Dus jij weet waar Cassis.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef jcdragon het volgende:
Gelukkig kan Cas bijkomen met een lekker glas Cassis.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef jcdragon het volgende:
Gelukkig kan Cas bijkomen met een lekker glas Cassis.
heel toevallig heb ik dit jaar in elk team 1 adoptiekindjequote:
Ik wil wel weten wat ze te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hem uitgezet, want ik had na de aankondiging al zin om Evgenia te slaan
Geef je even een samenvatting? Ik erger me te erg als ik live kijk en dat kan ik beter niet doen.... *zen*quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik vrees dat ik net zo'n hekel heb aan rusland als zij aan homo's
Ze nuanceert de lompheid van die wet (de wet zegt dat je homoseksualiteit niet mag propageren tov minderjarigen) en ze ontkent beweringen dat er de laatste maanden meer agressie is tov homosexuelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geef je even een samenvatting? Ik erger me te erg als ik live kijk en dat kan ik beter niet doen.... *zen*
Precies wat ik dacht dus helaas... hoe krijgt ze het haar strot uit zegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef Murmeli het volgende:
Ze nuanceert de lompheid van die wet (de wet zegt dat je homoseksualiteit niet mag propageren tov minderjarigen) en ze ontkent beweringen dat er de laatste maanden meer agressie is tov homosexuelen. Beetje tunnelvisie dus.Ze moet ook eens normaal Nederlands leren vind ik. En ze lijkt nogal op een omgebouwde vent(Ik heb t niet zo op haar, valt t op?) Hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |