SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Flirten mag ook in de scquote:
Niet tegen ons, tegen de zonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:06 schreef formule het volgende:
Sorry aan iedereen die nog in dit programma het echte Utopia geloofd.
Sorry maar ik vind het gewoon te overdreven gespeeld
Sorry
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh dus iedereen mag hier lopen soppen op Ruud, maar ik niet?
Ik sop helemaal niet op Ruud, ik vind het gewoon een tyfusmongoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh dus iedereen mag hier lopen soppen op Ruud, maar ik niet?
Het is best een aardige gozer, als je hem leert kennen. Beoordeel hem niet op deze streams alleen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik sop helemaal niet op Ruud, ik vind het gewoon een tyfusmongool
Goeie die Biomarkt. Uitgelezen kans om dingen te besprekenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
Billy heeft het over het "douchemomentje" met Paul. Het staat overal op internet. Ze heeft dat gehoord op de biomarkt.
Jij gelooft dat dat ze dat op de biomarkt heeft gehoord en er nu pas om janken? Ik zeg bij een zendercheck oid.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
Billy heeft het over het "douchemomentje" met Paul. Het staat overal op internet. Ze heeft dat gehoord op de biomarkt.
dat dit nu nog een issue zou zijn verbaast mequote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
Nu moet alleen nog het bericht naar binnen dat Bram, Anita ligt te bonken, dan wordt ze helemaal gek en kan ze afgevoerd wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
En wat bedoeld Rienk? vast weer anti-homo zo te lezen..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:09 schreef Mylene het volgende:
Aan mijn ster schieten is schijten aldus Rienk volgens Ruud.
Blijf maar hier kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
Nee. Staat overal op internet. Zorgen om Bram.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
Stond er iets in de brief van Paul over dat gedoe in de buitendouche met Billy?
wat ik begreep in een brief na een dag of 5 alquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
Stond er iets in de brief van Paul over dat gedoe in de buitendouche met Billy?
Ze heeft dat net gelezen op internet, daarom jankte ze ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij gelooft dat dat ze dat op de biomarkt heeft gehoord en er nu pas om janken? Ik zeg bij een zendercheck oid.
Kan niet lang duren, ze heeft al niets van hem gehoord. Wij welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu moet alleen nog het bericht naar binnen dat Bram, Anita ligt te bonken, dan wordt ze helemaal gek en kan ze afgevoerd worden
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij gelooft dat dat ze dat op de biomarkt heeft gehoord en er nu pas om janken? Ik zeg bij een zendercheck oid.
Ze heeft het gehoord en nu realiseert ze zich dat ze al 6 weken niks van hem heeft gehoord. En knijpt hem als een dief......quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kusje erop?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:06 schreef formule het volgende:
Sorry aan iedereen die nog in dit programma het echte Utopia geloofd.
Sorry maar ik vind het gewoon te overdreven gespeeld
Sorry
Paul en zijn meissie ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
Billy heeft een vrije relatie toch?
Heeft ze wel eens verteld dat bram met een ander mag seksen. En zij ook.
opzetje dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Geroezemoes, maar Paul zegt: 'mijn meisje kan het hebben" en Bil gelijk "Bram ook"
Jij gelooft Billys verhalen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
Totdat het gebeurdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
wanneer is de biomarktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu moet alleen nog het bericht naar binnen dat Bram, Anita ligt te bonken, dan wordt ze helemaal gek en kan ze afgevoerd worden
Precies, goed van jou, was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
Billy schreeuwde dag 1. ik heb geen relatie.. ik woon nu een jaar hier.. kan ik hem niet aandoen.
Jij gaat heen?quote:
Ja, wie staat er nou niet binnen een week met een andere kerel te bekken onder de douche...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee. Staat overal op internet. Zorgen om Bram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |