abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136456519
Normaal was klaarkomen in de mond van mijn vriendin geen probleem. Ze slikte het ook lekker door. Nu uit het niets vind ze het niet meer fijn. Ze zei dat ze het eerst deed om mij te pleasen. Maar ik kon wel zien dat ze het altijd geil vond. Nu wil ze het niet eens meer in de mond.

Waarom zou het ineens een probleem moeten zijn?
pi_136456545
Heb je asperges gegeten?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 23:25:14 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136456594
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:23 schreef Desmosedici het volgende:

ze heeft je binnen en hoeft haar best niet meer te doen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136456725
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ze heeft je binnen en hoeft haar best niet meer te doen
Heel toevallig dat ze dit een keer heeft toegegeven. Echt heel irritant. Dan heb je een relatie, moet over alles moeilijker gedaan worden...
pi_136457160
Direct dumpen. Als zo'n onstabiel kutwijf heb je niets en ga je enkel nog problemen krijgen. Heb hetzelfde probleem gehad nu geen last meer van.
De leeuw kan de vallen niet ontgaan; de vos kan zich niet tegen de wolven verdedigen. Men moet dus vos worden om de vallen te leren kennen en leeuw om de wolven schrik aan te jagen. Zij die slechts de leeuw willen nabootsen, verstaan hun zaak niet.
pi_136457303
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Direct dumpen. Als zo'n onstabiel kutwijf heb je niets en ga je enkel nog problemen krijgen. Heb hetzelfde probleem gehad nu geen last meer van.
omdat ze je shit niet wil is zr een onstabiel kutwijf?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_136457361
Doe je ogen nou eens open en lees het hele topic nog eens. (zoveel staat er nog niet).. met name de reactie van TS boven mijn eerste reply.

En daarom, jazeker.
De leeuw kan de vallen niet ontgaan; de vos kan zich niet tegen de wolven verdedigen. Men moet dus vos worden om de vallen te leren kennen en leeuw om de wolven schrik aan te jagen. Zij die slechts de leeuw willen nabootsen, verstaan hun zaak niet.
pi_136457568
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:45 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Doe je ogen nou eens open en lees het hele topic nog eens. (zoveel staat er nog niet).. met name de reactie van TS boven mijn eerste reply.

En daarom, jazeker.
Je doet je naam geen eer aan. Eigenlijk is het een schande wat voor onzin je uitkraamt met zon nick.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_136458675
Eens met Machiavelli - ze geeft t zelfs openlijk toe. Dit is niet de vriendin die je dacht dat ze was.
pi_136458709
Zeg tegen haar dat je geen voorspel meer wil, niet meer wil zoenen en niet meer wil knuffelen. Omdat je dat deed om haar te pleasen. :P
pi_136458966
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef Zolder het volgende:
Zeg tegen haar dat je geen voorspel meer wil, niet meer wil zoenen en niet meer wil knuffelen. Omdat je dat deed om haar te pleasen. :P
Ze was ook ineens geen zoener meer... Tijdens het daten wel heel veel. Ik moet nu ook sterk genoeg zijn om er iets mee te doen en niet alles maar accepteren.
pi_136459002
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Ze was ook ineens geen zoener meer... Tijdens het daten wel heel veel. Ik moet nu ook sterk genoeg zijn om er iets mee te doen en niet alles maar accepteren.
Er-uit met dat wijf
Je eindigt alsnog rukkend met lelijke kinderen en een berg aan gezeik. Plus een buurman die in je vriendins mond mag klaarkomen
pi_136459270
Het is wel een begin voor een burgerlijk saai leven met weinig seks en een steeds dikker wordende vrouw en samen gtst kijken
  zaterdag 8 februari 2014 @ 14:33:14 #14
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136469501
Toen ik eindelijk mocht klaarkomen in de mond van mijn vriendin (slikken overigens niet) besefte ik me dat ik het niet moest gaan 'uitmelken' (hele flauwe woordgrap). Ondanks dat ik het stiekem vaker zou willen doen, gebeurt dit toch niet om het zo leuk/spannend te houden. :P
pi_136475512
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
wat? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:21:01 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136475546
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

wat? :')
Precies zoals je het leest. Mevrouw heeft de buit binnen en denkt de kantjes er vanaf te kunnen lopen. Korte metten mee maken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136476369
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Precies zoals je het leest. Mevrouw heeft de buit binnen en denkt de kantjes er vanaf te kunnen lopen. Korte metten mee maken.
jup logisch, stel je voor dat je over iets onbelangrijks als het slikken van zaad ineens een andere mening krijgt, dan moet de logische conclusie zijn dat het om een labiel wijf gaat, geen enkele andere optie dan dumpen.

:')
  zaterdag 8 februari 2014 @ 18:07:31 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136476996
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

jup logisch, stel je voor dat je over iets onbelangrijks als het slikken van zaad ineens een andere mening krijgt, dan moet de logische conclusie zijn dat het om een labiel wijf gaat, geen enkele andere optie dan dumpen.

:')
Dat iets voor jou onbelangrijk is wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld er precies hetzelfde over denkt of moet denken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136477037
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat iets voor jou onbelangrijk is wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld er precies hetzelfde over denkt of moet denken.
prima, kerel. Dat was ook echt de kern van mijn beknopte betoog. :')
pi_136536116
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgende klacht van TS is dat ze haar kop kort heeft laten knippen met rooie verf erdoor en dat ze 30 kilo is aangekomen
pi_136537591
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:35 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Er-uit met dat wijf
Je eindigt alsnog rukkend met lelijke kinderen en een berg aan gezeik. Plus een buurman die in je vriendins mond mag klaarkomen
Dit inderdaad. Vaak genoeg de slachtoffers zien voorbij komen in R&P.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_136537611
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:23 schreef Desmosedici het volgende:
Normaal was klaarkomen in de mond van mijn vriendin geen probleem. Ze slikte het ook lekker door. Nu uit het niets vind ze het niet meer fijn. Ze zei dat ze het eerst deed om mij te pleasen. Maar ik kon wel zien dat ze het altijd geil vond. Nu wil ze het niet eens meer in de mond.

ik denk dat je dat verkeerd zag dan :)
compact en kleverig.
pi_136537634
Dit topic is btw wel heel erg :')

:') :') :')
compact en kleverig.
pi_136537643
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit topic is btw wel heel erg :')

:') :') :')
Ga jij nou maar terug naar de keuken :{w
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_136537644
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ga jij nou maar terug naar de keuken :{w
nee
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')