Billy-bob en Chaniqua zijn toch mijn favo's..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind delano een leuke naam
En voor een meisje LaPrecious
serieus: die kans is zo goed als nihil
maar als je afscheiding blijft hebben kun je misschien beter even langs je huisarts
En dit. Absoluut dit.quote:
Ja maar wat nu als die test stuk is?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:22 schreef trovey het volgende:
Even de glazen bol erbij hoor.....ik zie dat je een test moet gebruiken als je twijfelt alhoewel de bol denkt dat de kans minimaal is dat je zwanger bent.
jongens ik ben niet 15, ik ben op 15 september geboren, dont worryquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:22 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Billy-bob en Chaniqua zijn toch mijn favo's..
[..]
En dit. Absoluut dit.
Daar gaat t niet om. Je bent te dom/naief om zelf dit soort dingen te snappen, dus je bent te jong voor sex.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef Carina15 het volgende:
[..]
jongens ik ben niet 15, ik ben op 15 september geboren, dont worry
Dan zegt de bol een tweede test te nemen, en een derde....tot de hele drogisterij leeggekocht is door TS.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja maar wat nu als die test stuk is?.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om. Je bent te dom/naief om zelf dit soort dingen te snappen, dus je bent te jong voor sex.
dankjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om. Je bent te dom/naief om zelf dit soort dingen te snappen, dus je bent te jong voor sex.
Ze kunnen toch ook best allemaal stuk zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zegt de bol een tweede test te nemen, en een derde....tot de hele drogisterij leeggekocht is door TS.
Ga je door naa de volgende drogist en een ander merk.....Amsterdam is wel een goede stad om helemaal leeg te kopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook best allemaal stuk zijn.
Ja maar dat maakt niet uit, dan is het niet jouw schuld en ga je gewoon steun trekken bij de gemeente en meer baby's makenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook best allemaal stuk zijn.
FoQuisha is leuker, en als het een jongen is Fukwan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind delano een leuke naam
En voor een meisje LaPrecious
serieus: die kans is zo goed als nihil
maar als je afscheiding blijft hebben kun je misschien beter even langs je huisarts
Sommige mensen maken het hormoon waar een zwangerschapstest op reageert niet aan. Zou maar zo kunnen dat dit voor TS ook geldt. Dat ze met pil, met condoom en zonder sperma zwanger is, maar dit niet kan aantonen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ga je door naa de volgende drogist en een ander merk.....Amsterdam is wel een goede stad om helemaal leeg te kopen.
Of Fo'Sho.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
FoQuisha is leuker, en als het een jongen is Fukwan.
Ook een goeie!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar inderdaad gewoon ff een test doen. Of neuk met iemand anders dan je vriendje, als je klaarkomt, weet je dat je niet zwanger bent (zwangere vrouwen kunnen niet klaarkomen)
whahah dit is gemeen, nu raakt het arme kind helemaal in paniekquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sommige mensen maken het hormoon waar een zwangerschapstest op reageert niet aan. Zou maar zo kunnen dat dit voor TS ook geldt. Dat ze met pil, met condoom en zonder sperma zwanger is, maar dit niet kan aantonen.
Terecht toch? De kans is best groot.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahah dit is gemeen, nu raakt het arme kind helemaal in paniek
Ik las ooit iets over de naam La-aquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of Fo'Sho.
(Serieus een keer gelezen op Facebook)
Dan hebben we over 9 maanden weer een baby.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sommige mensen maken het hormoon waar een zwangerschapstest op reageert niet aan. Zou maar zo kunnen dat dit voor TS ook geldt. Dat ze met pil, met condoom en zonder sperma zwanger is, maar dit niet kan aantonen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar inderdaad gewoon ff een test doen. Of neuk met iemand anders dan je vriendje, als je klaarkomt, weet je dat je niet zwanger bent (zwangere vrouwen kunnen niet klaarkomen van iemand anders dan de verwekker van het kind).
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik las ooit iets over de naam La-a
Je zou denken daar staat iets van 'laaaaaa' of ; La a' zo
Maar nee je spreekt het uit als 'Ladasha'
Want je spreekt het streepje uit
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar inderdaad gewoon ff een test doen. Of neuk met iemand anders dan je vriendje, als je klaarkomt, weet je dat je niet zwanger bent (zwangere vrouwen kunnen niet klaarkomen van iemand anders dan de verwekker van het kind).
Dan is het nog zorgwekkender.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef Carina15 het volgende:
[..]
Nog steeds? Hoe lang is het aan de gang dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:18 schreef Carina15 het volgende:
Hallo, ik heb 3 weken geleden voor het eerst seks gehad met mij vriend.
(...)
toch ben ik bang dat ik wel zwanger ben omdat ik nog steeds last heb van bruin slijm/bloed.
TS heeft dus een neger geneuktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef Joene het volgende:
ik denk dat je vriendje een enorme piemel heeft en je daardoor nu nog bloed verliest.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:22 schreef trovey het volgende:
Even de glazen bol erbij hoor.....ik zie dat je een test moet gebruiken als je twijfelt alhoewel de bol denkt dat de kans minimaal is dat je zwanger bent.
12?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef Carina15 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was toch even naar de huisarts gaan daarmee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:18 schreef Carina15 het volgende:
toch ben ik bang dat ik wel zwanger ben omdat ik nog steeds last heb van bruin slijm/bloed
Dit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat betekent namelijk dat ze nóg jonger moet zijn.quote:
Saywhut? Nog nooit van gehoord deze..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Saywhut? Nog nooit van gehoord deze..
Ik begrijp het ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Saywhut? Nog nooit van gehoord deze..
15 september word je 11?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef Carina15 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |