Misschien hebben die kinderen ook een ernstige ziekte waardoor ze aan het ijlen zijn. En vervolgens gaan ze dood. Nee even zonder gekheid, ik zou het een goede zet vinden om de moeder 'dood te maken', het zou voor mij het verhaal alleen nog maar belangrijker en betekenisvoller maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:31 schreef glannie het volgende:
Dat zou raar zijn, want in eerdere seizoenen reageerden de kinderen op vragen van Ted.
Wat wel zou kunnen is dat de moeder in 2024 aan een ernstige ziekte lijdt. Of ze in de daarop volgende zes jaar komt te overlijden is nog niet met zekerheid te beantwoorden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:38 schreef SunChaser het volgende:
Er was nooit echte interactie tussen de kids en Ted, ze kunnen ook naar de tv roepen zoals wij doen bij voetbal ofzo
De trailer telt niet, plus dat ze ook niet ouder zijn geworden in 9 jaarquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:03 schreef glannie het volgende:
Ik heb het eeuwen geleden al gecalld, maar als de aflevering van vanavond je niet overtuigt datWaarom is de aflevering van vanavond zo vol bewijs volgens jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan weet ik het ook niet meer.
Ouderwets goede aflevering, Bob Dylan <3
Al hoop ik ergens dat je gelijk hebt omdat het de serie zo veel krachtiger zou maken.![]()
Wat ik al zei:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Operc het volgende:
[..]
Waarom is de aflevering van vanavond zo vol bewijs volgens jou dan?
Al hoop ik ergens dat je gelijk hebt omdat het de serie zo veel krachtiger zou maken.
• Hoe ze tegen elkaar zeggen dat ze het niet over vervelende dingen moeten hebben, maar van elkaar moeten genieten.quote:I love your yarns, I hope you never stop spinning them. Youre the love of my life, pooh bear. I just worry about you. I dont want you to be the guy who lives in his stories. Life only moves forward.
Er zit vast nog wel meer in, de aflevering heet Vesuvius, vulkaan, eruptie van emotie?quote:If you see her, say hello, she might be in Tangier
She left here last early spring, is livin' there, I hear
Say for me that I'm all right though things get kind of slow
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
Goede punten. Enige wat ik nog even niet snap is de speech uit s08e20. Volgend wikipedia is dat een speech die Ted in gedachte houdt bij de moeder thuis 45 dagen voor ze elkaar ontmoeten, maar is tegelijkertijd de 'future Ted' maar 5 jaar in de toekomst, terwijl de moeder wel langer leeft dan 5 jaar (2024 volgens de huidige aflevering). Mis ik iets?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef glannie het volgende:
[..]
Wat ik al zei:
• Ze zegt:
[..]
• Hoe ze tegen elkaar zeggen dat ze het niet over vervelende dingen moeten hebben, maar van elkaar moeten genieten.
• Dat Ted volschiet als ze het hebben over een moeder die aanwezig moet zijn op de bruiloft van haar dochter.
• De Bob Dylan track op het eind duidt mijns inziens ook op dat er een ernstige break-up aanstaande is.
Bob Dylan - If You See Her, Say Hello
[..]
Er zit vast nog wel meer in, de aflevering heet Vesuvius, vulkaan, eruptie van emotie?
quote:Ted then tells Barney that he is going home and Barney tells him that he understands. Ted is surprised as he thought Barney would stop him. Barney asks him how he would do that, and Ted says that he would tell him that life is short and he should seize every moment before it's gone. Barney tells him that this moment is already gone. The "Minnesota Tidal wave" thing happened five years ago and is just a memory, and the rest of it was Ted's imagination. His friends were too busy to come out, and he has just been sitting here with a single ticket to Robots vs Wrestlers. He tells Ted that he is all alone. Saddened, Ted walks outside.
Future Ted tell his kids that it has been twenty years from that night, and if he could relive it he wouldn't go to Robots vs Wrestlers, but visit his old apartment and see his friends. But the first thing he would do is visit the mother at her apartment. He imagines himself rushing to her and telling her that they will meet 45 days from now and will fall in love, get married and have two kids. But he is here now because he wants the extra 45 days with her because he loves her and will love her till his death. Just then the mother's boyfriend comes and punches Ted in the face when he tells him that he loves his girlfriend and they will get married.
Ted snaps back to reality, still standing in front of MacLaren's. He pockets the Robots vs. Wrestlers ticket and silently heads for home.
Dat verklaart, bedanktquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:36 schreef glannie het volgende:
Volgens mij is die future Ted gewoon in 2030 en vertelt de 2030 Ted over dat hij als hij de tijd terug kon nemen niet naar de worstelwedstrijd zou gaan met Barney, maar naar het huis waar de moeder, die hij 45 dagen later zou ontmoeten, op dat moment woonde. Als de moeder dood zou zijn in 2030, zou dat natuurlijk heel logisch zijn dat hij die extra 45 dagen met haar wilde beleven.
http://how-i-met-your-mother.wikia.com/wiki/The_Time_Travelers
[..]
Ergens aan het begin van het seizoen zien we hoe Ted een kruiswoord puzzel maakt. De precieze aflevering weet ik niet. Hier denkt hij dat Vesuvius het juiste antwoord is. Echter blijkt het een fout antwoord te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef glannie het volgende:
[..]
Wat ik al zei:
• Ze zegt:
[..]
• Hoe ze tegen elkaar zeggen dat ze het niet over vervelende dingen moeten hebben, maar van elkaar moeten genieten.
• Dat Ted volschiet als ze het hebben over een moeder die aanwezig moet zijn op de bruiloft van haar dochter.
• De Bob Dylan track op het eind duidt mijns inziens ook op dat er een ernstige break-up aanstaande is.
Bob Dylan - If You See Her, Say Hello
[..]
Er zit vast nog wel meer in, de aflevering heet Vesuvius, vulkaan, eruptie van emotie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is het teveel sitcom voor. Helaas.
Dat dacht ik eerst ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |