Puber.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gast je moet gewoon niet zeiken.
Zeikerd.quote:
Dat wordt echt een filler, 2 minuten leuk materiaal, maar goed, iki heb 7 jaar van m'n leven verneukt dus dat uur kan er ook nog wel bij.quote:
dat is de enige reden dat ik ook nog kijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt echt een filler, 2 minuten leuk materiaal, maar goed, iki heb 7 jaar van m'n leven verneukt dus dat uur kan er ook nog wel bij.
Ik schreeuwde 'Nooooo!' toen het gebeurde.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
De Lily/Marshall verhaallijn is nu wel klaar. Nu alleen nog Ted/Barney/Robin.
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad iemand had zoals haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Ik heb ook dat vermoedenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
dat is de enige reden dat ik ook nog kijk
En wil nu wel weten of mijn theorie klopt dat Ted dood is en alles vanaf DVD vertelt
Huh, waarom zou Ted dood zijn? Heb ik iets gemist?quote:
Wat ik interessanter vind aan dat stuk is dat, hoewel er hier nogal wat kritiek op is, het laatste seizoen blijkbaar de hoogste ratings krijgt. Oh, en dat het gastoptreden van Brtiney Spears de show heeft 'gered'..quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef Gruisman het volgende:
Zeer interessant stuk over wie allemaal the Mother hadden kunnen zijn
Victoria
Victoria uit seizoen 1 ja, toen ze weer teurg kwam was er niets meer aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef Gruisman het volgende:
Zeer interessant stuk over wie allemaal the Mother hadden kunnen zijn
Victoria
Dat kan niet, er is vaak genoeg interactie tussen de kinderen en Ted. En als hij daadwerkelijk dood zou zijn, waarom zouden die kinderen dan zo verveeld en boos reageren elke keer.. lijkt me een beetje ongepastquote:
Inderdaad, prima afsluiting van die verhaallijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik schreeuwde 'Nooooo!' toen het gebeurde.
Gelukkig hebben ze het goed opgelost nu.
En dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is vaak genoeg interactie tussen de kinderen en Ted. En als hij daadwerkelijk dood zou zijn, waarom zouden die kinderen dan zo verveeld en boos reageren elke keer.. lijkt me een beetje ongepast
Omdat er geen einde aankomtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is vaak genoeg interactie tussen de kinderen en Ted. En als hij daadwerkelijk dood zou zijn, waarom zouden die kinderen dan zo verveeld en boos reageren elke keer.. lijkt me een beetje ongepast
Na 10.000 keerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef glannie het volgende:
Ted die eindelijk over Robin heen is, maar nu echt.
Ringbearquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef glannie het volgende:
Vind het onzin dit filler te noemen.
Afronding van het hangertje van Robin
Ted die eindelijk over Robin heen is, maar nu echt.
Laatste slap van de slapbet
Robin ontmoet de moeder
Barney en Robin trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |