ze heeft je binnen en hoeft haar best niet meer te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:23 schreef Desmosedici het volgende:
Waarom zou het ineens een probleem moeten zijn?
Heel toevallig dat ze dit een keer heeft toegegeven. Echt heel irritant. Dan heb je een relatie, moet over alles moeilijker gedaan worden...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ze heeft je binnen en hoeft haar best niet meer te doen
omdat ze je shit niet wil is zr een onstabiel kutwijf?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Direct dumpen. Als zo'n onstabiel kutwijf heb je niets en ga je enkel nog problemen krijgen. Heb hetzelfde probleem gehad nu geen last meer van.
Je doet je naam geen eer aan. Eigenlijk is het een schande wat voor onzin je uitkraamt met zon nick.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:45 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Doe je ogen nou eens open en lees het hele topic nog eens. (zoveel staat er nog niet).. met name de reactie van TS boven mijn eerste reply.
En daarom, jazeker.
Ze was ook ineens geen zoener meer... Tijdens het daten wel heel veel. Ik moet nu ook sterk genoeg zijn om er iets mee te doen en niet alles maar accepteren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef Zolder het volgende:
Zeg tegen haar dat je geen voorspel meer wil, niet meer wil zoenen en niet meer wil knuffelen. Omdat je dat deed om haar te pleasen.
Er-uit met dat wijfquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Ze was ook ineens geen zoener meer... Tijdens het daten wel heel veel. Ik moet nu ook sterk genoeg zijn om er iets mee te doen en niet alles maar accepteren.
wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Direct dumpen. Als zo'n onstabiel kutwijf heb je niets en ga je enkel nog problemen krijgen. Heb hetzelfde probleem gehad nu geen last meer van.
Precies zoals je het leest. Mevrouw heeft de buit binnen en denkt de kantjes er vanaf te kunnen lopen. Korte metten mee maken.quote:
jup logisch, stel je voor dat je over iets onbelangrijks als het slikken van zaad ineens een andere mening krijgt, dan moet de logische conclusie zijn dat het om een labiel wijf gaat, geen enkele andere optie dan dumpen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Precies zoals je het leest. Mevrouw heeft de buit binnen en denkt de kantjes er vanaf te kunnen lopen. Korte metten mee maken.
Dat iets voor jou onbelangrijk is wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld er precies hetzelfde over denkt of moet denken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jup logisch, stel je voor dat je over iets onbelangrijks als het slikken van zaad ineens een andere mening krijgt, dan moet de logische conclusie zijn dat het om een labiel wijf gaat, geen enkele andere optie dan dumpen.
prima, kerel. Dat was ook echt de kern van mijn beknopte betoog.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat iets voor jou onbelangrijk is wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld er precies hetzelfde over denkt of moet denken.
Volgende klacht van TS is dat ze haar kop kort heeft laten knippen met rooie verf erdoor en dat ze 30 kilo is aangekomenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Precies zoals je het leest. Mevrouw heeft de buit binnen en denkt de kantjes er vanaf te kunnen lopen. Korte metten mee maken.
Dit inderdaad. Vaak genoeg de slachtoffers zien voorbij komen in R&P.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:35 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Er-uit met dat wijf
Je eindigt alsnog rukkend met lelijke kinderen en een berg aan gezeik. Plus een buurman die in je vriendins mond mag klaarkomen
ik denk dat je dat verkeerd zag danquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:23 schreef Desmosedici het volgende:
Normaal was klaarkomen in de mond van mijn vriendin geen probleem. Ze slikte het ook lekker door. Nu uit het niets vind ze het niet meer fijn. Ze zei dat ze het eerst deed om mij te pleasen. Maar ik kon wel zien dat ze het altijd geil vond. Nu wil ze het niet eens meer in de mond.
Waarom zou het ineens een probleem moeten zijn?
neequote:Op maandag 10 februari 2014 08:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ga jij nou maar terug naar de keuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |