Jij denkt, ik ga voor de uitersten naast elkaar..... beetje van het niveau ik wil een twingo kopen kan ik ermee naar parijs. En als reactie dat jij gekozen hebt voor een BMW en dat rijdt best lekker.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef Greyson het volgende:
Ik zou het echt niet doen. Meestal miskoop.
Ik ben zelf voor glasvlies gegaan. Die is echt pure kwaliteit, mooi wit en als er rommel op komt kun je dat er nog prima mee afhalen met beetje water.
Dat is toch vrij duur? Ik krijg vandaag de sleutels van mijn nieuwe woning. Zit helaas in de wwquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef Greyson het volgende:
Ik zou het echt niet doen. Meestal miskoop.
Ik ben zelf voor glasvlies gegaan. Die is echt pure kwaliteit, mooi wit en als er rommel op komt kun je dat er nog prima mee afhalen met beetje water.
Vond het juist een mooi motief voor in de woonkamer, slaapkamer ga ik gewoon verven. De 2 slaapkamers die ik niet gebruik doe ik eerst helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef trigt013 het volgende:
niet de goedkoopste plaksel nemen en het voldoet prima op kamer die niet te heftig worden gebruikt, bijvoorbeeld kinderkamers of slaapkamers. Ik zou het niet in de woonkamer of gang doen.
Echt niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:27 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jij denkt, ik ga voor de uitersten naast elkaar..... beetje van het niveau ik wil een twingo kopen kan ik ermee naar parijs. En als reactie dat jij gekozen hebt voor een BMW en dat rijdt best lekker.
glasvlies voor onder de 10 euro per rol?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:32 schreef Greyson het volgende:
[..]
Echt niet.
Heb je er wel überhaupt verstand van?
Gebruik ieg niet de verf van de action. Dat is net water.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dat is toch vrij duur? Ik krijg vandaag de sleutels van mijn nieuwe woning. Zit helaas in de wwdus moet erg opletten met wat ik uitgeef. Speur momenteel alle winkels na voor koopjes.
Zit te twijfelen tussen of alle muren gewoon verven en dan 2 verschillende kleuren gebruiken of toch 1 muur behangen met behang waarin een leuk motief is verwerkt.
Meer dan 12,50 per rol behang is helaas te duur voor mij op dit moment. Moet de hele woning ook nog inrichten namelijk.
Met een beetje goed zoeken....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:33 schreef trigt013 het volgende:
[..]
glasvlies voor onder de 10 euro per rol?
Ik vond het afschuwelijk. Echt rommel om mee te werken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Totaal geen problemen met action behang, heb het hier ook en zou het zo aanraden
Muurverf van de Action is wel goed, alleen de blikken hoogglans niet. De muurverf van de Action dekt prima. Heb het zelf vaak in mijn vorige huis gebruikt en heb vorige week nog iemand geholpen verven, ook met Action muurverf. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gebruik ieg niet de verf van de action. Dat is net water.
De kwasten/bakjes/etc zijn prima/redelijk.
Ik zou je Duitsland aanraden voor verf en behang. Woon zelf op steenworp afstand, 10 liter latex is daar 8 euro, dekt prima. Kleuren moesten wel 2x.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dat is toch vrij duur? Ik krijg vandaag de sleutels van mijn nieuwe woning. Zit helaas in de wwdus moet erg opletten met wat ik uitgeef. Speur momenteel alle winkels na voor koopjes.
Zit te twijfelen tussen of alle muren gewoon verven en dan 2 verschillende kleuren gebruiken of toch 1 muur behangen met behang waarin een leuk motief is verwerkt.
Meer dan 12,50 per rol behang is helaas te duur voor mij op dit moment. Moet de hele woning ook nog inrichten namelijk.
Bij welke winkel? De Max Bahr bouwmarkten zijn wel behoorlijk duur namelijk. Ik weet dat er in Papenburg ook een grote bouwmarkt zit, weet alleen de naam niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:55 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Ik zou je Duitsland aanraden voor verf en behang. Woon zelf op steenworp afstand, 10 liter latex is daar 8 euro, dekt prima. Kleuren moesten wel 2x.
http://www.roller.de/quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:56 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Bij welke winkel? De Max Bahr bouwmarkten zijn wel behoorlijk duur namelijk. Ik weet dat er in Papenburg ook een grote bouwmarkt zit, weet alleen de naam niet.
Dichtstbijzijnde filiaal zit in Bremen, dat is ongeveer 1,5u rijdenquote:
Je hebt nog zo'n Duitse shop, zal even zoeken, ben de naam kwijtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde filiaal zit in Bremen, dat is ongeveer 1,5u rijden.
Voor mij is omgeving Leer, Papenburg nog wel te doen maar anders kan het niet uit. Moet er ook met de auto naartoe rijden namelijk.
http://www.centershop.de/quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde filiaal zit in Bremen, dat is ongeveer 1,5u rijden.
Voor mij is omgeving Leer, Papenburg nog wel te doen maar anders kan het niet uit. Moet er ook met de auto naartoe rijden namelijk.
Volgens mij ook allemaal ver hier uit de buurt, ken die plaatsnamen niet eens.quote:
En dat geeft direct het probleem van alles van de action aan; je kunt er geen peil op trekken. Soms is de kwaliteit behoorlijk goed en soms is het meuk. Dat krijg je als je je eigen labeltje op restpartijen plakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik vond het afschuwelijk. Echt rommel om mee te werken.
Max Bahr duur? Dat valt toch wel mee? Maar goed, Max Bahr = Praktiker = failliet en voor zover ik weet al dicht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:56 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Bij welke winkel? De Max Bahr bouwmarkten zijn wel behoorlijk duur namelijk.
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:55 schreef Wildervankstertje het volgende:
Muurverf van de Action is wel goed
Woonde jij niet eerst samen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
In Leer hadden ze laatst bij de Max Bahr inderdaad opheffingsuitverkoop. Toen de Praktiker er nog zat was het goedkoop, vorig jaar werd het een Max Bahr en werd alles een stuk duurder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef qltel het volgende:
[..]
Max Bahr duur? Dat valt toch wel mee? Maar goed, Max Bahr = Praktiker = failliet en voor zover ik weet al dicht.
Heb ik ook al tussen gekeken maar niet genoeg rollen van hetzelfde helaas. Woonkamer is ongeveer 7,5 meter lang. En wil geen behang met verschillende motieven/kleuren op 1 muur hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Het enige nadeel aan goedkoop behang is dat het lastiger te verwerken is dan duurder/dikker behang.
Bij elke bouwmarkt kan je nog goedkoper uit zijn als je in de bak met restpartijen kijkt. Zo heb ik 50% bespaard en toch een kwalitatief goed behang gekocht.
Heb er in het verleden 3x alle muren in een woning mee geverfd, nooit problemen mee gehad. Maar ik verfde het ook niet in het wit erop. Mixte het met kleuren die je bij de bouwmarkt in tubes/flesjes kunt kopen. Stuk goedkoper dan bij de Gamma/Praxis een emmer verf te laten mengen.quote:
Ook dat is meestal geen beste kwaliteit. Goede verf is nou eenmaal duur, want pigment is duur (onder andere).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef Wildervankstertje het volgende:
Stuk goedkoper dan bij de Gamma/Praxis een emmer verf te laten mengen.
je mag mij dat adres wel sturen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:45 schreef usernaamvergeten het volgende:
Ik heb vliesbehang laatst online gekocht, 10tje per rol. Zit er enorm stak tegenaan terwijl ik voor het eerst heb behangen. Kan indien interesse de webshop wel doorsturen per PM.
Daar waar jij werkt zal een particulier niet kunnen kopen, gok ik zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook dat is meestal geen beste kwaliteit. Goede verf is nou eenmaal duur, want pigment is duur (onder andere).
De duurste liter die ik verkoop is dik over de 300 euro, maar daar kun je dan ook een garage die vol onder het roet zit in één keer wit mee schilderen.
Wil je dat delen! Dank dankquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:45 schreef usernaamvergeten het volgende:
Ik heb vliesbehang laatst online gekocht, 10tje per rol. Zit er enorm stak tegenaan terwijl ik voor het eerst heb behangen. Kan indien interesse de webshop wel doorsturen per PM.
Je bedoelt de OBIquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:56 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Bij welke winkel? De Max Bahr bouwmarkten zijn wel behoorlijk duur namelijk. Ik weet dat er in Papenburg ook een grote bouwmarkt zit, weet alleen de naam niet.
Die ken ik ook wel daar naast de Aldi, maar assortiment is best klein. OBI heeft veel meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:56 schreef nikky het volgende:
Holtz und bauw in Weener is er ook nog.
In.. of net buiten Bunde zit er ook eentje.. (ik weet niet meer welke...)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:09 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Volgens mij ook allemaal ver hier uit de buurt, ken die plaatsnamen niet eens.
Misschien dat ik maar eens bij de Poco (soort Ikea-achtige winkel) in Leer moet gaan kijken.
Slijterij hoef ik niet naartoequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
In.. of net buiten Bunde zit er ook eentje.. (ik weet niet meer welke...)
http://www.meinestadt.de/bunde/angebote/baumarkt
Btw in de buurt zit ook een slijterij/groothandel.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |