abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:00:32 #1
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136438978
Hoi,

eten doen we allemaal en de meesten doen het elke dag of vaker. Relaties zijn ook belangrijk voor veel mensen en veel mensen doen er ook aan. Dit kan met een meid zijn als je een man bent of met een man als je een meid bent (en ook meid-meid en man-man tegenwoordig).

Nu zag ik laatst een film waarin een vrouw sensueel een aardbei opat met slagroom en ik herinnerde me eerder dat er ook een vrouw aan tafel zoiets deed maar dan met asperges. Die man leek dat wel fijn te vinden in de film want ze gingen erna zoenen en nog meer gekke dingen doen.

Nu vroeg ik me af wat jullie je partner voeren.

Alvast bedankt
we dan
pi_136439036
Mijn vriend geeft mij altijd bananen, soepstengels en lollies. Geen idee waarom.
'Hardstyle lover 'til the day that I die'
pi_136439117
Vooral geen chocolade, dan kun je neuken wel helemaal op je buik schrijven :'(
-XOXO-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:05:27 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_136439126
Ik geef haar mijn piem0l, werkt altijd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_136439187
Ik ken een meisje dat beweert botertje geil te worden wanneer ze een perzik eet.

:{
pi_136439311
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik ken een meisje dat beweert botertje geil te worden wanneer ze een perzik eet.

:{
Moet je een keer voorstellen een ander soort perzik samen met jou in bed te eten ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136439332
Die vrouwen acteren dan dat die aardbei hun nat maakt want dat doet voer helemaal niet met vrouwen
Niet met mij in ieder geval

Het doen alsof een aardbei je heet maakt kan dan wel weer een leuk spelletje zijn
Je partner krijgt er een stijve piemel van en dat is dan wel weer heel geil en dan is het cirkeltje weer rond
Maar de aardbei zelf is te vervangen door van alles, maar een boterham kaas ziet er nou eenmaal een stuk minder sensueel uit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136439352
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef Seam het volgende:

[..]

Moet je een keer voorstellen een ander soort perzik samen met jou in bed te eten ;)
_O- ik bedank daar liever voor na al haar verhalen gehoord te hebben :X
pi_136439387
Wijn is het beste medicijn.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:17:51 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136439494
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
Die vrouwen acteren dan dat die aardbei hun nat maakt want dat doet voer helemaal niet met vrouwen
Niet met mij in ieder geval

Het doen alsof een aardbei je heet maakt kan dan wel weer een leuk spelletje zijn
Je partner krijgt er een stijve piemel van en dat is dan wel weer heel geil en dan is het cirkeltje weer rond
Maar de aardbei zelf is te vervangen door van alles, maar een boterham kaas ziet er nou eenmaal een stuk minder sensueel uit
oké dit is wel een duidelijk antwoord. Maar je geeft zelf al wel aan dat een aardbei er sensueel uitziet. En boterham kaas niet. Dus dan is het dus toch de aardbei.

En ik wil graag weten wat er nog meer is wat zo werkt. Drinken mag ook, maar wil haar niet drogeren ofzo dat ook weer niet op die manier. Maar als een aardbei haar zo maakt, of een perzik, dan is dat toch wel gedoogd? Dan is het niet zo dat ik haar eigenlijk drogeer, ik maak gewoon gebruik van een aardbei wat mag.. ondanks dat ze er zo wild van wordt en ik dat weet (opzet in het spel). Of is dit moreel niet zo goed te verantwoorden?
we dan
pi_136439539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

oké dit is wel een duidelijk antwoord. Maar je geeft zelf al wel aan dat een aardbei er sensueel uitziet. En boterham kaas niet. Dus dan is het dus toch de aardbei.

En ik wil graag weten wat er nog meer is wat zo werkt. Drinken mag ook, maar wil haar niet drogeren ofzo dat ook weer niet op die manier. Maar als een aardbei haar zo maakt, of een perzik, dan is dat toch wel gedoogd? Dan is het niet zo dat ik haar eigenlijk drogeer, ik maak gewoon gebruik van een aardbei wat mag.. ondanks dat ze er zo wild van wordt en ik dat weet (opzet in het spel). Of is dit moreel niet zo goed te verantwoorden?
Placebo effect ^O^
-XOXO-
pi_136439616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Het werkt alleen zo omdat zij acteert dat het zo werkt
Als je gewoon een schaal aardbeien voor haar neer zet werkt dat echt niet hoor :?

Je zou kunnen proberen er zelf heel geil aan te likken, maar ik gok dat ze dan vooral gaat lachen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:24:58 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136439687
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het werkt alleen zo omdat zij acteert dat het zo werkt
Als je gewoon een schaal aardbeien voor haar neer zet werkt dat echt niet hoor :?

Je zou kunnen proberen er zelf heel geil aan te likken, maar ik gok dat ze dan vooral gaat lachen
Zelf aan gaan likken is ook niet hygiënisch als je er daarna nog slagroom overheen moet spuiten. Dan komen alle bacteriën tussen de slagroom en de aardbei in dus laten we dat maar niet doen.

Maar waarom zou ze acteren. Gaat toch om vertrouwen en eerlijkheid in relaties. Beetje een grapje maken kan ik best wel over hoor maar gaan acteren dat ze iets voelt wat niet zo is... nee zo is zij niet. Waarom zou een schaal niet werken. Als 1tje al werkt dan werkt een hele schaal vol sowieso. Alleen maar extra grote kans dan.
we dan
pi_136439775
GHB.
pi_136439881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zelf aan gaan likken is ook niet hygiënisch als je er daarna nog slagroom overheen moet spuiten. Dan komen alle bacteriën tussen de slagroom en de aardbei in dus laten we dat maar niet doen.

Maar waarom zou ze acteren. Gaat toch om vertrouwen en eerlijkheid in relaties. Beetje een grapje maken kan ik best wel over hoor maar gaan acteren dat ze iets voelt wat niet zo is... nee zo is zij niet. Waarom zou een schaal niet werken. Als 1tje al werkt dan werkt een hele schaal vol sowieso. Alleen maar extra grote kans dan.
als ze niet acteert en gaat soppen van een aardbei zit er toch wat krom in haar hoofd

en waarom zou je dat acteren? Omdst het een leuk spelletje is en om een man op te winden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:34:32 #16
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_136439957
"Ruikt dit doekje naar chloroform?"
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_136439973
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Geloof mij dat je vriendin wel wat vaker wat gefaket heeft.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:36:05 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136440000
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als ze niet acteert en gaat soppen van een aardbei zit er toch wat krom in haar hoofd

en waarom zou je dat acteren? Omdst het een leuk spelletje is en om een man op te winden
Meiden gaan toch ook soppen van een pener en worden blij van het idee van een romantisch dinertje bij kaarslicht. Waarom zou een aardbei niet daarvoor kunnen zorgen. Je kan hem ook nog opeten ook en dan doet het niet pijn voor de man.

En nou misschien vind jij het een leuk spelletje om de ander te bedriegen door maar dingen te faken. En ik moet zeggen ik vind het ook jammer dat jij niet meer voldoening kan krijgen uit de aanblik van een aardbei. Vind ik echt jammer. Maar ik wil graag wel meer producten die er alsnog bij kunnen helpen want asperges, aardbeien, perziken en wijn zorgt voor te weinig variatie. 4 producten voor 7 dagen in een week.

En ik wil niet elke dag haar hetzelfde laten eten!
we dan
pi_136440007
pi_136440028
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef Montgomery het volgende:
Een Spaanse rode zoete wijn ^O^
pi_136440070
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Meiden gaan toch ook soppen van een pener en worden blij van het idee van een romantisch dinertje bij kaarslicht. Waarom zou een aardbei niet daarvoor kunnen zorgen. Je kan hem ook nog opeten ook en dan doet het niet pijn voor de man.

En nou misschien vind jij het een leuk spelletje om de ander te bedriegen door maar dingen te faken. En ik moet zeggen ik vind het ook jammer dat jij niet meer voldoening kan krijgen uit de aanblik van een aardbei. Vind ik echt jammer. Maar ik wil graag wel meer producten die er alsnog bij kunnen helpen want asperges, aardbeien, perziken en wijn zorgt voor te weinig variatie. 4 producten voor 7 dagen in een week.

wat een kuttroll dit :')

Net als met je huismijt begint het met potentie maar je verknalt het steeds te snel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:40:39 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136440138
;(
we dan
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:41:38 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136440167
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef Montgomery het volgende:
goeden troll hoor
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:42:39 #24
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136440198
Ik vreet altijd chocolade met mijn vriendin. Vrolijk wordt ze, dus niets aan de hand ^O^
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:59:20 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136442772
Hou eens op met je kleutertopics
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:09:24 #26
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136443174
TS is van het padje af.
MV NS FR DS MD
pi_136443713
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

jij bent raar
pi_136528451
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:36 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

Een Spaanse rode zoete wijn ^O^
Een Spaanse vlieg werkt nog beter.
pi_136531467
Een Hiergaanwedan topic _O_

Hier moet ik gepost hebben *O*
  maandag 10 februari 2014 @ 16:31:59 #30
310793 Mishu