SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je daar zoveel voor over hebben?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
nopequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is een leuke deal.
Kan er op de xdoos alweer Fifa gespeeld worden?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
City fans? Hij heeft maar een week in packs gezeten dus rare.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom zou je daar zoveel voor over hebben?![]()
Ja en dan kun je er vervolgens niks mee omdat het een waardeloze kaart is. Onbegrijpelijk vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
City fans? Hij heeft maar een week in packs gezeten dus rare.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En al die Cardiff Norenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tis geen 20k waard, maar best een degelijkse BPL silver.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja en dan kun je er vervolgens niks mee omdat het een waardeloze kaart is. Onbegrijpelijk vind ik dat altijd.![]()
Ik had niet gedacht dat de 1e MLS Edu voor zoveel weg zou gaan.. nu een bod van 6.7k en ik heb hem net opgepikt voor 200c.![]()
![]()
KUT CONSOLE!![]()
![]()
Ik had hem op de console gerelist maar die doet hem voor de aankoop prijs![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Puur omdat ie nu weer naar Betis is. Mensen willen daar nu een slaatje uit slaan, maar zij zijn eigenlijk te laat ingestaptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is die zo duur dan, ja zeldzaam maar ook konkoslecht.![]()
![]()
Een of andere lurker hier (denk ik) trekt na mijn post even de hele Ilori markt leeg, stuk of 20 kaarten weg, goedkoopste nu 9k![]()
![]()
wat doet ie? vind dat soort shit echt totaal niks aan om te kijkenquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Enige juiste reactie Pokerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat doet ie? vind dat soort shit echt totaal niks aan om te kijken![]()
![]()
bohhh wat een kans ADOAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
fanboys be crazyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aanholtje ontsnapt aan roodAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed keeperswerk van Zuiverloon.
Arbitrage faalt weer zoooooooooooooooooo hard
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Week in week uit ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
Goed keeperswerk van Zuiverloon.
Arbitrage faalt weer zoooooooooooooooooo hard![]()
Havenaar kneus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Trent Sainsbury zal zich zijn debuut voor PEC Zwolle nog lang herinneren. De Australische verdediger heeft donderdag in de gewonnen competitiewedstrijd tegen FC Utrecht (1-2) een gebroken knieschijf opgelopen. De aanleiding blijkt een ongelukkige val op een sproeikop die in het veld is gemonteerd. ,,Heel triest'', zei technisch directeur Gerard Nijkamp van PEC Zwolle vrijdag. ,,We hebben dit bij FC Utrecht aangekaart en gaan ook de KNVB inschakelen.''![]()
![]()
Ik zit er ook weer in opeensquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de webapp...
4 weken Steven Zeemeeuw
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die Cabella bijvoorbeeld. Lijkt gewoon zo'n 80-rated IF maar vind ik nog redelijk duur. MIsschien ook omdat het geen TOTW is om heel veel pakjes voor te kopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoals welke? De meesten zijn wel goed of populairi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
voor hoeveel? hier ook nog 4 stuksquote:![]()
maar jij xbox zeker.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor hoeveel? hier ook nog 4 stuks![]()
maar jij xbox zeker.![]()
![]()
http://www.bartsmit.com/n(...)ing-februari-S154836
Weer een bestelcode van bart smit. Nu bestellen is hem dinsdag in huis hebbenFeyenoord Rotterdam![]()
Wat een kut spel. Tegenstander geeft een steekpass tussen mijn 2 verdedigers door, springt 1tje omhoog kan die aanvaller zo doorlopen![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend van me scoorde laatst ook al zo met Ibarboquote:Die knaap kan alles
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
sorry PS danquote:![]()
maar voor hoeveel de deur uit gegaan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
7-7,5kquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry PS dan![]()
maar voor hoeveel de deur uit gegaan?![]()
IF Nolan maar eens een kans geven, die matige IF's spelen vaak het fijnst
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die Munua is dus naar de club waar Recoba speelt (ik wist niet eens dat hij nog speelde) en Cruzado speelt daar ook. gr gr![]()
Ik opende een aantal silver packs met helemaal niks erin.. 1 pack was zo slecht dat er 3 manager contracten in zaten en 3 waardeloze spelers. Maar toen kreeg ik Stewart en die bleek 8k waard te zijn![]()
![]()
Als je even op F5 duwt kun je ineens wel quotenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan vanavond ineens niet quoten maar ja, die Recoba speelt dus blijkbaar nog steeds.![]()
O ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je even op F5 duwt kun je ineens wel quoten
Ik heb Marcano maar even opgepikt voor 200c.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Barbaar!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om een of andere reden vind ik hem wat weg hebben van Suarez.![]()
Eerste wedstrijd Zwijntje, gelijk een doelpunt en een assist. Tegenstander ging weg in de 62e minuut nadat ik de 2-1 scoorde...
Sommige mensen...![]()
Ben benieuwd of die bug er nou nog is..Dat EA tweetje was ook maar vaag.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Eerste wedstrijd Zwijntje, gelijk een doelpunt en een assist. Tegenstander ging weg in de 62e minuut nadat ik de 2-1 scoorde...
Sommige mensen...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier doet hij het gewoon weer. Net 2 potjes gespeeld zonder problemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die bug er nou nog is..Dat EA tweetje was ook maar vaag.![]()
Mensen met de NOB badge zijn ook altijd mongooltjes hè
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zalayeta speelt ook nog steeds in Uruguay, bazencompetitie
edit. en deze man ook nog steeds
[ Bericht 46% gewijzigd door DutchSL op 08-02-2014 01:31:39 ]![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Mensen met de NOB badge zijn ook altijd mongooltjes hè
Tevens https://vine.co/v/Ma3hlxJ9O9H uittern![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 01:46:22The latest Match Day update is LIVE with Winter Transfers for non-FUT game modes. Full list: http://t.co/HuNgWHKbu9 #FIFA14 reageer retweet
![]()
Kwam net de meest irritante gozer ooit tegen..uiteraard een Fransman..dat zijn altijd de ergste
Hij had TOTY Messi en NIF Ronaldo en na zijn mislukte kick-off exploit bracht hij Effenberg, Suker en Thiago Silva erin en zette hij wat dingen om. Enige wat hij deed was LB+Y en scoop turns (of de 5* variant erop) spammen
Hij kwam 2-1 voor en toen ging hij tijdrekken non-stop. Nog vrij snel 2-2 gemaakt en in de verlenging de 3-2. Toen ook lekker rustig aangedaan in de opbouw
Handig ook Suker op CM
Nu maar eens pitten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor de mensen die over lijken gaan ; hij zit niet in FUTquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:01 schreef Revontulet het volgende:
Rip aan de nabestaanden van Maicon![]()
Ik zat al te zoeken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor de mensen die over lijken gaan ; hij zit niet in FUT
www.Powned.tv krijgt volgens mij een dDOS op zijn broekje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wtf. Speelde net een potje, maar bij het intro filmpje kwamen er van die rare grijzen balken in beeld waardoor ik de helft niet kon zien. Onder het spelen kwam dit ook behalve als de bal op het middenveld was.![]()
![]()
Die zien we over 5 jaar weer terug bij PSV.
Ik ga al mijn spelers verkopen die ik niet uit packs heb en dan pack only spelen (voornamelijk zilver). Club verwijderen toch maar niet doen, iets te veel moeite. Heb toch het gevoel dat ik na vandaag dat pack only beu ben haha![]()
Courtois jonguh.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan beter Fabregas op goal zetten dan Casillas Wat een absolute aids keeper is dat zeg![]()
liv arsenal, wat doen jullie Tim/BDIL?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
twitter:twitter:SkyFootball twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 12:51:16#AFC XI to face #LFC: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Wilshere, Arteta, Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Ozil, Giroud. reageer retweet
[ Bericht 33% gewijzigd door ThadCastle op 08-02-2014 12:56:11 ]![]()
ziekk
Hij heeft ook de badeend van DS2.quote:
DS2=KSI?!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft ook de badeend van DS2.![]()
Komt allemaal door die zwakzinnige Monreal. Wat een waardeloze back. Echt iedereen loopt hem voorbij.![]()
Haha wat is dit voor een wedstrijd... Trapz, zou je me weer een linkje kunnen sturen?
Zit nu een beetje mijn huisje op te ruimen met het Bill Nye vs Ken Ham debat op de achtergrond. Sommige mensen zijn echt retarded...
edit: Heb al een linkje gevonden.
Steve Gerrard Gerrard
He'll kick the ball 40 yards
He's big and he's fucking hard
Steve Gerrard Gerrard!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]wow 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent echt raar
![]()
![]()
Dat zei hij nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sturridge beste aanvaller ter wereld.![]()
![]()
Wel een hele goede in Fifa in elk geval. Kopt er meer in dan IF Adebayorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sturridge beste aanvaller ter wereld.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero CDM verkocht voor 3.7k en daarna vind ik hem nog een keer als CDM maar dan voor 750c![]()
![]()
![]()
Shadow op je Dani Alvesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Casillas op deze manier maar vervangen. IF Miranda haal ik wel na de upgrades.Is die niet snel genoeg!?
Nou, niet zo scheutig met jequote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Shadow op je Dani AlvesIs die niet snel genoeg!?
Smileys. Had de goedkoopste BIN gekocht en die had een shadow kaartje toevallig
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet zo scheutig met jeSmileys. Had de goedkoopste BIN gekocht en die had een shadow kaartje toevallig
Toefjes
![]()
Hij had zo groot kunnen zijn bij Chelsea.quote:
Geen enkele spits wordt groot bij Chelsea.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij had zo groot kunnen zijn bij Chelsea.
Drogba is de enige uitzondering.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:quote:Ozzy Turner?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen enkele spits wordt groot bij Chelsea.
Drogba is de enige uitzondering.![]()
quote:
2.9 voor deze magere grap
Nee daar bakte hij er echt niks van.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij had zo groot kunnen zijn bij Chelsea.![]()
Bij mij het zelfde. Denk door addblocker, want in firefox doet hij het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom werkt mij fok maar half? Doet niet refreshen. Kan niet op die smileys klikken?![]()
Fok!'en op Internet Explorer/Firefox/Chrome
Een 3 voor deze post.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:50 schreef Ozz-03 het volgende:
Fok!'en op Internet Explorer/Firefox/Chrome![]()
Toefjes en cijfers gevenquote:
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Reemi, foutje in de teambuilder? Sissoko moet toch 9 chem hebben?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat een vies team gaat dat wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Reemi, foutje in de teambuilder? Sissoko moet toch 9 chem hebben?![]()
![]()
![]()
Paar goede wedstrijden bij de start van het seizoen, daarna echt totaal niet belangrijk meer geweest. Toch raarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:06 schreef psychedelicate het volgende:
Özil de Onzichtbare er alweer af.Waarom beschouwen mensen hem als wereldtop?
![]()
Zo ging het ook altijd bij Real Madrid; paar goede (fases in) wedstrijden en voor de rest volledig onzichtbaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Paar goede wedstrijden bij de start van het seizoen, daarna echt totaal niet belangrijk meer geweest. Toch raar![]()
Opgelost thanksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Reemi, foutje in de teambuilder? Sissoko moet toch 9 chem hebben?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Cijfer Toefjes?twitter:TijlMTBeckand twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 15:11:35Poetin: 'Medailles winnen door ruim 6 minuten voorovergebogen te staan? Die gasten komen vast uit Nederland..' #5000m #ospel reageer retweet
![]()
Mwoah. Heeft geen glimlach veroorzaakt. Ook een 3. Kan er niet meer van maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef ThadCastle het volgende:
Cijfer Toefjes?twitter:TijlMTBeckand twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 15:11:35Poetin: 'Medailles winnen door ruim 6 minuten voorovergebogen te staan? Die gasten komen vast uit Nederland..' #5000m #ospel reageer retweet
![]()
Eindelijk een liefhebber.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Paar goede wedstrijden bij de start van het seizoen, daarna echt totaal niet belangrijk meer geweest. Toch raar
FOK doet een beetje raar.quote:Ik quote eigenlijk Toefjes met zijn opmerking over mijn team.
Weer een disconnect na het laatste fluitje in mijn laatste wedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat vond je van de wedstrijd?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Weer een disconnect na het laatste fluitje in mijn laatste wedstrijd![]()
Welke wedstrijd?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gisteren Hector Moreno nog gescoord in een 1-0 wedstrijd, kan een prima goedkope IF CB voor La liga worden.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Middag,
Ik post nooit, lees vaak wel ff door deze topics ivm tips enzo.. waarvoor dank. Maar heb nu even een vraag; ik zie dat ik in NL nergens op korte termijn een ps4 kan halen. Nu zie ik op een site dat je er via amazon één kan bestellen, zonder problemen met regioshit enz. Heeft iemand dit zo gedaan of weet iemand of dit inderdaad kan?![]()
Volgens mij postte hier pas iemand nog een link van Bart Smit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef m25 het volgende:
Middag,
Ik post nooit, lees vaak wel ff door deze topics ivm tips enzo.. waarvoor dank. Maar heb nu even een vraag; ik zie dat ik in NL nergens op korte termijn een ps4 kan halen. Nu zie ik op een site dat je er via amazon één kan bestellen, zonder problemen met regioshit enz. Heeft iemand dit zo gedaan of weet iemand of dit inderdaad kan?![]()
Fuszy postte gisteren nog een voucherlink voor Bart Smitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef m25 het volgende:
Middag,
Ik post nooit, lees vaak wel ff door deze topics ivm tips enzo.. waarvoor dank. Maar heb nu even een vraag; ik zie dat ik in NL nergens op korte termijn een ps4 kan halen. Nu zie ik op een site dat je er via amazon één kan bestellen, zonder problemen met regioshit enz. Heeft iemand dit zo gedaan of weet iemand of dit inderdaad kan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet niet of hij nog werktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:49 schreef Fuszy het volgende:
http://www.bartsmit.com/n(...)ing-februari-S154836
Weer een bestelcode van bart smit. Nu bestellen is hem dinsdag in huis hebben
edit: werktAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid''
Helaas...![]()
vraag het in het ps4 topicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:10 schreef m25 het volgende:
Ok, gokken dan maar.. 350 pond en zou dan woensdag binnen moeten zijn. Ben benieuwd.zullen daar wel meer mensen ervaring mee hebben
Ja dat is op zich wel handig hè, ik heb dit forum standaard onder favo staan.. kijk eigenlijk nooit ergens anders.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vraag het in het ps4 topiczullen daar wel meer mensen ervaring mee hebben
![]()
ding is sowieso regio vrij, stopcontact misschien anders? maar als dat zo is, is daar natuurlijk ook wel een stekker voor. verder geen idee, als ze het naar nl leveren zou het gewoon prima moeten zijn lijkt mijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:13 schreef m25 het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel handig hè, ik heb dit forum standaard onder favo staan.. kijk eigenlijk nooit ergens anders.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja lijkt me eigenlijk ook.. stekker heb ik nog wel van de ps3, is volgens mij dezelfde. En krijg nu net een link van iemand dat een paar uit Belgie/NL het ook zo gedaan hebben en dat alles prima werktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ding is sowieso regio vrij, stopcontact misschien anders? maar als dat zo is, is daar natuurlijk ook wel een stekker voor. verder geen idee, als ze het naar nl leveren zou het gewoon prima moeten zijn lijkt mij![]()
![]()
Hazard wat ben je goed![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eden Christusquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef m25 het volgende:
[..]
Ja lijkt me eigenlijk ook.. stekker heb ik nog wel van de ps3, is volgens mij dezelfde. En krijg nu net een link van iemand dat een paar uit Belgie/NL het ook zo gedaan hebben en dat alles prima werkt
Over Jezus gesproken:
En dat ondanks al die disconnects
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh HazardAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er zal toch niet al een TIF Komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kan ik niet betalen atmquote:
En ik ga mijn SIF niet preventief sellen. Ik zie het woensdag wel. Alleen als hij een derde maakt ga ik toch maar verkopen denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow 1.345.000 laagste bin nu. Ik heb echt een half miljoen minder betaald
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zou ik hem toch maar preventief sellenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Wow 1.345.000 laagste bin nu. Ik heb echt een half miljoen minder betaald
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Brasilvers zijn veel waard. Adi (LB) 11k, ben nog steeds al de spelers die ik niet uit packs heb aan het verkopen.
Tim verkoop hem dan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan zou ik hem toch maar preventief sellenMijn favo spelerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
Brasilvers zijn veel waard. Adi (LB) 11k, ben nog steeds al de spelers die ik niet uit packs heb aan het verkopen.
Tim verkoop hem dan
Ik verkocht die Adi met Shadow laatst nog voor 4k ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Toefjes het volgende:
Dan toch maar het duo Eto'o - Sturridge3tje voor jou hoor.
![]()
Ja, terecht. Maar Adebayor kon ik helemaal niks mee. En naast de kopsterke Sturridge heb ik dan toch maar voor de snelle Eto'o gekozenquote:![]()
![]()
Kun je niet beter wachten tot EA weer met een MLS-cup komt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:05 schreef Zhano het volgende:
Ben mn Gspurnings al aan het sellen, zijn er zo fucking veel van... Niet veel winst maar boeie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen geduld voor. Heb ook alweer wat Yassines verkochtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je niet beter wachten tot EA weer met een MLS-cup komt?![]()
![]()
Ik ook een stuk of 3. Benieuwd of hij nog uit packs gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen geduld voor. Heb ook alweer wat Yassines verkochtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb nu weer wat coins, dus ik bewaar de rest wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook een stuk of 3. Benieuwd of hij nog uit packs gaat.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IF Adebayor en ik hebben niet echt een klik helaas
Hunter op Sturridge
Hunter op Adebayor
Pacemaster Toefjes
Bazenkoppel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Toefjes het volgende:
Dan toch maar het duo Eto'o - Sturridge
Ik snap niet dat je zo al niet speelt...
Benteke - Sturridge/Eto'o is ook sexy.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan vind jij Erica Terpstra zeker ook sexy?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bazenkoppel.
Benteke - Sturridge/Eto'o is ook sexy.![]()
Dit jaar: Formaties met LW/RW > formaties met 2 spitsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bazenkoppel.
Benteke - Sturridge/Eto'o is ook sexy.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar wel, maar dit jaar vind ik dat juist niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit jaar: Formaties met LW/RW > formaties met 2 spitsenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dost ook goaltjeJa want lekker crosspassen van LB > RW en RB > LWquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit jaar: Formaties met LW/RW > formaties met 2 spitsen![]()
![]()
![]()
Ik juist exact het omgekeerdequote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig jaar wel, maar dit jaar vind ik dat juist niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je vergeet de blinde lage bal langs de zijlijn van LB>LW en RB>RWquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:15 schreef Zhano het volgende:
Dost ook goaltje
[..]
Ja want lekker crosspassen van LB > RW en RB > LW![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat kunnen mijn backs allemaal niet joh. Snel inleveren bij het middenveldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:15 schreef Zhano het volgende:
Dost ook goaltje
[..]
Ja want lekker crosspassen van LB > RW en RB > LW![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. Een lekkere bukake over haar rood geverfde haar doet mijn trapzworst wel steigeren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan vind jij Erica Terpstra zeker ook sexy?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
City is wel bezig aan een lekker faalweekje als ze zo doorgaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aanvallend heel zwak iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef Tim86 het volgende:
City is wel bezig aan een lekker faalweekje als ze zo doorgaan.![]()
Wel jammer voor die Belgen dat vooralsnog alleen Hazard, Kompany en Courtois bezig zijn aan een echt lekker seizoen. Lukaku ook wel maar die zit nu met die enkel en de rest is toch maar mehhh tov vorig jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pingel ChelseaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
saleeeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal niet de eerste keer zijn dat ze dat geluk hebben...quote:
[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2014 17:21:23 ]![]()
Je ziet Mertens over het hoofdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer voor die Belgen dat vooralsnog alleen Hazard, Kompany en Courtois bezig zijn aan een echt lekker seizoen. Lukaku ook wel maar die zit nu met die enkel en de rest is toch maar mehhh tov vorig jaar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
I see what you did therequote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je ziet Mertens over het hoofd
Er staat al een Hazard voor 1295000 op nu. Snel even undercutten en hopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat ze dat geluk hebben...![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je moederquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je ook het filmpje van Arsenal 3000 dagen zonder prijs?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice, een bestelling geplaatst?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet of hij nog werkt
edit: werktFeyenoord Rotterdam![]()
Nee, was niet voor mij. En ik bedoelde alleen de link die nog werkte eigenlijk. Ze waren blijkbaar niet meer leverbaar.quote:
Ik heb zelf nog geen idee of ik bij xbox blijf of ga switchen. Zie het straks rond september wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gooi dat ding het raam uit en kom bij de PS familiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, was niet voor mij. En ik bedoelde alleen de link die nog werkte eigenlijk. Ze waren blijkbaar niet meer leverbaar.
Ik heb zelf nog geen idee of ik bij xbox blijf of ga switchen. Zie het straks rond september wel.![]()
![]()
![]()
Mensen met een Xboxquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:43 schreef Zhano het volgende:
Beter komt iedereen gewoon PSAlsof jullie tegen je console willen lullen...
http://www.ign.com/wikis/(...)e_PS4_Voice_Commandsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:43 schreef Zhano het volgende:
Beter komt iedereen gewoon PSAlsof jullie tegen je console willen lullen...
Elton gaat uit packs daarom is hij duurder
Die van mij nu voor 90k verkocht, kan een faal worden![]()
Weer een IF Salzburg speler![]()
Staat uit in huize Zhano...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/(...)e_PS4_Voice_Commands
![]()
Zou Iniesta zich een beetje redden als LCM in 433(4)? Het is veel logischer om daar gewoon Xabi Alonso neer te zetten, maar Iniesta deed het als CAM in mijn 4231(2) wel echt fantastisch... Nadeel is dan wel dat ik weer terug moet naar Alba, ik vind Marcelo toch beter spelen.![]()
Ik zie ds al gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/(...)e_PS4_Voice_Commands
"router aan"
"xbox/ps aan"
"SMLENO's aan"Feyenoord Rotterdam![]()
Die formatie is sowieso al erg kwetsbaar..met een aanvallende back achter Iniesta lijkt me dat echt een stukje gatenkaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Zou Iniesta zich een beetje redden als LCM in 433(4)? Het is veel logischer om daar gewoon Xabi Alonso neer te zetten, maar Iniesta deed het als CAM in mijn 4231(2) wel echt fantastisch... Nadeel is dan wel dat ik weer terug moet naar Alba, ik vind Marcelo toch beter spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
xbox sign out, moet weer lachen als ik aan dat filmpje denkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie ds al gaan.
"router aan"
"xbox/ps aan"
"SMLENO's aan"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Nainggolan (al zit die vaak niet eens bij de selectiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je ziet Mertens over het hoofd) / Mirallas / Mignolet etc
Alleen Vertonghen/Vermaelen/Alderweireld/Benteke zijn kut.![]()
Bohhhh IF Payet! Die gaat zo mijn bazenteam in, zijn NIF doet al niet onder voor alle peperdure spelers om hem heen
ps. genoten van biatlon net, wat een toffe sport is dat toch. Bjorndalen![]()
![]()
Assuncao heeft nu een pricefix van 150knog 3 in mijn club gekocht voor 3k
Ik had er eentje voor 5k ofzo en al verkocht voor 10k ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Assuncao heeft nu een pricefix van 150knog 3 in mijn club gekocht voor 3k
![]()
![]()
Heb het vooral over de beoogde basis:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En Nainggolan / Mirallas / Mignolet etc
Alleen Vertonghen/Vermaelen/Alderweireld/Benteke zijn kut.
Courtois: prima
Alderweireld: prut, speelt niet
Kompany: prima
Vertonghen/Vermaelen: Blessures, mindere vorm etc etc
Vertonghen/Poco: Geen idee hoe Poco het bij Hannover doet. maar is sowieso een zwakke schakel
Middenveld:
De Bruyne speelde nooit. Gaat het hopelijk nu wel maken bij Wolfs. Speelt bij België ook vaak RW.
Fellaini: Speelt zelden/speelt kut/is blessa
Witsel: Rusland, geen idee verder
Dembele: Beduidend minder dan vorig seizoen
Nainggolan: Goed seizoen, blijft hopelijk wel spelen bij Roma maar krijgt zelden een kans bij Wilmots
Aanval:
Hazard: top
Benteke: Speelt als Demouge dit seizoen, ook issues met blessures. laatste tijd wel iets beter.
Lukaku: Prima seizoen, maar nu blessa
Mirallas: redelijk seizoen, maar zit nog wel af en toe op de bank en wordt bijna altijd gewisseld. Is ook de hoer van het elftal qua posities en dat helpt een speler ook nooit.
Mertens: Veel bank, maar laatste tijd wel goed bezig. Kan wel een goede supersub worden voor de Belgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marcos Assquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kortom, alleen die ex-CB's van Ajax kut en Fellaini/Benteke dan nog.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het vooral over de beoogde basis:
Courtois: prima
Alderweireld: prut, speelt niet
Kompany: prima
Vertonghen/Vermaelen: Blessures, mindere vorm etc etc
Vertonghen/Poco: Geen idee hoe Poco het bij Hannover doet. maar is sowieso een zwakke schakel
Middenveld:
De Bruyne speelde nooit. Gaat het hopelijk nu wel maken bij Wolfs. Speelt bij België ook vaak RW.
Fellaini: Speelt zelden/speelt kut/is blessa
Witsel: Rusland, geen idee verder
Dembele: Beduidend minder dan vorig seizoen
Nainggolan: Goed seizoen, blijft hopelijk wel spelen bij Roma maar krijgt zelden een kans bij Wilmots
Aanval:
Hazard: top
Benteke: Speelt als Demouge dit seizoen, ook issues met blessures. laatste tijd wel iets beter.
Lukaku: Prima seizoen, maar nu blessa
Mirallas: redelijk seizoen, maar zit nog wel af en toe op de bank en wordt bijna altijd gewisseld. Is ook de hoer van het elftal qua posities en dat helpt een speler ook nooit.
Mertens: Veel bank, maar laatste tijd wel goed bezig. Kan wel een goede supersub worden voor de Belgen.![]()
staan nu wel 3-0 voor tegen directe concurrent met de Bruyne op 10, geen idee hoe hij het doet thoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef Tim86 het volgende:
De Bruyne speelde nooit. Gaat het hopelijk nu wel maken bij Wolfs. Speelt bij België ook vaak RW.geen assists/goals
Dan lees je erg selectief.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kortom, alleen die ex-CB's van Ajax kut en Fellaini/Benteke dan nog.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je ook het filmpje van Arsenal 3000 dagen zonder prijs?quote:quote:![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
O dan zitten we tegen elkaar te bieden.quote:![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dan zitten we tegen elkaar te bieden.![]()
Hierna haakte ik af..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: