[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 16-10-2000 00:37]
0.04
meer gezoen
0.07
kim is even uit bed gegaan tijdens de reclame komt nu weer binnen gaat zo te zien niet weer bij georgie liggen
0.14
stilte in de slaapkamer(s?)
georgie draait wat van zijn ene zij op zijn andere
0.27
nog steeds stilte zelfs georgie ligt al een tijd stil en draait zich niet meer om
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 16-10-2000 00:28]
Als het verhaaltje is afgelopen begint Ferdie weer met trusten Dees, trusten Bianca, TRUSTEN ED!!!
Geen reactie van Ed. Ferdie zegt: jou zeg ik ook geen trusten meer...
Ed zegt dat vrouwen in bed vaak tegen hem zeiden dat-ie z'n mond moest houden omdat-ie anders zulke gore taal uitslaat.
Ferdie, Robin en Ed beginnen nu luidruchtig orgasmes te faken, ondertussen Desirees naam uitroepend. Robin schreeuwt daarbij het hele huis wakker en zegt daarna droog: Ik ga masten.
1.45
Ed vraagt of het normaal is dat mensen van de andere slaapkamer zomaar binnen komen lopen: "Lig ik hier net lekker opa-Koos-liedjes te verzinnen, komt er inneens weer zo'n bumper binnenlopen."
Ferdie en Ed zeggen nog een paar x nadrukkelijk trusten tegen elkaar.
Ik kon niet slapen, dus ik kijk even op de streams. Helaas kunnen die mensen daar wel slapen. 1 stream is op Desiree en Ferdi gericht, de ander is zo donker dat ik het niet kan ontwaren.
Er is nog wel een kip wakker
Robin ontwaakt en ligt op zijn rug naar het gesnurk van de andere bewoners te luisteren
Er hangt een handdoek over de douchedeur maar weet niet of er iemand instaat
Robin wast keurig zijn handjes en duikt het slaapkamer om weer in bed te kruipen
En klagen over de manier waarop ze wakker gemaakt worden door Big Brother
"Wakie wakie rice and shine" (of zoiets door Arjan?)
11.13
Ed is inmiddels ook wakker en gaat naar de badkamer
Ed gaat naar buiten en laat de kippen vrij en geeft ze wat te eten
Georgie en Kim zitten bij de oven.
Georgie: 'Komt het door mij dat je eruit wil'.
Kim: 'Nee, niet echt'.
Kim zit in een dip: 'Ik zou veel liever gewoon in het fitnesscentrum een uurtje sporten, lekker naar de sauna en dan naar m'n bedje'.
Georgie: 'Maar dan ben ik er niet bij. Das nou weer jammer'.
Annet driftig aan het roeien. Robin en Georgie aan het coachen.
Ze wisselen alles een beetje af maar is moeilijk te zien wie wat doet verder.
Georgie vraagt hoe het gaat, Annet zegt ja ik moet niet teveel praten.. want dat kost veel energie maakt Georgie de zin af. Kim is ringen kwijt en vraagt of Annet ze gezien heeft. Ja een tijdje terug zei ik al steeds er liggen hier ringen maar niemand pakte ze.
Ze zoeken verder Kim vind het echt heel raar. Georgie zegt dat ze het maar even aan Koos moet vragen want ...onverstaanbaar...
Geluid valt steeds weg en het beeld stopt steeds
Kim vind hem een eind van het roeiapparaat, dan vraagt ze of ze nu aan de beurt is. Nog niet want ze zit nu op de bank bij Georgie die vraagt wat ze denkt dat ze kan halen. Alles hoopt ze
in prenciepe moet ieder in ieder geval 80km per dag en dan kan je aan het iend kijken wie het beste ergens in is om uit te maken wie er wint.
Hieke vertelt Annet dat haar borsten zoveel kleiner zijn geworden. "Na de bevalling had ik echte joekels, maar nu.. ze zijn nog kleiner dan voorheen. Maar ja, ik heb wel een lief kindje.."
Even later.
Ed (met grijns): 'zitten jullie nou gewoon weer binnen te roken? Brutaal hoor.'
Hieke: 'ja het regent buiten, en Annet en ik hebben afgesproken dat we binnen even een sigaretje roken.'
Ed: 'OK, ik zeg er niets meer over vanaf nu.'
Hieke pruttelt nog even verder, waarop Ed zegt: 'Joh Hieke, maakt niet uit, ik val toch als een blok voor je.' Dit levert hem een vuile blik van Hieke op: 'Ed , doe normaal.'
Even later, als Ed wegloopt, zegt ze tegen Annet: 'waarom viel je me net niet bij, toen hij over het roken begon?' Annet: 'je had toch al gezegd dat we het samen afgesproken hadden? Wat moest ik nog meer zeggen dan?'
Ed komt er weer bijzitten. Het gesprek komt op het gezin. Hieke vertelt dat haar man 3 dagen per week is gaan werken, zodat Indy (kindje H) het vaste ritme behoudt dat ze gewend was. Hieke werkte 2,5 dag per week bij een notaris-kantoor.
Ed vertelt hoe hij zich ingeschreven heeft. "Ik had dat formulier opgestuurd, want ik vond het een fascinerend programma. En thuis zat ik me dood te vervelen. Beetje beleggen enzo. Ik kreeg zowaar een uitnodiging, maar ik had nog niks aan Carolien verteld. Dus ik tobben: hoe ga ik haar dat vertellen. OP een gegeven moment, zij ligt in bed, ik kom de badkamer uit: ja eeeh ik heb me opgegeven voor big brother. Zegt ze: ja dat weet ik toch al lang joh! Blijkt ze dat inschrijfformulier al tijden geleden op mijn bureau hebben zien liggen. Nou ja, ze zeit: als je dat leuk vindt, moet je het lekker doen.'
Ferdy: 'Yeah zo'n vrouw wil ik later ook. '
Ed masseert kuit. Robin: 'heb je nou al spierpijn?' Ed: 'Nee, dat komt nog van het touwtjespringen zondag. Toen heb ik met de marinier touwtje gesprongen. Dus ik een beetje stoer doen..'
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 16-10-2000 21:33]
Annet probeert de 6 km roeien te halen wat haar nu bijna gelukt is. Koos heeft al 9 km gedaan zegt Kim. Verder wordt er hevig overlegt wie wat wanneer gaat doen. Desiree gaat slapen en wordt over 6 uur door Geogie gewekt om te gaan fietsen. Georgie kus net Kimmies hand toen ze zij dat het door hem wel makkelijker is, nu zitten ze hand in hand, aah wat schattig
Nou verder zal er niet veel interresanters zijn dan hard werkende zwetende BBers ajuus.
Er wordt weinig meer gepraat. Koos is buiten aan het fietsen. Robin is in een werkelijk moordend tempo op de lopende band bezig. Annet roeit zich zwaar ademend door de laatste paarhonderd meter heen.
Kim zegt dat het wel weer gaat, tegen Georgie. Maar haar gezicht staat niet bepaald op 'happy'.
Ze hebben 30% ingezet. Kim: 'Hoe heb ik daar zo volmondig mee kunnen instemmen, dom..'
Desiree krijgt een massage van Georgie, ze heeft net gelopen. Desiree kreunt en steunt. Georgie: 'Niet zo kreunen Dees, daar kan ik niet tegen.'
Bianca klaagt over pijn in haar kont. Hieke heeft zodadelijk voordat ze gaat fietsen de tijgerbalsem nodig voor haar kuit. De eerste pijntjes dienen zich duidelijk aan..
Het is vooral zwoegen en zweten nu. Verder gebeurt er weinig. Ik ga ook ff wat anders doen dan naar het scherm staren.
Alleen zwoegende en zwetende lijven.
Meester Ed legt uit wanneer je het best kan drinken.
Ik heb slecht beeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |