SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je daar zoveel voor over hebben?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
nopequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is een leuke deal.
Kan er op de xdoos alweer Fifa gespeeld worden?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
City fans? Hij heeft maar een week in packs gezeten dus rare.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom zou je daar zoveel voor over hebben?![]()
Ja en dan kun je er vervolgens niks mee omdat het een waardeloze kaart is. Onbegrijpelijk vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
City fans? Hij heeft maar een week in packs gezeten dus rare.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En al die Cardiff Norenquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tis geen 20k waard, maar best een degelijkse BPL silver.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja en dan kun je er vervolgens niks mee omdat het een waardeloze kaart is. Onbegrijpelijk vind ik dat altijd.![]()
Ik had niet gedacht dat de 1e MLS Edu voor zoveel weg zou gaan.. nu een bod van 6.7k en ik heb hem net opgepikt voor 200c.![]()
![]()
KUT CONSOLE!![]()
![]()
Ik had hem op de console gerelist maar die doet hem voor de aankoop prijs![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Puur omdat ie nu weer naar Betis is. Mensen willen daar nu een slaatje uit slaan, maar zij zijn eigenlijk te laat ingestaptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is die zo duur dan, ja zeldzaam maar ook konkoslecht.![]()
![]()
Een of andere lurker hier (denk ik) trekt na mijn post even de hele Ilori markt leeg, stuk of 20 kaarten weg, goedkoopste nu 9k![]()
![]()
wat doet ie? vind dat soort shit echt totaal niks aan om te kijkenquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Enige juiste reactie Pokerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat doet ie? vind dat soort shit echt totaal niks aan om te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |