laatste stukje ging wel goed, maar vond ze alle 3 niet sterk.quote:
Heb je al dorst?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:43 schreef Stickertje het volgende:
Jezus, hoe vaak komt Yogi nog voorbij. Heb het al minstens 5 keer gezien in 1 uur
AYNILquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
betaat dat domme programma nog steeds?
Dit.. Snap het ook nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
bestaat dat domme programma nog steeds?
quote:
Wattttt AYNIL?????quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
bestaat dat domme programma nog steeds?
Krijg je als je alleen voor de looks gaatquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn tweede adoptiekindje ligt nu ook uit de race
ik vind haar ook sympatiesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Krijg je als je alleen voor de looks gaat
ik heb liever dat mijn dochter haar kamer vol hangt met posters dan dat ze voor haar 18e met een gozer op haar kamer zitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Biebermeisjes moet je altijd wegsturen.
quote:
jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Biebermeisjes moet je altijd wegsturen.
Zo eentje met een donker tintje en een gouden tand!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb liever dat mijn dochter haar kamer vol hangt met posters dan dat ze voor haar 18e met een gozer op haar kamer zit
huhquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef iBenny het volgende:
Knap he... ze hebben die audities al gezien, maar toen dit werd opgenomen (ong. 6 maanden geleden) waren de audities heul nog niet op tv
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:56 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Zo eentje met een donker tintje en een gouden tand!
bieber komt er hier onder geen voorwaarde in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb liever dat mijn dochter haar kamer vol hangt met posters dan dat ze voor haar 18e met een gozer op haar kamer zit
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |