Dit komt denk ik omdat je gisteren gezakt bent voor het examen van Don.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet quoten of andere shit doen op FOK!.
Addblocker. Tot zover mijn FOK! voor vandaag. Tot kijk schatjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Beterschap.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het werkt, senk joe.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Addblocker. Tot zover mijn FOK! voor vandaag. Tot kijk schatjes.
Doeiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Addblocker. Tot zover mijn FOK! voor vandaag. Tot kijk schatjes.
Wat wil je op je begrafenis horen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Automatisch laden doet ie ook al niet.
Ik denk dat ik dood ga.
Andrea Boccelli.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat wil je op je begrafenis horen?
Lee Towers is tegen de tijd dat ik sterf niet meer bekend bij het grote mensenpubliek. Ik denk dat de mens van later dan ook met zijn vinger in de keel zou zitten als ik ''You'll never wok aloon'' wil horen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:48 schreef Pascalus het volgende:
Niet Lee Towers op je begrafenis draaien.
Daar heb je toch schijt aan man. Het is jouw feestje.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lee Towers is tegen de tijd dat ik sterf niet meer bekend bij het grote mensenpubliek. Ik denk dat de mens van later dan ook met zijn vinger in de keel zou zitten als ik ''You'll never wok aloon'' wil horen.
Ik wil wel dat mensen op een positieve manier afscheid van me nemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar heb je toch schijt aan man. Het is jouw feestje.
Ik zal er zijn en ik zou ook graag een speech houden. 5 tot 10 minuten ongeveer. En aan het eind zing ik dan you never wok aloon.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil wel dat mensen op een positieve manier afscheid van me nemen.
Een presentje wacht dan op je onder de deurmat van je huis.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal er zijn en ik zou ook graag een speech houden. 5 tot 10 minuten ongeveer. En aan het eind zing ik dan you never wok aloon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |