van mijn vriendin geen probleem. Ze slikte het ook lekker door. Nu uit het niets vind ze het niet meer fijn. Ze zei dat ze het eerst deed om mij te pleasen. Maar ik kon wel zien dat ze het altijd geil vond. Nu wil ze het niet eens meer in de mond.
Dit vind ik toch net wat erger.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Ze was ook ineens geen zoener meer... Tijdens het daten wel heel veel. Ik moet nu ook sterk genoeg zijn om er iets mee te doen en niet alles maar accepteren.
Kinderachtig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef Zolder het volgende:
Ze zal best de waarheid vertellen maar ze heeft TS onder valse voorwendselen de relatie ingesliktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb het idee dat ze je wel de waarheid vertelt en dat ze het echt deed om aardig te zijn en jou te pleasen. Maar dat ze het zelf helemaal niks vindt.
Klinkt als een uiting van vreugde. Zie je wel, alle damesmeisjes houden ervan!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:46 schreef Seven. het volgende:
Whahaha, TS denkt dat het geil is voor een vrouw om een lauwwarm kwakje in je bek gelanceerd te krijgen. Vervolgens moet je dan nog lekker geil je tong uitsteken, beetje je lippen aflebberen en dan diep in zijn ogen kijken terwijl je zowat kokhalst in de plakbende die aan je huig blijft kleven. En dan heb ik het nog niet eens over de smaak gehad.
Ik slik soms voor hem en soms omdat je nu eenmaal geen tissues op alle openbare plekken hebt. Maar voor mezelf: jamais!!!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ze zal best de waarheid vertellen maar ze heeft TS onder valse voorwendselen de relatie ingeslikt
Hun relatie is alleen gebouwd op het feit dat zij zijn sperma doorslikt, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ze zal best de waarheid vertellen maar ze heeft TS onder valse voorwendselen de relatie ingeslikt
Als je relatie op de klippen loopt omdat je niet meer in haar mond mag komenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
is dan ook een hele goede fundering dit!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hun relatie is alleen gebouwd op het feit dat zij zijn sperma doorslikt, wou je zeggen?
Ja, maar wel goed om te weten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is dan ook een hele goede fundering dit!
Kiwi werd mij altijd aangeraden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar wel goed om te weten.
Ik zal nooit een man zijn sperma doorslikken omdat ik lief wil zijn maar het eigenlijk niet lekker vind. Want blijkbaar zien ze dat als verraad ofzo.
Jullie mannen mogen trouwens wel wat meer ananas eten als jullie een bj verwachten.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kiwi werd mij altijd aangeraden.
Hier de essentie niet van inzienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hun relatie is alleen gebouwd op het feit dat zij zijn sperma doorslikt, wou je zeggen?
Zie bovenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je relatie op de klippen loopt omdat je niet meer in haar mond mag komen
is het nooit een noemenswaardige relatie geweest.
Het enige wat ik zie is dat ik iemand een bj geef en dat is het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Hier de essentie niet van inzien
Ja dat was mij duidelijk. Prima zo toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is dat ik iemand een bj geef en dat is het.
Ik snap niet wat daar zo belangrijk en speciaal aan is?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ja dat was mij duidelijk. Prima zo toch?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Aldus een vrouw met meer dan 60 bedpartners
Nee, tussen 50 en 70 of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt zeven bedpartners gehad gok ik.
Jamais betekent nooit maar zo nu en dan is het leuk om je kerel zien te genieten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klinkt als een uiting van vreugde. Zie je wel, alle damesmeisjes houden ervan!
Er worden hier wel snel conclusies getrokken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:35 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Er-uit met dat wijf
Je eindigt alsnog rukkend met lelijke kinderen en een berg aan gezeik. Plus een buurman die in je vriendins mond mag klaarkomen
Dat zei mijn voormalige vriendin ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar zo belangrijk en speciaal aan is?
Vanochtend nog voordat ik naar m'n werk ging en zij zich nog even om kon draaien. Nog meer details nodig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wanneer was eik de laatste keer dat een schone dame gretig jouw zaad slikte zonder daarvoor een paar tientjes af te rekenen?
Lekker boeiend. Daar kom ik ook wel aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Aldus een vrouw met meer dan 60 bedpartners
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |