Slaan! Hard!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
godver er wordt me toch een partij gezeurd dat iemand deze laptop nodig heeft voor een of andere nutteloze chat
Dan wacht 'ie (?) maar ff tien minuten hoor!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
godver er wordt me toch een partij gezeurd dat iemand deze laptop nodig heeft voor een of andere nutteloze chat
Afblaffen! Je mag ons niet in de steek laten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
Pas meppen als er aan je laptop gesjord wordt. Tot die tijd lekker doorfokkenquote:
Maar nniet met de laptpopquote:
ditquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy, laat dat kind dan met rust, i.p.v. haar aan het janken te maken
Dat geeft goede televiiisieeeeequote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy, laat dat kind dan met rust, i.p.v. haar aan het janken te maken
Dus jij weet waar Cassis.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef jcdragon het volgende:
Gelukkig kan Cas bijkomen met een lekker glas Cassis.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef jcdragon het volgende:
Gelukkig kan Cas bijkomen met een lekker glas Cassis.
heel toevallig heb ik dit jaar in elk team 1 adoptiekindjequote:
Ik wil wel weten wat ze te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hem uitgezet, want ik had na de aankondiging al zin om Evgenia te slaan
Geef je even een samenvatting? Ik erger me te erg als ik live kijk en dat kan ik beter niet doen.... *zen*quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik vrees dat ik net zo'n hekel heb aan rusland als zij aan homo's
Ze nuanceert de lompheid van die wet (de wet zegt dat je homoseksualiteit niet mag propageren tov minderjarigen) en ze ontkent beweringen dat er de laatste maanden meer agressie is tov homosexuelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geef je even een samenvatting? Ik erger me te erg als ik live kijk en dat kan ik beter niet doen.... *zen*
Precies wat ik dacht dus helaas... hoe krijgt ze het haar strot uit zegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef Murmeli het volgende:
Ze nuanceert de lompheid van die wet (de wet zegt dat je homoseksualiteit niet mag propageren tov minderjarigen) en ze ontkent beweringen dat er de laatste maanden meer agressie is tov homosexuelen. Beetje tunnelvisie dus.Ze moet ook eens normaal Nederlands leren vind ik. En ze lijkt nogal op een omgebouwde vent(Ik heb t niet zo op haar, valt t op?) Hihi
Ze wil denk ik "haar" land verdedigen. Dat snap ik ook wel een beetje. Maar ze is gewoon stom, lult dom en is engquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht dus helaas... hoe krijgt ze het haar strot uit zeg
Thnx!
wat jij bedoel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wilde vorige week al zeggen: ik MissJ.
Of ik erbij ben weet ik nog niet, 50/50 nu.
G'avondquote:
het is nog nooit zo vroeg geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:38 schreef Stickertje het volgende:
oh het is al begonnen.. wilde zeker zijn dat gtst was afgelopen
Eh... leuk voor ons, maar voor jou niet zo dus?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:39 schreef hexje het volgende:
Wegens gebrek aan een leven, ben ik er vandaag weer bij.
Een Fok leven is ook een levenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:39 schreef hexje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:39 schreef hexje het volgende:
Het niveau is toch niet echt wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eh... leuk voor ons, maar voor jou niet zo dus?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:42 schreef Symphonic het volgende:
Ze houden niet van 1D, kindjes naar mijn hart
ze zijn vast beliebersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:42 schreef Symphonic het volgende:
Ze houden niet van 1D, kindjes naar mijn hart
quote:
Das waar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een Fok leven is ook een leven
Ik weet niet meer wie, hij chat anders nooit mee in dit topicquote:
Dit is van die blonde, hoe heet ze ook alweerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:46 schreef Stickertje het volgende:
Uhm... Dit is niet van One Direction
Blondie?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit is van die blonde, hoe heet ze ook alweer
Tuurlijk wist ik dat, ik ben een van de oudsten hierquote:
dit was de eerste battlequote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
Was helemaal ontgaan dat het al zo laat is.
Maar dit was niet echt hoogstaand.
Hoe oud?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ik dat, ik ben een van de oudsten hier
quote:
dan ben ik dat gelukkig nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ik dat, ik ben een van de oudsten hier
zeg ik liever nietquote:
het zit in de naam hè?quote:
zij wordt later een hele mooie vrouwquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zij wordt later een hele mooie vrouw
Ja, zij wordt later een heel mooie vrouw en ze heeft nu al mooie haartjesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zij wordt later een hele mooie vrouw
we hebben nog een excuusjongetje nodig, laten we hopen dat die niet in deze battle zitquote:
Ja de verliezers van net. Dat blonde meisjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke dikke? Of ging dit over de verliezers van net?
shit, jullie hebben door dat ik met twee accounts tegelijk mee zit te postenquote:
Ah okequote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja de verliezers van net. Dat blonde meisje
Stephanie wil je met me trouwenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
shit, jullie hebben door dat ik met twee accounts tegelijk mee zit te posten
beter danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Deze battle wordt vast beter als de eerste
Ik ben Stephanie niet, ik ben een fan van Stephaniequote:
quote:
en ze heeft een gitaar, is iets wat de jury altijd als een extra pluspunt vindtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:00 schreef iBenny het volgende:
Nikki gaat winnen. Dat hoor je al aan de teksten die zij heeft gekregen
Ooooh! Dan heb ik haar weleens horen zingen op een filmpje voor Guusje!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:58 schreef iBenny het volgende:
Niki is/was het vriendinnetje van Kanjer Guuje
Yup. Meisje kan wel zingenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh! Dan heb ik haar weleens horen zingen op een filmpje voor Guusje!
Misschien fijn als je niet steeds 'reclame' roept.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Het lag zo voor de hand dat er nieteens reclame voor de bekendmaking was
hij raakte halverwege de toon kwijtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:07 schreef Murmeli het volgende:
Wat gebeurde er nou met hem in de blind auditions
nadat er gedrukt was vloog hijvolledig uit de bochtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:07 schreef Murmeli het volgende:
een valse kraai klonk nog redelijk goed vergeleken bij zijn auditiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:07 schreef Murmeli het volgende:
whehehehequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een valse kraai klonk nog redelijk goed vergeleken bij zijn auditie
jaaa echt welquote:
Proost!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Wijntje opengetrokken, heb ik nog wat gemist?
quote:
Als jullie 60+ zijn, maken jullie een kans bij hemquote:
Nieloefaar heet zequote:
elk jaar heeft mode-namenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:28 schreef Stickertje het volgende:
ze hebben dezelfde naam... raap me op.. te grappig..
Even oud als de zoon van Marcoooow zeker?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:28 schreef Stickertje het volgende:
*Raapt Stickertje van de grond.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:28 schreef Stickertje het volgende:
Emma, Sanne, Jayden en Zoëquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
over een paar jaar doen er alleen 'emma' en 'sanne' mee
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
*Raapt Stickertje van de grond.
Gelukkig was het papiertje op haar kleefkant gebleven. Anders had ik haar van de grond moeten trekken.
blondequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |