quote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit is toch lachwekkond?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T26E4 Freedom
Nee, zullen ook niet komen voorlopigquote:Op maandag 7 juli 2014 01:56 schreef Parafernalia het volgende:
Zitten er tegenwoordig vliegtuigen in WoT?
Dat mocht ook eindelijk wel eens.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Heb ik bijna de Tortoise (Britse tier 9 TD), lees ik dat ze de FV215 183 (tier10) flink gaan nerfen. De HESH ammo verliest 45 pen...
Gelukkig niet. RNG zorgt nog een beetje voor balance.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Hij deelde niet vaak de volledige damage uit. Had m graag op volle kracht willen spelen. Hopelijk blijft ie nog goed genoeg...
Heb de KV-2. Heerlijk om mensen te oneshotten.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelukkig niet. RNG zorgt nog een beetje voor balance.
Maar deze kon echt wel een nerf gebruiken.
Zelf 2x ge-oneshot in mijn IS-8 beide keren dwars door mijn turret.
KV-2 is briljantquote:Op maandag 7 juli 2014 14:30 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Heb de KV-2. Heerlijk om mensen te oneshotten.
Hoopte dat met een tier10 te doen.
If you can't beat 'm, join 'm.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind dat Engelse ding ook zo verschrikkelijk kut.
Let je 1x niet op met je medium en daag. Zo regelmatig one shots gehad van 1800+ damage. Wat een kutding.
Premiums zijn wel zwakker dan tanks van dezelfde klasse met alle upgrades en een 100% crew.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:48 schreef Photomorti het volgende:
Ik ben er ook maar eens aan begonnen en ben alweer 3 dagen helemaal hooked![]()
Maar man man man wat is dit moeilijk zeg , je speelt tegen mensen die vaak 20 duizend battles hebben gespeeld alsof je een random jan klaas tegen ronaldo laat voetballen.
Kon het natuurlijk ook niet laten om wat premium tanks te kopen , de type 34 , type 64 en de e25 allemaal met 100% crew natuurlijk.
Daar zou een eis op moeten zitten, hoe veel ik er niet tegen kom die geen idee hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso kun je beter in tier 1/2/3 oefenen en alles leren dan een dikke premium onder je kont te schuiven.
Ach ja, mijn standaard commentaar is dan iets in de trant van "Oh no, another stats whore!"quote:Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef Photomorti het volgende:
Ja zelfs angled word mijn zijkant constant gepenetreerd
De wot community is wel belachelijk , ik ben nog nooit zovaak uitgescholden.
Allemaal van die stoere spelers met over de 20 duizend potjes ervaring die dan boos op je worden omdat je het niet goed doet met 350 potjes
Cromwellquote:Op maandag 7 juli 2014 18:02 schreef Photomorti het volgende:
Nou in lagere tiers word ik net zo hard geslacht hoor
Ook daar zie je mensen die over de 20K battles hebben gespeeld , ik ben vrijwel altijd de enige met 0K battles.
Waar ik vooral moeite mee heb is de t34 zo anglen dat ze mijn armor niet kunnen penetraten.
Ik moet echt zoeken naar spots waar alleen mijn koepel zichtbaar is
Ook wat tutorials bekeken over sidescraping etc , en dat wil nog welleens lukken.
Maar vooral de mapkennis is bij mij nog zo beperkt dat ik geen idee heb waar ik het beste heen kan gaan.
Ben nu bezig met de cromwell , nog een beetje xp en dan de laatste gun unlock.
Waarom dan ook een T34 al kopen als je zo weinig potten heb gespeeld.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef Photomorti het volgende:
Ja zelfs angled word mijn zijkant constant gepenetreerd
De wot community is wel belachelijk , ik ben nog nooit zovaak uitgescholden.
Allemaal van die stoere spelers met over de 20 duizend potjes ervaring die dan boos op je worden omdat je het niet goed doet met 350 potjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |