Zeikerd.quote:
Dat wordt echt een filler, 2 minuten leuk materiaal, maar goed, iki heb 7 jaar van m'n leven verneukt dus dat uur kan er ook nog wel bij.quote:
dat is de enige reden dat ik ook nog kijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt echt een filler, 2 minuten leuk materiaal, maar goed, iki heb 7 jaar van m'n leven verneukt dus dat uur kan er ook nog wel bij.
Ik schreeuwde 'Nooooo!' toen het gebeurde.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
De Lily/Marshall verhaallijn is nu wel klaar. Nu alleen nog Ted/Barney/Robin.
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad iemand had zoals haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Ik heb ook dat vermoedenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
dat is de enige reden dat ik ook nog kijk
En wil nu wel weten of mijn theorie klopt dat Ted dood is en alles vanaf DVD vertelt
Huh, waarom zou Ted dood zijn? Heb ik iets gemist?quote:
Wat ik interessanter vind aan dat stuk is dat, hoewel er hier nogal wat kritiek op is, het laatste seizoen blijkbaar de hoogste ratings krijgt. Oh, en dat het gastoptreden van Brtiney Spears de show heeft 'gered'..quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef Gruisman het volgende:
Zeer interessant stuk over wie allemaal the Mother hadden kunnen zijn
Victoria
Victoria uit seizoen 1 ja, toen ze weer teurg kwam was er niets meer aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef Gruisman het volgende:
Zeer interessant stuk over wie allemaal the Mother hadden kunnen zijn
Victoria
Dat kan niet, er is vaak genoeg interactie tussen de kinderen en Ted. En als hij daadwerkelijk dood zou zijn, waarom zouden die kinderen dan zo verveeld en boos reageren elke keer.. lijkt me een beetje ongepastquote:
Inderdaad, prima afsluiting van die verhaallijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik schreeuwde 'Nooooo!' toen het gebeurde.
Gelukkig hebben ze het goed opgelost nu.
En dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is vaak genoeg interactie tussen de kinderen en Ted. En als hij daadwerkelijk dood zou zijn, waarom zouden die kinderen dan zo verveeld en boos reageren elke keer.. lijkt me een beetje ongepast
Omdat er geen einde aankomtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is vaak genoeg interactie tussen de kinderen en Ted. En als hij daadwerkelijk dood zou zijn, waarom zouden die kinderen dan zo verveeld en boos reageren elke keer.. lijkt me een beetje ongepast
Na 10.000 keerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef glannie het volgende:
Ted die eindelijk over Robin heen is, maar nu echt.
Ringbearquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef glannie het volgende:
Vind het onzin dit filler te noemen.
Afronding van het hangertje van Robin
Ted die eindelijk over Robin heen is, maar nu echt.
Laatste slap van de slapbet
Robin ontmoet de moeder
Barney en Robin trouwen
Binnen 24 uur van de trouwerijquote:
Ik ook niet, doe ik nooit trouwens. Ik vind een promo kijken van een comedy echt bijzonder zinloos.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
Verdomd goede aflevering! Vergelijken met de oude kwaliteit
Ik ga trouwens geen promo's kijken voor volgende week.
Ken je die aflevering met die handpop niet? die hij zelfs voor de camera houdt? Kan de naam niet meer voor me halen.. maar dat soort interactie heb ik nooit met mijn dvd spelerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:34 schreef SunChaser het volgende:
Nee serieus, ik denk dat dat de clou is, ze kijken naar een DVD en dat ze interactie hebben is gewoon omdat hij zijn kinderen kent wat ze gaan zeggen
En die van Stella als vrolijke moederquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ken je die aflevering met die handpop niet? die hij zelfs voor de camera houdt? Kan de naam niet meer voor me halen.. maar dat soort interactie heb ik nooit met mijn dvd speler
En dan zouden de kinderen de dvd toch allang op pauze hebben gezet en een andere keer weer verder gaan luisteren/kijken..
"Before I was dad" ja...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:25 schreef SunChaser het volgende:
OMG het einde zit al in de pilot!
Kijk de pilot: Ted zegt letterlijk, 25 years ago before I was dead!!!
Wat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef Kenju het volgende:
Waarom zat de vader van Marshall trouwens daar? Die is toch dood?
Haha, O ja.....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat?
Die zat daar helemaal niet. De vader van Barney wel.
Nice!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:15 schreef Franktastic1984 het volgende:
What TV Will Lose When How I Met Your Mother Goes Off the Air
http://www.theatlantic.co(...)-off-the-air/359788/
Leuk terugblik-artikel
Dat vind ik ook een van de vetse afleveringen met de Viero van Marshallquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:43 schreef artm het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben dit weekend ook bezig met een How I Met Your Motherthon, de 15 beste afleveringen kijken in aanloop naar de finale!
"aaahw.. not againquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een van de vetse afleveringen met de Viero van Marshall
Ik ben bezig sinds de helft van seizoen 9 om de hele serie 1 - 9 in één ruk opnieuw af te kijken. Zit nu op de helft van seizoen 7 dus afkijken voor ik morgenochtend de rip van de laatste binnenhaal gaat niet meer lukken denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:43 schreef artm het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben dit weekend ook bezig met een How I Met Your Motherthon, de 15 beste afleveringen kijken in aanloop naar de finale!
Je valt in herhaling.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Mijn voorspelling is dat Ted dood is en het vertelt vanaf dvd ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |