SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je daar zoveel voor over hebben?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
nopequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is een leuke deal.
Kan er op de xdoos alweer Fifa gespeeld worden?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
City fans? Hij heeft maar een week in packs gezeten dus rare.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom zou je daar zoveel voor over hebben?![]()
Ja en dan kun je er vervolgens niks mee omdat het een waardeloze kaart is. Onbegrijpelijk vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
City fans? Hij heeft maar een week in packs gezeten dus rare.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En al die Cardiff Norenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tis geen 20k waard, maar best een degelijkse BPL silver.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja en dan kun je er vervolgens niks mee omdat het een waardeloze kaart is. Onbegrijpelijk vind ik dat altijd.![]()
Ik had niet gedacht dat de 1e MLS Edu voor zoveel weg zou gaan.. nu een bod van 6.7k en ik heb hem net opgepikt voor 200c.![]()
![]()
KUT CONSOLE!![]()
![]()
Ik had hem op de console gerelist maar die doet hem voor de aankoop prijs![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Puur omdat ie nu weer naar Betis is. Mensen willen daar nu een slaatje uit slaan, maar zij zijn eigenlijk te laat ingestaptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is die zo duur dan, ja zeldzaam maar ook konkoslecht.![]()
![]()
Een of andere lurker hier (denk ik) trekt na mijn post even de hele Ilori markt leeg, stuk of 20 kaarten weg, goedkoopste nu 9k![]()
![]()
wat doet ie? vind dat soort shit echt totaal niks aan om te kijkenquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Enige juiste reactie Pokerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat doet ie? vind dat soort shit echt totaal niks aan om te kijken![]()
![]()
bohhh wat een kans ADOAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
fanboys be crazyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aanholtje ontsnapt aan roodAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed keeperswerk van Zuiverloon.
Arbitrage faalt weer zoooooooooooooooooo hard
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Week in week uit ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
Goed keeperswerk van Zuiverloon.
Arbitrage faalt weer zoooooooooooooooooo hard![]()
Havenaar kneus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Trent Sainsbury zal zich zijn debuut voor PEC Zwolle nog lang herinneren. De Australische verdediger heeft donderdag in de gewonnen competitiewedstrijd tegen FC Utrecht (1-2) een gebroken knieschijf opgelopen. De aanleiding blijkt een ongelukkige val op een sproeikop die in het veld is gemonteerd. ,,Heel triest'', zei technisch directeur Gerard Nijkamp van PEC Zwolle vrijdag. ,,We hebben dit bij FC Utrecht aangekaart en gaan ook de KNVB inschakelen.''![]()
![]()
Ik zit er ook weer in opeensquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de webapp...
4 weken Steven Zeemeeuw
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die Cabella bijvoorbeeld. Lijkt gewoon zo'n 80-rated IF maar vind ik nog redelijk duur. MIsschien ook omdat het geen TOTW is om heel veel pakjes voor te kopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoals welke? De meesten zijn wel goed of populairi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
voor hoeveel? hier ook nog 4 stuksquote:![]()
maar jij xbox zeker.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor hoeveel? hier ook nog 4 stuks![]()
maar jij xbox zeker.![]()
![]()
http://www.bartsmit.com/n(...)ing-februari-S154836
Weer een bestelcode van bart smit. Nu bestellen is hem dinsdag in huis hebbenFeyenoord Rotterdam![]()
Wat een kut spel. Tegenstander geeft een steekpass tussen mijn 2 verdedigers door, springt 1tje omhoog kan die aanvaller zo doorlopen![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend van me scoorde laatst ook al zo met Ibarboquote:Die knaap kan alles
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
sorry PS danquote:![]()
maar voor hoeveel de deur uit gegaan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
7-7,5kquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry PS dan![]()
maar voor hoeveel de deur uit gegaan?![]()
IF Nolan maar eens een kans geven, die matige IF's spelen vaak het fijnst
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die Munua is dus naar de club waar Recoba speelt (ik wist niet eens dat hij nog speelde) en Cruzado speelt daar ook. gr gr![]()
Ik opende een aantal silver packs met helemaal niks erin.. 1 pack was zo slecht dat er 3 manager contracten in zaten en 3 waardeloze spelers. Maar toen kreeg ik Stewart en die bleek 8k waard te zijn![]()
![]()
Als je even op F5 duwt kun je ineens wel quotenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan vanavond ineens niet quoten maar ja, die Recoba speelt dus blijkbaar nog steeds.![]()
O ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je even op F5 duwt kun je ineens wel quoten
Ik heb Marcano maar even opgepikt voor 200c.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Barbaar!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om een of andere reden vind ik hem wat weg hebben van Suarez.![]()
Eerste wedstrijd Zwijntje, gelijk een doelpunt en een assist. Tegenstander ging weg in de 62e minuut nadat ik de 2-1 scoorde...
Sommige mensen...![]()
Ben benieuwd of die bug er nou nog is..Dat EA tweetje was ook maar vaag.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Eerste wedstrijd Zwijntje, gelijk een doelpunt en een assist. Tegenstander ging weg in de 62e minuut nadat ik de 2-1 scoorde...
Sommige mensen...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier doet hij het gewoon weer. Net 2 potjes gespeeld zonder problemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die bug er nou nog is..Dat EA tweetje was ook maar vaag.![]()
Mensen met de NOB badge zijn ook altijd mongooltjes hè
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zalayeta speelt ook nog steeds in Uruguay, bazencompetitie
edit. en deze man ook nog steeds
[ Bericht 46% gewijzigd door DutchSL op 08-02-2014 01:31:39 ]![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Mensen met de NOB badge zijn ook altijd mongooltjes hè
Tevens https://vine.co/v/Ma3hlxJ9O9H uittern![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 01:46:22The latest Match Day update is LIVE with Winter Transfers for non-FUT game modes. Full list: http://t.co/HuNgWHKbu9 #FIFA14 reageer retweet
![]()
Kwam net de meest irritante gozer ooit tegen..uiteraard een Fransman..dat zijn altijd de ergste
Hij had TOTY Messi en NIF Ronaldo en na zijn mislukte kick-off exploit bracht hij Effenberg, Suker en Thiago Silva erin en zette hij wat dingen om. Enige wat hij deed was LB+Y en scoop turns (of de 5* variant erop) spammen
Hij kwam 2-1 voor en toen ging hij tijdrekken non-stop. Nog vrij snel 2-2 gemaakt en in de verlenging de 3-2. Toen ook lekker rustig aangedaan in de opbouw
Handig ook Suker op CM
Nu maar eens pitten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor de mensen die over lijken gaan ; hij zit niet in FUTquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:01 schreef Revontulet het volgende:
Rip aan de nabestaanden van Maicon![]()
Ik zat al te zoeken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor de mensen die over lijken gaan ; hij zit niet in FUT
www.Powned.tv krijgt volgens mij een dDOS op zijn broekje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wtf. Speelde net een potje, maar bij het intro filmpje kwamen er van die rare grijzen balken in beeld waardoor ik de helft niet kon zien. Onder het spelen kwam dit ook behalve als de bal op het middenveld was.![]()
![]()
Die zien we over 5 jaar weer terug bij PSV.
Ik ga al mijn spelers verkopen die ik niet uit packs heb en dan pack only spelen (voornamelijk zilver). Club verwijderen toch maar niet doen, iets te veel moeite. Heb toch het gevoel dat ik na vandaag dat pack only beu ben haha![]()
Courtois jonguh.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan beter Fabregas op goal zetten dan Casillas Wat een absolute aids keeper is dat zeg![]()
liv arsenal, wat doen jullie Tim/BDIL?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
twitter:twitter:SkyFootball twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 12:51:16#AFC XI to face #LFC: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Wilshere, Arteta, Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Ozil, Giroud. reageer retweet
[ Bericht 33% gewijzigd door ThadCastle op 08-02-2014 12:56:11 ]![]()
ziekk
Hij heeft ook de badeend van DS2.quote:
DS2=KSI?!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft ook de badeend van DS2.![]()
Komt allemaal door die zwakzinnige Monreal. Wat een waardeloze back. Echt iedereen loopt hem voorbij.![]()
Haha wat is dit voor een wedstrijd... Trapz, zou je me weer een linkje kunnen sturen?
Zit nu een beetje mijn huisje op te ruimen met het Bill Nye vs Ken Ham debat op de achtergrond. Sommige mensen zijn echt retarded...
edit: Heb al een linkje gevonden.
Steve Gerrard Gerrard
He'll kick the ball 40 yards
He's big and he's fucking hard
Steve Gerrard Gerrard!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]wow 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent echt raar
![]()
![]()
Dat zei hij nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sturridge beste aanvaller ter wereld.![]()
![]()
Wel een hele goede in Fifa in elk geval. Kopt er meer in dan IF Adebayorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sturridge beste aanvaller ter wereld.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero CDM verkocht voor 3.7k en daarna vind ik hem nog een keer als CDM maar dan voor 750c![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: