Is dat niet alleen voor Premium members?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Dit weekend double XP weekend in BF4.
Volgens mij niet, het is player appreciation month he ivm alle problemen in 't begin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor Premium members?
quote:Double XP Weekend
During the Player Appreciation Month, well be running a double XP weekend for all players.
RRuben verkondigde het enkele keren hier, dus misschien moet je hem pmén.quote:
Ahh, mooi werk! Zaterdag overdag maar eens wat spelen dan!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Zag het op een ander forum staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, mooi werk! Zaterdag overdag maar eens wat spelen dan!
Waar haal je die info vandaan?
Ja klopt de prestige edition, ik heb hem alleen uit Amerika dus alle bonus content + season pass werkt dus niet..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, je "super de luxe" editie toch?
Mooi werk!
Dat drukt enige pret jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja klopt de prestige edition, ik heb hem alleen uit Amerika dus alle bonus content + season pass werkt dus niet..
Was wel te verwachten, ik hoop via Activision een trade te kunnen maken voor de EU versies
Nice dan ga ik hard rollen dit weekend!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nice dan ga ik hard rollen dit weekend!
Is t feb psn+ spul al live?
Daar ben ik ook aan begonnen iddquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tof ff checken dit weekend
Sowieso BioShock Inifinite
Kijk het is allemaal prachtig natuurlijk, en die 5 euro is ook niks wanneer je er regelmatig gebruik van maakt. Er zijn mensen zoals ik die rustig maanden niet gamen, dan is het gewoon weggegooid geld, ook een beetje zonde.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:50 schreef Bartcoah het volgende:
En nog steeds durven mensen te janken dat men moet betalen per maand voor PSN om online te kunnen spelen. PS3, PSvita en de PS4 krijgen elke maand een gratis game
voor maar ¤5,-
Daarom geeft Sony mensen drie opties om uit te kiezen: 1 maand, 3 maanden of 12 maanden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk het is allemaal prachtig natuurlijk, en die 5 euro is ook niks wanneer je er regelmatig gebruik van maakt. Er zijn mensen zoals ik die rustig maanden niet gamen, dan is het gewoon weggegooid geld, ook een beetje zonde.
Je kunt sowieso via de PS Store-website betalen via Ideal of PayPal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:19 schreef Donderjagers het volgende:
Vanmiddag heb ik mijn PS4 mogen ophalen bij de GameMania.![]()
PSN: DonderjagerNL
Ik beschik helaas niet over een creditcard. Kan iemand mij een advies geven hoe ik wel aan een PSN+ abbo kan komen? (iDeal misschien?)
Ik denk eraan om deze te halen: http://www.psncode.nl/playstation-plus-90-dagen-nederland.php
Iemand ervaring mee? Bedankt!![]()
Het is ook mogelijk om via onlineshops en 'gewone' winkels prepaid kaarten te kopen, die vervolgens te activeren en daarmee een jaar mee te halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:26 schreef Donderjagers het volgende:
Als ik een PSN+ abbo wil nemen via de Store (op de PS4) vraag die om mijn CC-gegevens. Wilde net namelijk mijn 14-dagen proefperiode activeren. Maar helaas.
Ik zou even kijken, thanks.
EDIT:
Voor de PSN+ abbo van 3 maanden heb je geen CC nodig. Nice.![]()
Die update was voor de stereo headsets, zoals de Pulse en de nieuwe die volgende week uitkomt. Die headset van jou wordt niet ondersteund.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:23 schreef bakacakes het volgende:
Sinds de nieuwe update moeten alle headsets toch werken?
Hoe krijg ik de officiele bluetooth Playstation headset werkend op de PS 4 (Die aan één oor gaat)? Bij bluetooth devices wordt hij niet gevonden.
[ afbeelding ]
Dit heb ik al geprobeerd (De Playstation 3 is dan een Playstation 4 natuurlijk..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |