Ik lees altijd allesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het überhaupt kan verdragen die posts te lezen
Emmyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
De linkse vind ik het beste van deze 3, weet niet hoe ze heet
Ze hebben vast het beste stukje gekozen, maar klonk idd erg goedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
Dat ziet eruit asl een goeie battle straks
quote:
Tja, ik kijk niet alleen hèquote:
Preciesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, er is er maar 1 de baas daar.
Laat maar zitten, ik dacht net als het strontarrogante broertje van Pim dat dit hele verhaal richting Pim leiddequote:
Ik dacht eerst dat Danny de Munk inviel voor Simonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Simon heeft ook echt palingsmeer in zijn haar.
gelukkig heb ik nog een ouderwetsche zwartwit televisiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:21 schreef Stickertje het volgende:
Mijn tv begint te roken door de neon kleuren
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:21 schreef Stickertje het volgende:
Mijn tv begint te roken door de neon kleuren
Ik heb een zonnebril opgezetquote:
ik weet het nietquote:
quote:
Oh ja. Die moest nog aangepast worden. Bij dezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goede titel.
Groene broek till we dieee!
ditquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch pleit ik voor een leeftijsshift in dit programma, van zes tot en met tien en elf tot en met veertien, zoiets. Veel eerlijker
Heel diplomatiekquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef iBenny het volgende:
"Het was niet het liedje wat ik had gehoopt"
Als ze alle 3 op hun eigen manier gaan zingen klinkt het nergens naar in de harmonieënquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Je moet gewoon je eigen partij inzingen, niet op de anderen letten
Zeg dit niet te hard... VOor je weet dat het vol groen-rode knipperende dingenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
Yoki spam onder ik beeld. Jammer dat Ad Block niet werkt op een tv
'Gefeliciteerd! Je bent de 10.000.000.000.000 kijker'quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeg dit niet te hard... VOor je weet dat het vol groen-rode knipperende dingen
Inderdaad, geen handige keuze van de stylistquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:37 schreef Aspergermeisje het volgende:
Door die staart worden haar flaporen benadrukt.
Ja preciesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'Gefeliciteerd! Je bent de 10.000.000.000.000 kijker'
laatste stukje ging wel goed, maar vond ze alle 3 niet sterk.quote:
Heb je al dorst?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:43 schreef Stickertje het volgende:
Jezus, hoe vaak komt Yogi nog voorbij. Heb het al minstens 5 keer gezien in 1 uur
AYNILquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
betaat dat domme programma nog steeds?
Dit.. Snap het ook nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
bestaat dat domme programma nog steeds?
quote:
Wattttt AYNIL?????quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
bestaat dat domme programma nog steeds?
Krijg je als je alleen voor de looks gaatquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn tweede adoptiekindje ligt nu ook uit de race
ik vind haar ook sympatiesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Krijg je als je alleen voor de looks gaat
ik heb liever dat mijn dochter haar kamer vol hangt met posters dan dat ze voor haar 18e met een gozer op haar kamer zitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Biebermeisjes moet je altijd wegsturen.
quote:
jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Biebermeisjes moet je altijd wegsturen.
Zo eentje met een donker tintje en een gouden tand!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb liever dat mijn dochter haar kamer vol hangt met posters dan dat ze voor haar 18e met een gozer op haar kamer zit
huhquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef iBenny het volgende:
Knap he... ze hebben die audities al gezien, maar toen dit werd opgenomen (ong. 6 maanden geleden) waren de audities heul nog niet op tv
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:56 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Zo eentje met een donker tintje en een gouden tand!
bieber komt er hier onder geen voorwaarde in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb liever dat mijn dochter haar kamer vol hangt met posters dan dat ze voor haar 18e met een gozer op haar kamer zit
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik wil een paard zijn, dan komt Anouk op mijn rug rijdenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik wil een paard zijn, dan komt Anouk op mijn rug rijden
quote:
Ik had een dansende vogel in mijn mouw...ik lette ook niet opquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
Oh, ik heb het wel gehoord maar niet geluisterd![]()
![]()
Geen idee wie het beste zong
is de zangleraar en broer van Pearl Jozefszoonquote:
Ik denk dat dit het isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef iBenny het volgende:
Cas heeft wel van van die tienersterretje trekjes
Dit is het.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef iBenny het volgende:
Cas heeft wel van van die tienersterretje trekjes
quote:
zoals bij Popstarsquote:
quote:
Daar is het ook goed mee gegaan later.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Lindsay Lohan
Deal met KPNquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zie die vissers er nog voor aan de beide jongentjes door te laten gaan
had ze zelf voor gekozenquote:
Ik heb em al als strop hangen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef iBenny het volgende:
Haal je Jarmo-sjaaltjes maar tevoorschijn![]()
Everybody dance nowquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef Stickertje het volgende:
Welk programma komt er op vrijdags ald The Voice Kids is afgelopen?
ik ga niet zappenquote:
als er een jongentje door MOET, dan liever deze dan die anderequote:
Nee. Jarmo is hétquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat hij een groene broek heeft?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:21 schreef matthijst het volgende:
Ah, Marco doet standaard yo-yo-yo bewegingen, of is dat z'n tia?
Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met zo'n strakke groene broek *stond hem goed*quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat hij een groene broek heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |